2012-12-30, 20:33
  #613
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hastaman
Vad ska man regga sig som namnmässigt?

Jag har ett förnamn som sticker ut. Lite coolt men blir ju lättare att hitta av de man känner(man kanske inte vill ska veta att det e du). Bor i Storstad

Vad tycker ni om de som har nicknames? Nördigt eller ska man göra allt som sticker ut.
Ofantligt töntigt att inte våga stå för den man är.
Citera
2012-12-30, 20:44
  #614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Tjejerna på dessa sidor blir bombarderade med mail. Du måste ha nåt som nån tjej verkligen gillar för att hon ska ta initiativ.

Jag inledde en konversation med "Du får säkert hundratals mejl från killar och sen lite om mig själv" och fick till svar "tyvärr inte ....." och sen var stenen i rullning.
Citera
2012-12-30, 20:54
  #615
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag inledde en konversation med "Du får säkert hundratals mejl från killar och sen lite om mig själv" och fick till svar "tyvärr inte ....." och sen var stenen i rullning.
Blev det något utav det då?
Citera
2013-01-01, 16:01
  #616
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag inledde en konversation med "Du får säkert hundratals mejl från killar och sen lite om mig själv" och fick till svar "tyvärr inte ....." och sen var stenen i rullning.
??? Klart det dör direkt ifall du viker dig på detta sätt.


Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
* Det konstigaste är ändå när du ser samma tjej inne på din pres för typ 3e ggn utan att skriva något.
Man ba: Vafan kom igen nu, hälsa iaf, tror knappast du kommer in här och snokar för att du tycker att killen är groteskt ful...... 3 dagar i rad.
Jo jag har upplevt detta några gånger också. Jag blir lite frustrerad eftersom jag som person är lite passiv själv. Jag anser helt enkelt att det redan är dött, passivt beteende leder till passiv konversation.
__________________
Senast redigerad av detlillaludret 2013-01-01 kl. 16:09.
Citera
2013-01-01, 19:33
  #617
Medlem
dartagnas avatar
Har suttit från kl 17:30 idag till precis nu. Fixat två sexträffar, en 20 åring resp 23 åring.
Jag har två ansiktbilder, och två överkroppsbilder där i den ena går att se konturerna av min kuk under kalsongerna. Samtliga bilder är privata. Den offentliga bilden visat endast halva ansiktet för att väcka intresse.
Tjejerna är 7/10 resp 6/10 och vi har redan pratat om att de ska få suga min kuk. Sjukt samhälle ahaha
Citera
2013-01-02, 00:55
  #618
Medlem
dartagnas avatar
Uppe i 5 st nu med ett uppehåll på 3 timmar.
Badoo är en gratis bordell mina herrar.
Citera
2013-01-02, 11:26
  #619
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Uppe i 5 st nu med ett uppehåll på 3 timmar.
Badoo är en gratis bordell mina herrar.
Jävla player. Show me your magic! Hur har dina konverationer inlett??
Citera
2013-01-02, 12:41
  #620
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Jävla player. Show me your magic! Hur har dina konverationer inlett??

Jag har startat 20 konv varav ca 14 har svarat, och då har jag ingen presentationstexte eller ifyllda intressen, endast en halvbild.
Skriver aldrig en hälsningsfras utan börjar samtalet med en konstig, uppseendeväckande fråga där tjejen känner sig tvungen att svara. Sedan får man vara rätt avslappnad och skämtsam i bemötandet, inget seriöst snack a la filosofi och skit, utan ren och skär raggning och flört.
Citera
2013-01-02, 13:22
  #621
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Jag har startat 20 konv varav ca 14 har svarat, och då har jag ingen presentationstexte eller ifyllda intressen, endast en halvbild.
Skriver aldrig en hälsningsfras utan börjar samtalet med en konstig, uppseendeväckande fråga där tjejen känner sig tvungen att svara. Sedan får man vara rätt avslappnad och skämtsam i bemötandet, inget seriöst snack a la filosofi och skit, utan ren och skär raggning och flört.
Aight! Låter ju rätt logiskt. Bara det att jag på något sett känner att folk lär känna sig illa bemött ifall man börjar ragga bara sådär från början. Fast jag antar att 90% av alla på Badoo endast är ute efter sex. Eller har jag fel?

Hur har dina "uppseendeväckande" frågor varit egentligen? Har du några exempel? För grejen är att det finns ju inget att kommentera om deras foton direkt, förutom att jag förmodligen attraheras av deras fina ansikten/kroppar. Finns liksom aldrig något i bakgrunden man kan kommentera om. Jag är så usel på detta så det är inte sant...
Citera
2013-01-02, 14:22
  #622
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Aight! Låter ju rätt logiskt. Bara det att jag på något sett känner att folk lär känna sig illa bemött ifall man börjar ragga bara sådär från början. Fast jag antar att 90% av alla på Badoo endast är ute efter sex. Eller har jag fel?

Hur har dina "uppseendeväckande" frågor varit egentligen? Har du några exempel? För grejen är att det finns ju inget att kommentera om deras foton direkt, förutom att jag förmodligen attraheras av deras fina ansikten/kroppar. Finns liksom aldrig något i bakgrunden man kan kommentera om. Jag är så usel på detta så det är inte sant...

Det beror på vad du definierar som ragg. Det största misstaget män gör när det kommer till kvinnor är att de direkt sätter dem på piedestalen och avgudar varje liten gest. Det är den riktiga skillnaden mellan en good boy och en bad booy. Så för att du ska lyckas flörta på ett subtilt men ändå framgångsrikt sätt måste du släppa på din övertygelse om hur kvinnor vill känna sig bemötta, de vet nämligen inte det själva, och misstaget vi män gör är att vi utgår från oss själva, dvs hur vi hade velat bli bemötta.

Så här fungerar kvinnlig logik:
Hon börjar bli grinig och startar ett stort bråk med att du inte uppvaktar henne längre med blommor.
Dagen efter stannar du till efter jobbet vid blomsterbutiken och köper inte bara en bukett med fem rosor, utan 20 stycken. Du överraskar henne med det som tidigare inte fanns i hennes tankar.
När hon sedan ser att du överraskat henne är det du som återigen styr båten. Det är kvinnlig logik i ett nötskal.

Du är en egen individ med en oändlig förmåga att skapa fantasi, det som begränsar dig är din egen världsbild, dvs du är din största fiende i den punkten. Men son hjälp på traven kan en ödmjuk men kaxig öppningsfras vara: alltså jag vet män som skulle dö för din kropp, men den där frisyren är inte att leka med. Dags för ett besökt hos frisören kanske?

Du väcker känslor och tankar hos henne. Alla kommer inte att nappa, men så fort hon skriver tillbaka är det upp till dig att sadla hästen.

Lycka till
Citera
2013-01-02, 14:39
  #623
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Det beror på vad du definierar som ragg. Det största misstaget män gör när det kommer till kvinnor är att de direkt sätter dem på piedestalen och avgudar varje liten gest. Det är den riktiga skillnaden mellan en good boy och en bad booy. Så för att du ska lyckas flörta på ett subtilt men ändå framgångsrikt sätt måste du släppa på din övertygelse om hur kvinnor vill känna sig bemötta, de vet nämligen inte det själva, och misstaget vi män gör är att vi utgår från oss själva, dvs hur vi hade velat bli bemötta.

Så här fungerar kvinnlig logik:
Hon börjar bli grinig och startar ett stort bråk med att du inte uppvaktar henne längre med blommor.
Dagen efter stannar du till efter jobbet vid blomsterbutiken och köper inte bara en bukett med fem rosor, utan 20 stycken. Du överraskar henne med det som tidigare inte fanns i hennes tankar.
När hon sedan ser att du överraskat henne är det du som återigen styr båten. Det är kvinnlig logik i ett nötskal.

Du är en egen individ med en oändlig förmåga att skapa fantasi, det som begränsar dig är din egen världsbild, dvs du är din största fiende i den punkten. Men son hjälp på traven kan en ödmjuk men kaxig öppningsfras vara: alltså jag vet män som skulle dö för din kropp, men den där frisyren är inte att leka med. Dags för ett besökt hos frisören kanske?

Du väcker känslor och tankar hos henne. Alla kommer inte att nappa, men så fort hon skriver tillbaka är det upp till dig att sadla hästen.

Lycka till

Kan du förklara det här lite mer? Ska man ge de komplimanger och sen säga något elakt haha?

Nu är jag förvirrad!
Citera
2013-01-02, 15:12
  #624
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Det beror på vad du definierar som ragg. Det största misstaget män gör när det kommer till kvinnor är att de direkt sätter dem på piedestalen och avgudar varje liten gest. Det är den riktiga skillnaden mellan en good boy och en bad booy. Så för att du ska lyckas flörta på ett subtilt men ändå framgångsrikt sätt måste du släppa på din övertygelse om hur kvinnor vill känna sig bemötta, de vet nämligen inte det själva, och misstaget vi män gör är att vi utgår från oss själva, dvs hur vi hade velat bli bemötta.

Så här fungerar kvinnlig logik:
Hon börjar bli grinig och startar ett stort bråk med att du inte uppvaktar henne längre med blommor.
Dagen efter stannar du till efter jobbet vid blomsterbutiken och köper inte bara en bukett med fem rosor, utan 20 stycken. Du överraskar henne med det som tidigare inte fanns i hennes tankar.
När hon sedan ser att du överraskat henne är det du som återigen styr båten. Det är kvinnlig logik i ett nötskal.

Du är en egen individ med en oändlig förmåga att skapa fantasi, det som begränsar dig är din egen världsbild, dvs du är din största fiende i den punkten. Men son hjälp på traven kan en ödmjuk men kaxig öppningsfras vara: alltså jag vet män som skulle dö för din kropp, men den där frisyren är inte att leka med. Dags för ett besökt hos frisören kanske?

Du väcker känslor och tankar hos henne. Alla kommer inte att nappa, men så fort hon skriver tillbaka är det upp till dig att sadla hästen.

Lycka till
Intressant! Men, efter att jag kommit med en sådan häpnadsväckande kommentar, hur fan ska jag gå vidare med det? Börja prata om något annat? Jag behöver typ se en hel dialog för att inse hur det går till. Jag kräver det inte av dig, men det vore riktigt schyst ifall du har lust med det! Jag är alltså en kille med 0% erfarenhet av "raggning". Driver inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in