2012-02-19, 04:34
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Gaaaaaaah! Hon är så leeeen mmmmm ... Lord help me
Nu lugnar du ner dig! Vad handlar det om?
Citera
2012-02-27, 01:24
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Gaaaaaaah! Hon är så leeeen mmmmm ... Lord help me

Bump!
Citera
2012-02-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ja? Kallas KONTAKT.

Chattat i ett par timmar med en helt underbar tjej idag. Nackdelen? Hon är för bra för att vara sann. Bereder mig på det värsta. Är säkert transa med min tur haha.

Alltså, postnumret var ju synligt, så stad och stadsdel var ju redan uppenbart. DÅ känns det creepy att personer frågar efter gatuadressen. Speciellt efter att man bara skrivit i ca fem minuter.
Citera
2012-02-29, 01:05
Medlem
bombaccis avatar
Även jag har fått reklam från denna sida. De vill att jag ska gå in och läsa ett eller två olika meddelanden som jag har fått. Detta kommer jag dock INTE att göra. Då jag har gått på liknande taktik förut. Det är aldrig någon man känner utan någon fake tjej som skickat ett meddelande , eller någon som hälsar en välkommen till sidan

Därefter brukar det vara svårt att avregistrera sig. Så jag ser det åtminstone för mig, som otroligt att någon avlägsen brkant har hört av sig till mig via den sidan. Framförallt då det finns facebook idag så skulle de ju kunna kontakta mig där i så fall.

Nej jag har en ganska negativ syn till denna sida, som så många andra sidor också.
Citera
2012-03-15, 15:38
Medlem
Megafailures avatar
Mmmmmm nuppa
Citera
2012-03-15, 15:40
Medlem
5137s avatar
Jag var medlem där innan jag träffade min pojkvän, asäcklig sida där var och varannan bara frågar en om man vill se deras kuk etc.
Citera
2012-03-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5137
Jag var medlem där innan jag träffade min pojkvän, asäcklig sida där var och varannan bara frågar en om man vill se deras kuk etc.

Haha vilka charmörer. Har aldrig förstått mig på det där riktigt? Någon kukvisare här som kan bertta om det funkar? Visar ni er kuk i cammen så vill tjejen komma över och knulla?
Citera
2012-03-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Haha vilka charmörer. Har aldrig förstått mig på det där riktigt? Någon kukvisare här som kan bertta om det funkar? Visar ni er kuk i cammen så vill tjejen komma över och knulla?

Har länge undrat samma sak
Citera
2012-03-16, 18:03
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Fast om man har en stor kuk funkar det faktiskt. Många tjejer ställer ju krav på minst 20 cm kuk om de ska vresa upp fittan på en del forum.
Citera
2012-03-16, 18:06
Medlem
r3dstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Fast om man har en stor kuk funkar det faktiskt. Många tjejer ställer ju krav på minst 20 cm kuk om de ska vresa upp fittan på en del forum.
Fan va äckligt!
Citera
2012-03-16, 23:11
Medlem
Skewaards avatar
Min bästa vän träffade sin nuvarande flickvän på Badoo. Dom har varit tillsammans i ca en månad nu. Har själv tittat runt lite på sidan men verkar inte vara någon höjdare direkt. Antar att man måste gå förbi många creeps innan man hittar någon trevlig person.
Citera
2012-03-17, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewaard
Min bästa vän träffade sin nuvarande flickvän på Badoo. Dom har varit tillsammans i ca en månad nu. Har själv tittat runt lite på sidan men verkar inte vara någon höjdare direkt. Antar att man måste gå förbi många creeps innan man hittar någon trevlig person.

Vad jag har sett så är det ovanligt mycket trash på badoo. Många låginkomsttagare, låg utbildning, ensamstående morsor, tjockisar, missbrukare, etc. Mycket skabbigare än happy pancake av någon anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in