2009-02-01, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mumins
Har hon typ 19.5 eller något så sitter hon ju fan bensäkert

Det är väl knappast säkert? Mitt ex hade 19.3 och stod som 26e reserv till juristlinjen och hennes nuvarande kille hade 19.4 och stod som förste reserv. Visserligen var detta i Lund och var för några år sedan men bara för att man har 19.5 så är man inte garanterad en plats på juristlinjen.
Citera
2009-02-01, 09:48
Medlem
.-.-.s avatar
Det känns som att ala småbarn nuförtiden som haft det lite motigt nån gång måste sjunga ut om att dom ska bli advokater, sen är det väl kanske 00,2% som blir det till slut.

Jag skulle vilja se lillgrisen försvara en våldtäktsman, hon skulle nog kissa på sig bara av att behöva prata med honom.
Citera
2009-02-02, 16:08
Medlem
Mer publicitet

Självklart så vill hon bara ha mer publicitet. Hon kommer nog inte lägga ner bloggen, för mycket $ash att hämta där.

Såg att hon skrivit en bok http://unbambino.se/2009/02/01/kop-blondinbellas-bok-superslim/

LOL

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
står i aftonbladet att hon ska lägga ner bloggen i höst ? hm ja börja studera juridik, då kan hon ju blogga om sitt partyliv med kriminella ? eller ja de verkar ju utveckla vänskap med gärnngsmä... kvinnor ?
Citera
2009-02-03, 20:12
Medlem
Hor-Ullas avatar
hmm, har det inte varit snack om att hon har 700-800tusen unika besökare i veckan? enligt sis har hon bara 303tusen, och det är efter att hon varit med i Lets dance...ska bli kul att se hur många besökare hon tappar nu när hon inte är med längre...

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=215190
Citera
2009-02-03, 22:50
Medlem
playmates avatar
Helt säkert att hon kommer in på juristlinjen är det verkligen inte... Hon har hoppat av ett antal kurser i skolan som hon inte har tid med just nu (eftersom att hon måste lägga tid på sitt mediahoreri) och ska läsa upp de kurserna i sommar. Så det känns ju inte som att något är säkert...
Citera
2009-02-03, 23:26
Medlem
Inte en chans i helvete att hon klarar av 4,5 år först på juristlinjen för att sedan x-antal år för att bli försvarsadvokat.

Är det inte så att man måste ha ungefär helt utmärkta betyg från juristlinjen för att få sitta ting?
Citera
2009-02-04, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Inte en chans i helvete att hon klarar av 4,5 år först på juristlinjen för att sedan x-antal år för att bli försvarsadvokat.

Är det inte så att man måste ha ungefär helt utmärkta betyg från juristlinjen för att få sitta ting?

Nu är jag inte säker på betygsskalan som används men har för mig att det skall vara AB rätt igenom för att man ens kan fundera på att sitta ting.
Citera
2009-02-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Nu är jag inte säker på betygsskalan som används men har för mig att det skall vara AB rätt igenom för att man ens kan fundera på att sitta ting.

Nej, det behöver man inte, beror helt på var man vill sitta ting.
Citera
2009-02-05, 23:17
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Jag läste igenom en del av hennes blogg nyss och jag förstår inte riktigt hur hon hinner med allt? Manikyr, skola, läxor, let's dance, galor, shoppa, pojkvän, MUF osv. Tar hon någonsin någon paus? Det kanske vore bra att avsluta bloggen som hon sa och fokusera på skolan istället. Om hon nu ska bli advokat så låter det som ett klokt beslut.
Citera
2009-02-05, 23:20
Medlem
NoTruces avatar
Hjärtattacken ligger nära nu.

Leifi om Blondinbella
Citera
2009-02-06, 11:30
Medlem
brianmolkos avatar
Hur mycket tid lägger hon ner på bloggen då ? känns som något som man kan göra i paus mellan olika läxor ?
Citera
2009-02-06, 11:46
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bye Bye Baby
Jag läste igenom en del av hennes blogg nyss och jag förstår inte riktigt hur hon hinner med allt? Manikyr, skola, läxor, let's dance, galor, shoppa, pojkvän, MUF osv. Tar hon någonsin någon paus? Det kanske vore bra att avsluta bloggen som hon sa och fokusera på skolan istället. Om hon nu ska bli advokat så låter det som ett klokt beslut.
Men hallå asså, hon blev ju utbränd för ett tag sedan, och la bloggen på is och fokuserade BARA på skolan och sig själv - i en och en halv vecka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in