2013-01-02, 15:18
  #625
Medlem
amatörer:


Jag— 14:16
har du lust att hälsa på mig nån dag
***— 14:20
Ja gärna
Jag— 14:21
jag är borta nu men på söndag kanske
****— 14:24
Okej


**** — Tuesday, 01 January 2013 13:20
Ja Hurså?
jag— Tuesday, 01 January 2013 13:27
jag tycker du ser bra ut vill se att det är du på fotot
**** — Tuesday, 01 January 2013 13:28
Okej tack, du ser också bra ut
jag — Tuesday, 01 January 2013 13:29
har du lust att ta en fika med mig någon dag, jag lovar att det blir en bra start på det nya året
**** — Tuesday, 01 January 2013 13:30
Ja vill jag gärna ,

ok, man får många nej och kanske och ickesvar och vissa svarar inte ens på ett enkelt hej men man behöver inte göra det så svårt jämt. de klart de som går med på att träffas direkt är ju sällan 10poängare men hur kul är det att prata med en 10poängare på badoo som man måste dra orden ur för exakt alla män skriver till hon där
__________________
Senast redigerad av chipskungen 2013-01-02 kl. 15:24.
Citera
2013-01-02, 15:35
  #626
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
amatörer:


Jag— 14:16
har du lust att hälsa på mig nån dag
***— 14:20
Ja gärna
Jag— 14:21
jag är borta nu men på söndag kanske
****— 14:24
Okej


**** — Tuesday, 01 January 2013 13:20
Ja Hurså?
jag— Tuesday, 01 January 2013 13:27
jag tycker du ser bra ut vill se att det är du på fotot
**** — Tuesday, 01 January 2013 13:28
Okej tack, du ser också bra ut
jag — Tuesday, 01 January 2013 13:29
har du lust att ta en fika med mig någon dag, jag lovar att det blir en bra start på det nya året
**** — Tuesday, 01 January 2013 13:30
Ja vill jag gärna ,

ok, man får många nej och kanske och ickesvar och vissa svarar inte ens på ett enkelt hej men man behöver inte göra det så svårt jämt. de klart de som går med på att träffas direkt är ju sällan 10poängare men hur kul är det att prata med en 10poängare på badoo som man måste dra orden ur för exakt alla män skriver till hon där
Vad är den lägsta på poängskalan du kan gå ner till för att få till det?
Citera
2013-01-02, 15:39
  #627
Medlem
3-4 kanske men då ska det vara ett enkelt knull, jag kan acceptera ett ganska fult ansikte om hon åtminstone är smal och vice verca, en tjock men inte valrosstjock tjej om hon ser skaplig ut i ansiktet. just dom där två tjejerna var 4-5 poäng den andre hade bara en bild men någonstans mellan 6-10poäng.
Citera
2013-01-02, 15:45
  #628
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
3-4 kanske men då ska det vara ett enkelt knull, jag kan acceptera ett ganska fult ansikte om hon åtminstone är smal och vice verca, en tjock men inte valrosstjock tjej om hon ser skaplig ut i ansiktet. just dom där två tjejerna var 4-5 poäng den andre hade bara en bild men någonstans mellan 6-10poäng.
I see...

Nu till världens mest barnsliga problem. Jag bor inte ensam hemma. Hur brukar man träffas och vart "sker" allt efteråt, som vanligast?
Citera
2013-01-02, 15:59
  #629
Medlem
ja logistik ja..det ska man inte underskatta
Citera
2013-01-02, 16:04
  #630
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
ja logistik ja..det ska man inte underskatta
Uppskattar din hjälp, men det där var nog inget svar på min fråga?
Citera
2013-01-02, 16:06
  #631
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Uppskattar din hjälp, men det där var nog inget svar på min fråga?

Hotellrum?
Citera
2013-01-02, 16:11
  #632
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hotellrum?
Är det det vanligaste sättet eller?
Citera
2013-01-02, 18:02
  #633
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
I see...

Nu till världens mest barnsliga problem. Jag bor inte ensam hemma. Hur brukar man träffas och vart "sker" allt efteråt, som vanligast?
Bor du inte centralt och dessutom inte själv, då har du djävulska problem att få till det. Min erfarenhet säger definitivt att tjejer på Badoo till 99 % hellre knullar bortamatch än hemma.
Citera
2013-01-02, 18:06
  #634
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
I see...

Nu till världens mest barnsliga problem. Jag bor inte ensam hemma. Hur brukar man träffas och vart "sker" allt efteråt, som vanligast?

Skilj dig först ditt svin.
Citera
2013-01-02, 18:06
  #635
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Bor du inte centralt och dessutom inte själv, då har du djävulska problem att få till det. Min erfarenhet säger definitivt att tjejer på Badoo till 99 % hellre knullar bortamatch än hemma.
Det suger ju... Är det även så på ett krogragg?

Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Skilj dig först ditt svin.
Det tar ju för fan tiiid...
Citera
2013-01-02, 18:12
  #636
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Det suger ju... Är det även så på ett krogragg?


Det tar ju för fan tiiid...
Ja. Badoo är som krogen fast man är hemma, slipper dricka sig full samt vet efter 1 minut om man får ligga eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in