Har en tjejkompis som var här idag och lät mig se hennes meddelanden.
Så jävla gött att att få tillgång till andra sidan mohahahah.
98% av alla killar kör hederlig, du är vacker, ska vi fika etc.
Fortfarande alltså, trots alla år så kör dom alltså den.
Sen hade vi 1-2st som var lite macho/kaxiga.
Resterande bad nästan ursäkt för sin existens.
"Jag vet att du är för vacker för mig men om du tittar djupt i ditt hjärta".....osv
Hon är över medel-vacker, 92 besök på 13h.
Själv fick jag ihop 80 st på hela dagen, ja + 2st "rampljus" fattigare.
Har en mamma som ska komma på tisdag och hälsa på.
Det första hon sa var att hon inte var någon hora, att ville jag ha det så skulle jag söka mig över sundet till Danmark.
Efter 2 dagar har jag 2 fittbilder, 1 bröstbild och hon kommer på tisdag.
Hon har tvingat sin gamle mor att sitta barnvakt men det jävliga är att jag inte är kåt på henne längre efter att runkat.
Hon kommer mörda mig om jag ber henne stanna hemma efter allt hon gått igenom för att fixa barnvakt.
Vi män är bra märkliga.