2008-08-16, 01:56
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Skulle absolut inte skriva som jag skrev om jag inte visste säkert, brukar oftast inte irritera upp mig på folk, men när hon använder "våldtäkten" som en täckmantel för ett fylleknull och sedan gråter ut i tidningarna för att locka besök till sin sida blir jag förbannad.

hur kommer det sig att du vet säkert?

För att det inte kan bevisas och att du ogillar henne som person?
Citera
2008-08-16, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
hur kommer det sig att du vet säkert?

För att det inte kan bevisas och att du ogillar henne som person?
Måste vara antingen en kamrat till henne eller en kamrat till kamraterna som golat då. Intressant värre och det skulle verkligen sätta henne i en pinsam situation. Tänker på den gamla sagan om pojken som ropade varg. Finns en sensmoral i den sagan som jag önskar blev sann här.
Citera
2008-08-16, 10:50
Medlem
crilleos avatar
Citat:
Idag har varit en väldigt bra dag. Den började med mötet hos tv-producenten. Och yes jag ska få mitt egna tv-program, men så mycket mer kan jag inte berätta nu, tyvärr även om jag verkligen vill det. För det programmet kommer att bli det roligaste jag någonsin gjort. Och vet ni vad det bästa är, ni kommer ju kunna se det senare på en stor kanal!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ska hon få göra tv nu också... Hoppas att det sänds på typ, 8:an...
Citera
2008-08-16, 11:35
Medlem
BoISarens avatar
”Blondinbella” berättar hela sanningen om sexöverfallet
Citera
2008-08-16, 11:36
Medlem
Tur att man inte har någon tv längre

Edit: Undrar hur hon skulle klara sig i verkligheten?

Citat:
Ursprungligen postat av crilleo
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ska hon få göra tv nu också... Hoppas att det sänds på typ, 8:an...
Citera
2008-08-16, 11:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leash
Ingen som har läst Aftonbladet Klick idag?
Där hon gråter ut om hur hemska alla är mot henne efter att hon fläkt ut sig i tidningarna angående det påstådda sexöverfallet.
Men det som stör mig mest i artikeln är svaret på frågan:
- "Varför tror du folk är så hatiska mot dig?"
- "Jag är helt bombsäker på att det beror på att jag går emot jantelagen. Jag säger hur bra jag mår, hur duktig jag är och så här bra går det för mig."
För i HELVETE. Jag, och många andra vågar jag påstå, avskyr dig för att du inte har uträttat nåt vettigt i hela ditt jävla miserabla liv, och ändå påstår att folk skulle vara avundsjuka på dig. Avundsjuk på VAD ?
Jag tycker synd om dig. Du kommer få en sån jävla skyffel i ansiktet när verkligheten knackar på.

Flashback nämns inte specifikt vad jag kommer ihåg, men nog fan har hon vart här och läst

Hittar givetvis ingen länk.

Man kanske skulle starta en blogg.
LazyLeash ska jag kalla mig.
Innehållet består av noggranna beskrivningar om hur jag plockar navelludd innan jag käkar en kaviarmacka med o´boy, sticker ner på stan och köper skor i närmaste lågprisbutik.
Jag menar, ickenyheter verkar vara the shit nuförtiden, så varför inte ?
När jag blir känd ska jag bli jätteledsen för att så många tycker jag är känd för ingenting.
För jag går ju bara mot jantelagen.
Eller?

Trösta dig med att avundsjukeargumentent är ett sinnesslött alternativ som många ggr används av lågbegåvade. De klarar inte att tänka lite längre för att förstå konkreta orsaker till ogillande som det tex handlar om i det här fallet.
.
Citera
2008-08-16, 11:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Kanske detta?

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3096765.ab
.
Citera
2008-08-16, 11:49
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Jaha, där ser man. Uppenbarligen har hon gjort alla fel man skulle kunna göra.
Jag tänker inte säga att hon får skylla sej själv men det är faktiskt närapå, världen är inte en rosa dröm och beter man sig så puckat kan man knappast bli förvånad om något dylikt händer. Bella är bara ett barn och kommer nog vara det ett bra tag framöver, att hon inte fattar att hon skämt ut sig är löjligt.
Citera
2008-08-16, 11:58
Medlem
Imzadis avatar
Klick igår.

Blondinella talar ut om hat-attacken efter sex övergreppet. 3 sidor med bilder.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3093606.ab?teaser=true
Citera
2008-08-16, 12:01
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Varför går du in på hennes blogg om du hatar hon? Det är ju tack vare sådana som dig som gör att hon tjänar pengar (tror dock inte det är några miljoner som hon ibland vill få folk att tro)
Citera
2008-08-16, 12:28
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Klick igår.

Blondinella talar ut om hat-attacken efter sex övergreppet. 3 sidor med bilder.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3093606.ab?teaser=true
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12446222&postcount=4132
Citera
2008-08-16, 12:58
Medlem
JockeMedKniven-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Kan inte låta bli att bli kommentera artikeln!
Jag kan se hela bilden framför mig, hon står där med kort kjol och inga trosor på sig, det doftar fitta (fisk) i hela lokalen, denna lukt känner självklart vätränade italienska näsor igen och inte helt oväntat får hon två fingrar i sig!
Tänk vad tjejer hade sluppit mycket problem om de hade haft kläder på sig när de gick ut och inte klätt sig som horor!

Ett tips till nästa gång: Mera byxor trosor och mindre smink&alkohol och håll er nära mamma och pappa, era små blöjor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in