Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Aight! Låter ju rätt logiskt. Bara det att jag på något sett känner att folk lär känna sig illa bemött ifall man börjar ragga bara sådär från början. Fast jag antar att 90% av alla på Badoo endast är ute efter sex. Eller har jag fel?
Hur har dina "uppseendeväckande" frågor varit egentligen? Har du några exempel? För grejen är att det finns ju inget att kommentera om deras foton direkt, förutom att jag förmodligen attraheras av deras fina ansikten/kroppar. Finns liksom aldrig något i bakgrunden man kan kommentera om. Jag är så usel på detta så det är inte sant...
Det beror på vad du definierar som ragg. Det största misstaget män gör när det kommer till kvinnor är att de direkt sätter dem på piedestalen och avgudar varje liten gest. Det är den riktiga skillnaden mellan en good boy och en bad booy. Så för att du ska lyckas flörta på ett subtilt men ändå framgångsrikt sätt måste du släppa på din övertygelse om hur kvinnor vill känna sig bemötta, de vet nämligen inte det själva, och misstaget vi män gör är att vi utgår från oss själva, dvs hur vi hade velat bli bemötta.
Så här fungerar kvinnlig logik:
Hon börjar bli grinig och startar ett stort bråk med att du inte uppvaktar henne längre med blommor.
Dagen efter stannar du till efter jobbet vid blomsterbutiken och köper inte bara en bukett med fem rosor, utan 20 stycken. Du överraskar henne med det som tidigare inte fanns i hennes tankar.
När hon sedan ser att du överraskat henne är det du som återigen styr båten. Det är kvinnlig logik i ett nötskal.
Du är en egen individ med en oändlig förmåga att skapa fantasi, det som begränsar dig är din egen världsbild, dvs du är din största fiende i den punkten. Men son hjälp på traven kan en ödmjuk men kaxig öppningsfras vara: alltså jag vet män som skulle dö för din kropp, men den där frisyren är inte att leka med. Dags för ett besökt hos frisören kanske?
Du väcker känslor och tankar hos henne. Alla kommer inte att nappa, men så fort hon skriver tillbaka är det upp till dig att sadla hästen.
Lycka till