2012-02-12, 00:53
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicol
Sidan funkar prima för mig. Idioterna ovan vet väl bara inte hur man använder den...

Patetiskt att alla ska vara så spam paranoida *_*

Nej det är ingen spamsida... vafan har ni kört encounters så fattar ni varför ni får mejl?
Det är väl snarare innehållet av mejlen som stör mig än själva mejlen.(mejl? vilket fult ord.)
Jag har inte skrivit något om mig, ingen bild och ingenting men ändå matchar jag ''kravlistor'' och flera tjejer vill träffa mig. Inga krav har jag heller men tydligen matchar avsaknaden av mina krav vissa tjejers presentationer och info perfekt ändå. That's... weird.
Citera
2012-02-12, 01:08
Medlem
Hugoslinjes avatar
Jag får ständigt mejl från den sidan om "tjejnamn x år" vill träffa mig eller har skickat meddelande till mig. Jag har aldrig någonsin registrerat mig där eller ens varit inne på sidan, hur seriös kan det vara då? Får säkert 5 mejl i veckan.
Citera
2012-02-12, 02:24
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugoslinje
Jag får ständigt mejl från den sidan om "tjejnamn x år" vill träffa mig eller har skickat meddelande till mig. Jag har aldrig någonsin registrerat mig där eller ens varit inne på sidan, hur seriös kan det vara då? Får säkert 5 mejl i veckan.

Troligen för att man får tillfällig tillgång till deras "super powers" om man snärjer typ 30 pers via mail. Folk som halvkänner dig på msn som lägger upp dig kanske.

Lite fult.
Citera
2012-02-12, 03:45
Medlem
Bruc3s avatar
De har väl ändrat på skiten nu?

Från "Vill träffa dig" > Matchningar

Skaffa Appen, bra tidsfördriv! Se det som en sport att hitta fulaste tjejen!

Inte mycket till dejtingsajt direkt. Mer " Ska vi knulla? " - sajten.

Själv ligger man på kring 3866 tjejer man vill träffa

Forever Alone
Citera
2012-02-12, 10:54
Medlem
Megafailures avatar
Inga problem att connecta som sagt men jag är ju en charmig jävel.

Dock verkar set drälla av desperata. En tant 40+ ville just ha mina spermier efter 10 rader chat. När jag sa att jag inte var intresserad av att inseminera henne så blev hon förbannad och otrevlig.

Haha sköna människor det finns .

Chattar med en annan mycket trevlig tjej dock.
Citera
2012-02-12, 17:52
Medlem
Reggade mig där för ett tag sedan, men redan efter en dag blev jag trött på skiten. När det äntligen var någon i passande ålder och med ett schyst utseende som hörde av sig, så frågade de nästan på en gång "Vart i blabla bor du då?". Det kändes det bara creepy.
Är fortfarande nojig över att jag ska möta någon av dem jag skrivit med ute på stan eller så, och aldrig bli av med dem igen.
Citera
2012-02-12, 23:23
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandspagetti
Reggade mig där för ett tag sedan, men redan efter en dag blev jag trött på skiten. När det äntligen var någon i passande ålder och med ett schyst utseende som hörde av sig, så frågade de nästan på en gång "Vart i blabla bor du då?". Det kändes det bara creepy.
Är fortfarande nojig över att jag ska möta någon av dem jag skrivit med ute på stan eller så, och aldrig bli av med dem igen.

Ja? Kallas KONTAKT.

Chattat i ett par timmar med en helt underbar tjej idag. Nackdelen? Hon är för bra för att vara sann. Bereder mig på det värsta. Är säkert transa med min tur haha.
Citera
2012-02-14, 10:13
Medlem
Skulle nog tro att sidan är relativt äkta. Känner igen några där och presentationerna är helt likt dom Går utmärkt att chatta och som någon tidigare i tråden skrev så är de bara massa töntiga betal funktioner som inte behövs. Nicee sida med riktigt trevliga tjejer
Citera
2012-02-14, 14:24
Medlem
Megafailures avatar
Va fan, skulle ju bara kolla läget där, la upp en bra snygg bild (underlättar tydligen att inte vara ful) sedan flödar förfrågningar om dejt in ifrån damerna typ. Jag som inte ens vill dejta nu. Aja, sidan funkar, många desperata feta 39+ med akut livmodervärk dock. Case closed .
Citera
2012-02-15, 23:52
Medlem
Megafailures avatar
Aaaaaaarrrrrghhhhh hon är ju helt underbar!!!
Citera
2012-02-16, 01:21
Medlem
Mi76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Aaaaaaarrrrrghhhhh hon är ju helt underbar!!!

Naaw gulligt

Ont:badoo what?
Citera
2012-02-19, 04:25
Medlem
Megafailures avatar
Gaaaaaaah! Hon är så leeeen mmmmm ... Lord help me
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto