2020-12-16, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miklagaard
Någon annan som tycker Tren påverkar lederna och återhämtningen? Till och med håret? Alltså på ett positivt sätt.

ca 1 månad sen sista stick med Tren A och jag märker att mitt hår blivit tunnare och känns inte lika fylligt, inte samma volym. Även muskler och leder har börjat klaga, känner mig betydligt mer sliten nu. Underarmarna har börjat säga ifrån, armbågar, har ont i musklerna och dom känns slitna trots att det kan ha gått över 1v sen jag tränade den muskeln senast. Har varit tvungen ta massa fler vilodagar nu trots att jag vill träna... Btw ligger fortfarande kvar på Testo ca 600mg/w.

Är det kroppen som laggar efter och nu kommer symptom på att jag har tränat hårt en längre tid? Har kört på ganska hårt senaste månaderna när jag legat på Test + Tren, har ökat 10-20% i dom flesta övningar över senaste halvåret.

Känns som att Trenet var rena rama smörjmedlet för min kropp, känner mig som en gammal gubbe nu.

Hur länge var du på Tren?
Citera
2020-12-16, 18:17
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Tren snabbar på återhämtningen med ca 300%, att man får problem med muskler och leder är för man ökar så sjukt mycket i styrka på sån kort period, detta sliter som fan på muskler och leder.
Det med håret så är tren nog det värsta man kan ta för håret.

Intressant, hur är det när det gäller muskelbristningar? Detta är ju en stort problem för oss som ökar för snabbt i styrka, men alltid varit skeptiskt till tren då jag vet personer på elitnivå som fått permanenta skador på sina vitala organ.
Citera
2020-12-17, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Intressant, hur är det när det gäller muskelbristningar? Detta är ju en stort problem för oss som ökar för snabbt i styrka, men alltid varit skeptiskt till tren då jag vet personer på elitnivå som fått permanenta skador på sina vitala organ.

Beror på om man bulkar eller inte, är nog iaf större risk för muskelbristningar på en deca kur för då ökar man rejält i massa, tren håller man sig i bra form och det är oftast kvalitets massa och inte massa vatten/fett som det kan va på en deca kur.
Är nog individuellt med själv får jag inte bristningar alls även när jag ökade 21 kg på 4 månader.

Tren är inte så värst nyttigt för organen nej
Citera
2020-12-17, 17:52
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Beror på om man bulkar eller inte, är nog iaf större risk för muskelbristningar på en deca kur för då ökar man rejält i massa, tren håller man sig i bra form och det är oftast kvalitets massa och inte massa vatten/fett som det kan va på en deca kur.
Är nog individuellt med själv får jag inte bristningar alls även när jag ökade 21 kg på 4 månader.

Tren är inte så värst nyttigt för organen nej

Tackar, fördelen med de tyngre orala är att man genast kan avbryta om värdena och hälsan skulle svikta för att sedan stabiliseras relativt snabbt. Med tren tar det längre tid. Av alla preparat så är det tren jag har störst respekt för då jag vet hur illa det slutat för vissa. Själv svarar jag enormt på orala och när det rör sig om de tyngre preparaten så kan jag till och med få ut 30kg i basövningarna på 5 veckor, vilket ökar risken för skador avsevärt speciellt när man redan är uppe på tunga vikter.

Japp, extremt lätt att lägga på sig massa som inte är kvalitetsmassa. Syftar främst på de yngre killarna som blossar upp som ballonger och tror att det är massa, det är enorm skillnad på ren massa och fett/vatten. De flesta blir rejält snopna när de senare skär ner.

Nu svarar alla helt olika, men vore intressant att höra din åsikt ner det gäller styrkeökningarna Tren vs Anadrol.
Citera
2020-12-17, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Nu svarar alla helt olika, men vore intressant att höra din åsikt ner det gäller styrkeökningarna Tren vs Anadrol.

Kan tyvärr inte säga något om det då jag aldrig kört enbart orala, och de enda orala jag testat är winnar och Dbol.
Det enda jag kan säga är att orala tillsammans med tren inte ger nån extra styrkeökning.
Citera
2020-12-17, 18:05
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Kan tyvärr inte säga något om det då jag aldrig kört enbart orala, och de enda orala jag testat är winnar och Dbol.

Menade inte enbart orala såklart, menade som blast Hur pass bra svarar du på Dbol? Intressant att det inte gav någon extra styrkeökning, men för mig så svarar jag oerhört bra på testosteron med en enkel blast av Dbol/Anadrol. Sen finns det ju en rad andra injects som är trevliga för längre kurer med bestående resultat. Men får se om jag tar klivet en vacker dag att ge mig på Tren, oerhört nyfiken på hur jag svarar på det och vilken massa och styrka jag får ut.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-12-17 kl. 18:12.
Citera
2020-12-21, 23:34
Medlem
Citat:
Tren snabbar på återhämtningen med ca 300%, att man får problem med muskler och leder är för man ökar så sjukt mycket i styrka på sån kort period, detta sliter som fan på muskler och leder.
Det med håret så är tren nog det värsta man kan ta för håret.

Ok låter rimligt. Är nog därför jag har ont nu. Får bli lite mer vila helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Hur länge var du på Tren?

Blev ca 4 månader Tren A. Från 200mg upp mot 400-600mg/w i slutet, ökade långsamt dosen. Tillsammans med Testo E ca 500mg/w.

Tog blodprov nu just i slutet innan jag slutade med Tren. Då har jag alltså legat på Testo E i ca 8månader (från 300mg upp mot 500-600mg långsam ökning) och Tren A ca 4 månader. Det mesta såg bra ut förutom leverenzym var förhöjt. ASAT 1.36, (normalt <0.76). Vet inte om det beror på Tren eller Aromasin som jag tog några ggr per vecka + enstaka Letros. Njurvärden lite off också, högt kreatinin 112 (ska vara <100) och lätt sänkt GFR 69 (ska vara över 80) men det kunde bero på omständigheterna plus att jag är vältränad.

157 i Hb
0.47 i hematokrit
LDL kolesterol 2.6 mmol/l (1.4-4.7)
HDL-kolesterol 1.2 mmol/l (0.8-2.1)
p-glukos 5.1 mmol/l

sköldkörtel såg också normalt ut.
Citera
2020-12-27, 16:20
Medlem
Är 50mg Tren Ace EoD en bra dos för någon som inte tävlar osv? Tillsammans med 250mg Testo E E4D
Citera
2021-03-06, 17:35
Medlem
Tänkte köra cutmix lite längre in på deffen, mot slutet på april..

Kommer dosera mån / ons / fre och får alltså då 150 mg Tren A ew.

Skulle ni säga att det är en ok dos? Helt första gången någonsin på både Mast och Tren.

Suktat på lite olika deffprepp ett tag nu och finner båda intressanta så tänkte lika bra slå två flugor i en smäll med en cutmix.

Är mån / ons / fre OK att pinna? Blir ju ungefärligt som EoD.

Mvh
Citera
2021-03-06, 19:16
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Tänkte köra cutmix lite längre in på deffen, mot slutet på april..

Kommer dosera mån / ons / fre och får alltså då 150 mg Tren A ew.

Skulle ni säga att det är en ok dos? Helt första gången någonsin på både Mast och Tren.

Suktat på lite olika deffprepp ett tag nu och finner båda intressanta så tänkte lika bra slå två flugor i en smäll med en cutmix.

Är mån / ons / fre OK att pinna? Blir ju ungefärligt som EoD.

Mvh
Rekommenderar verkligen att pinna varannan dag på tren ace. Dosen är väl Ok. Jag körde 100mg EoD / 350mg EW och det var perfekt tyckte jag. Byggde muskler samtidigt som jag brände fett. Underbart prepp
Citera
2021-03-06, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Rekommenderar verkligen att pinna varannan dag på tren ace. Dosen är väl Ok. Jag körde 100mg EoD / 350mg EW och det var perfekt tyckte jag. Byggde muskler samtidigt som jag brände fett. Underbart prepp

Tack för svar! Uppskattas.

Jo Trenbolone har varit i tankarna länge nu samt finner mast intressant - resultatet blir cutmix! Ska bli riktigt jävla kul att prova Tren äntligen. Tänkte börja lite lugnt.

Jo jag själv förespråkar alltid att pinna så ofta som möjligt för så stabila nivåer som möjligt. EoD blir en bra applicering! Blir 200 mg ew då också som blir något mer. Känns allt bra kan höja doseringen.

Helt sjukt preparat i kontext till dess anabola effekter i en katabol miljö som ett kaloriunderskott. Totalblockerar kortisol och är väldigt ensam med denna egenskap.

Antar att du körde Testo också, vilken ratio till trennet samt hur länge var din kur?

Mvh
Citera
2021-03-06, 23:00
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Tack för svar! Uppskattas.

Jo Trenbolone har varit i tankarna länge nu samt finner mast intressant - resultatet blir cutmix! Ska bli riktigt jävla kul att prova Tren äntligen. Tänkte börja lite lugnt.

Jo jag själv förespråkar alltid att pinna så ofta som möjligt för så stabila nivåer som möjligt. EoD blir en bra applicering! Blir 200 mg ew då också som blir något mer. Känns allt bra kan höja doseringen.

Helt sjukt preparat i kontext till dess anabola effekter i en katabol miljö som ett kaloriunderskott. Totalblockerar kortisol och är väldigt ensam med denna egenskap.

Antar att du körde Testo också, vilken ratio till trennet samt hur länge var din kur?

Mvh
Trenbolone är verkligen ett "Mirakel-prepp" alltså... Som du säger, substanser besitter helt sjuka egenskaper. Jag upplevde knappt några biverkningar också. Jag svarar väldigt bra på alla AAS jag kört hittils.

Alltså, jag körde ganska hög dosering på Testot. HELT onödigt samt slösade bara en massa stålar.
Testo E 500mg E4D (875mg EW)
Tren Ace 100mg EoD (350mg EW)
Låg On i 6 månader. Trenbolonet var bara 20ml dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in