Även jag har fått reklam från denna sida. De vill att jag ska gå in och läsa ett eller två olika meddelanden som jag har fått. Detta kommer jag dock INTE att göra. Då jag har gått på liknande taktik förut. Det är aldrig någon man känner utan någon fake tjej som skickat ett meddelande , eller någon som hälsar en välkommen till sidan
Därefter brukar det vara svårt att avregistrera sig. Så jag ser det åtminstone för mig, som otroligt att någon avlägsen brkant har hört av sig till mig via den sidan. Framförallt då det finns facebook idag så skulle de ju kunna kontakta mig där i så fall.
Nej jag har en ganska negativ syn till denna sida, som så många andra sidor också.