Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
I see...
Nu till världens mest barnsliga problem. Jag bor inte ensam hemma. Hur brukar man träffas och vart "sker" allt efteråt, som vanligast?
Bor du inte centralt och dessutom inte själv, då har du djävulska problem att få till det. Min erfarenhet säger definitivt att tjejer på Badoo till 99 % hellre knullar bortamatch än hemma.