2009-02-06, 16:07
Medlem
zkritts avatar
Är någon överraskad?

http://nyheter.se.msn.com/noje/article.aspx?cp-documentid=13793036

Blondinbella sköter inte sina ekonomiska affärer som ett affärsgeni direkt...
Citera
2009-02-06, 16:44
Medlem
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1457454/blondinbella-utreds-for-smygreklam
Citera
2009-02-06, 16:46
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1457454/blondinbella-utreds-for-smygreklam
Läste att Alex Schulman skrivit om saken tidigare idag också i sin blogg. Och man kan verkligen ställa sig frågan. Om hon tjänar så mycket pengar som hon uppger, varför kan hon inte köpa sin egen frukt?
Citera
2009-02-06, 18:09
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Var det inte nu i februari som var sista datum för blondinbella att lämna in årsredovisning, och blir den inte då offentlig då? Vad säger ni som är insatta?
Citera
2009-02-06, 19:34
Medlem
Mielikkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Jag skulle vilja se lillgrisen försvara en våldtäktsman, hon skulle nog kissa på sig bara av att behöva prata med honom.
Det tror jag knappast. Du har uppenbarligen ingen som helst insikt vilken fruktansvärd press det är att leva som offentlig person. Det finns visserligen idioter i offentligheten också, men jag skulle inte räkna Isabella till dem. Hon är ung men hon hanterar det faktiskt på ett exemplariskt sätt. Det finns en mycket bra samstämmighet mellan vad som gynnar hennes "karriär" och vad som framkommer om henne i media.

Jag tror att hon skulle bli en utomordentligt bra advokat i framtiden, om det nu är det hon vill. Om det är något hon bevisat så är det väl ändå att hon kan hålla huvudet kallt - även i situationer då hon är mycket väl medveten om att alla kommer att sträva efter att dumförklara henne.

Men, förstås, detta är Flashback. Objektiva iakttagelser undanbedes, inte sant?
Citera
2009-02-06, 21:38
Medlem
brianmolkos avatar
Får man inte göra reklam på sin blogg ? jag tycker massa bloggtjejer skriver jeansen köpte jag på Zara tröjan på Gina Tricot osv...
Citera
2009-02-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Får man inte göra reklam på sin blogg ? jag tycker massa bloggtjejer skriver jeansen köpte jag på Zara tröjan på Gina Tricot osv...

Beror på i vilken utsträckning och hur många läsare man har, hennes blogg är ju MEGAexponerad jämfört med okända bloggare.

BB har ju en hel del läsare per månad och därför räknas det mer som reklam. Logiken säger sig själv känner jag.
Citera
2009-02-06, 23:03
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Men hallå asså, hon blev ju utbränd för ett tag sedan, och la bloggen på is och fokuserade BARA på skolan och sig själv - i en och en halv vecka...
Jo, jag vet men som sagt så var hennes paus inte särskilt långvarig. Det stod i expressen för någon vecka sedan att hon haft panik ångest och gått i terapi. Därför så förstår jag inte hur hon kunde bli "frisk" så snabbt. Hon "kollapsar" väl snart, som tidningarna gärna skriver.
Citera
2009-02-06, 23:10
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bye Bye Baby
Jo, jag vet men som sagt så var hennes paus inte särskilt långvarig. Det stod i expressen för någon vecka sedan att hon haft panik ångest och gått i terapi. Därför så förstår jag inte hur hon kunde bli "frisk" så snabbt. Hon "kollapsar" väl snart, som tidningarna gärna skriver.
Ja, jag var givetvis ironisk. Kvinnan håller ett så högt tempo, och jag gissar att hon är rädd för att sätta sig ner och bara andas - det är oftast då panikångest knackar på dörren. Jag är bara glad att det inte är jag som har ett minutiöst schema inbokat flera veckor framöver, 7 dagar i veckan.

Sen det där med att bli "frisk" och ha panikångest är lite väl, det är inget man botar men heller inget man behöver lida av i all evighet. Det som sägs inom vårdvetenskapen är att efter två panikångestattacker minskar sannolikheten för att inte drabbas igen.
Citera
2009-02-07, 11:12
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Beror på i vilken utsträckning och hur många läsare man har, hennes blogg är ju MEGAexponerad jämfört med okända bloggare.

BB har ju en hel del läsare per månad och därför räknas det mer som reklam. Logiken säger sig själv känner jag.

kommer Sofi Fahrman och Ebba Von Sydow undan för de jobbar med det för jag tycker det är mycket där också eller ja de verkar köpa plats där att exponeras
Citera
2009-02-07, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
kommer Sofi Fahrman och Ebba Von Sydow undan för de jobbar med det för jag tycker det är mycket där också eller ja de verkar köpa plats där att exponeras

De kanske gör det på ett annat sätt? Det är väl lite skillnad på att skriva "Denna jackan köpte jag på H&M för 299 kr, tycker den är rätt fräsch" och "Asså hallå! Det är ju typ så att ni bör gå till Brun-Nu på Odengatan 12 ifall ni vill spraya er bruna asså, de är ju typ bäst på vad de gör!".
Citera
2009-02-07, 11:53
Medlem
isabella löwengrips blogg: http://www.blondinbella.se

fan jag mår illa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in