2021-03-07, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Trenbolone är verkligen ett "Mirakel-prepp" alltså... Som du säger, substanser besitter helt sjuka egenskaper. Jag upplevde knappt några biverkningar också. Jag svarar väldigt bra på alla AAS jag kört hittils.

Alltså, jag körde ganska hög dosering på Testot. HELT onödigt samt slösade bara en massa stålar.
Testo E 500mg E4D (875mg EW)
Tren Ace 100mg EoD (350mg EW)
Låg On i 6 månader. Trenbolonet var bara 20ml dock.

Skönt, själv kan jag inte sova på skiten. Man mår hemskt dåligt tillslut men enbart irritation.
På gymmet är det en annan femma dock =)
Citera
2021-03-07, 19:35
Medlem
Padoops avatar
Citat:
Trenbolone är verkligen ett "Mirakel-prepp" alltså... Som du säger, substanser besitter helt sjuka egenskaper. Jag upplevde knappt några biverkningar också. Jag svarar väldigt bra på alla AAS jag kört hittils.

Alltså, jag körde ganska hög dosering på Testot. HELT onödigt samt slösade bara en massa stålar.
Testo E 500mg E4D (875mg EW)
Tren Ace 100mg EoD (350mg EW)
Låg On i 6 månader. Trenbolonet var bara 20ml dock.
Väljer man att ta råd eller lyssna på horsaren Jagge så är man ute på hal is. De som varit med på forat vet sedan länge att denne herre fullkomligt saknar spärrar. Får käre Roidbert att framstå som läkare i jämförelse.

"Jag svarar väldigt bra på alla AAS jag kört hittills." Lille vän, dina resultat av AAS är skrämmande och din kurhistorik likaså. Avgå.
Citera
2021-03-07, 20:53
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padoop
Väljer man att ta råd eller lyssna på horsaren Jagge så är man ute på hal is. De som varit med på forat vet sedan länge att denne herre fullkomligt saknar spärrar. Får käre Roidbert att framstå som läkare i jämförelse.

"Jag svarar väldigt bra på alla AAS jag kört hittills." Lille vän, dina resultat av AAS är skrämmande och din kurhistorik likaså. Avgå.
Horsare? Haha helvete vad outdated du är. Har du fastnat eller?

Du tycker alltså att mitt råd att ta Tren ace EoD hellre än mån/ons/fre är ett dåligt råd? Mannen tagga asså
Citera
2021-03-08, 13:16
Medlem
Padoops avatar
Citat:

Du tycker alltså att mitt råd att ta Tren ace EoD hellre än mån/ons/fre är ett dåligt råd? Mannen tagga asså
Horsare är precis vad du är. Eller du har gått över till GHB nu istället ser jag. Jäklar vilken förbättring, starkt!

Har inget med när han sätter att göra, det behöver man inte vara raketforskare för att förstå när det kommer till olika estrar. Däremot att kalla en 150mg/EW dos Tren A "Ok" och förespråka 350mg/EW för en som ska ge sig på det första gången är det som är totalt rubbat. Med din byggarkarriär är du den siste som bör ge ett utlåtande. Vad hände med att börja lågt och sakta men säkert utvärdera till nästa kur? Finns så många fler faktorer som spelar in än endast vilket prepp man använder. Är glad för din skull att du inte hittat DNP än.
Citera
2021-03-08, 13:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Horsare är precis vad du är. Eller du har gått över till GHB nu istället ser jag. Jäklar vilken förbättring, starkt!

Har inget med när han sätter att göra, det behöver man inte vara raketforskare för att förstå när det kommer till olika estrar. Däremot att kalla en 150mg/EW dos Tren A "Ok" och förespråka 350mg/EW för en som ska ge sig på det första gången är det som är totalt rubbat. Med din byggarkarriär är du den siste som bör ge ett utlåtande. Vad hände med att börja lågt och sakta men säkert utvärdera till nästa kur? Finns så många fler faktorer som spelar in än endast vilket prepp man använder. Är glad för din skull att du inte hittat DNP än.
Jag är ren nu om du är så nyfikenutöver AAS.
Vad menar du med att börja lågt o utvärdera nästa kur? Jag har inte haft en kurrapport här på över 4 år?

Och mitt "råd" var enbarr vad JAG körde på. Haha din lilla hatare. Kommer inte slösa min tid på besvara dig. Har inget o bevisa.

O sen, och om jag nyttjar droger ibland? Och? Vad fan har det med min kunskap att göra?
Senast redigerad av Jaggermeister 2021-03-08 kl. 13:38.
Citera
2021-03-08, 13:54
Medlem
Padoops avatar
Citat:
Jag är ren nu om du är så nyfikenutöver AAS.
Vad menar du med att börja lågt o utvärdera nästa kur? Jag har inte haft en kurrapport här på över 4 år?

Och mitt "råd" var enbarr vad JAG körde på. Haha din lilla hatare. Kommer inte slösa min tid på besvara dig. Har inget o bevisa.

O sen, och om jag nyttjar droger ibland? Och? Vad fan har det med min kunskap att göra?
Läsförståelse är inte din starka sida ser jag. Skrev "Vad hände med att börja lågt och sakta men säkert utvärdera till nästa kur?". Med det menar jag att det finns klara fördelar med att köra en kur med mindre/lagom doser. Utvärdera hur det gick och eventuellt se över vad som kan göras bättre till nästa kur (träningsupplägg, kost, vila etc.) istället för att redan under den första smälla på med höga doser och gå all in.

Nej du har inte mycket att bevisa, bokstavligt talat. Allt står redan skrivet i dina tidigare kurrapporter och den arrogans och okunskap som finns där gör att man bör ta avstånd från alla råd skrivna av dig, utöver det som handlar om heroin och GHB, där må jag erkänna att du verkar vara en expert.

Nyttjar droger ibland? Jagger du är/var en missbrukare och ditt använde av AAS samt oförmåga till att ta till dig kritik och uppmaningar visar ganska tydligt på vem du är som person. Med all välmening. Lägg ner ditt bruk av droger samt AAS och fokusera på att ordna upp dig själv.
Citera
2021-03-08, 14:23
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Läsförståelse är inte din starka sida ser jag. Skrev "Vad hände med att börja lågt och sakta men säkert utvärdera till nästa kur?". Med det menar jag att det finns klara fördelar med att köra en kur med mindre/lagom doser. Utvärdera hur det gick och eventuellt se över vad som kan göras bättre till nästa kur (träningsupplägg, kost, vila etc.) istället för att redan under den första smälla på med höga doser och gå all in.

Nej du har inte mycket att bevisa, bokstavligt talat. Allt står redan skrivet i dina tidigare kurrapporter och den arrogans och okunskap som finns där gör att man bör ta avstånd från alla råd skrivna av dig, utöver det som handlar om heroin och GHB, där må jag erkänna att du verkar vara en expert.

Nyttjar droger ibland? Jagger du är/var en missbrukare och ditt använde av AAS samt oförmåga till att ta till dig kritik och uppmaningar visar ganska tydligt på vem du är som person. Med all välmening. Lägg ner ditt bruk av droger samt AAS och fokusera på att ordna upp dig själv.
Expert på heroin och GHB?
Nej, men expert inom organisk kemi samt biokemi, farmakodynamik osv. Det är en bra egenskap då mitt mål är ambulanssjukvårdare. Är redan USKA.

Jag har missbrukspersonligjet, absolut. Det är något jag jobbar med varje dag. Idag har jag lagt ALLA opioider på hyllan likaså GABA agonister.
AAS hjälper mig väldigt mycket att hålla mig på banan och fokusera stenhårt på träning och kosthållning. Min senaste kur på 875mg testo ew har jag redan sagt var vansinne och slösade enbart massa cash. Just därfär ligger jag på 350mg ew testo cyp nu.

Kommer man och är ortevlig o rent ut elak, för att oxå baka in "kritik" så låser jag mig. Om du vill komma med råd tilö mig och känna att jag tar till mig, skippa ortevligheter då. Eller ge fan i det bara. Kan vi sluta upp med otrevligheter nu? Jag kan börja o be om ursäkt.

Ha en fortsatt bra dag
Citera
2021-03-09, 21:13
Medlem
Citat:

Acetate-estern har en halveringstid på 3 dagar. Propionate har 1.5-2 dagar.

Att applicera cutmix på mån / ons / fre är utmärkt och inte en alls ovanlig administration.
Citera
2021-03-09, 21:23
Medlem
Citat:

Vad skulle du säga är en bra dos som första kur? Förstår att detta är väldigt subjektivt. Nu är det som sagt en cutmix jag ska köra planerat med start 26/4 - men det är trennet jag har respekt för och det prepp jag kommer utgå från.

Har lite olika alternativ på injektionsfrekvens samt dos som påverkar längden på deffkuren.

Antingen 1 mL EoD vilket blir en veckodos på 200 mg och kurlängd 12 veckor.

Alternativ två: 2 ml mån / ons / fre = 300 mg ew - 6 veckors kur.

Alternativ 3: 2 ml EoD = 400 mg ew - kurlängd 5 veckor.

12 veckor känns lite väl saftigt första gången på tren och vet ju inte hur jag svarar på preppet. 6 veckor är ju ofta en rekommenderad riktlinje för en trenkur - blir lite grövre veckodos då bara.

Kanske är bäst att ha lite tålamod och börja så enkelt som 150 mg ew och eventuellt höja ifall allt känns bra.

Hur har dina kurer sett ut?

Mvh
Citera
2021-03-09, 21:53
Medlem
RalfSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Vad skulle du säga är en bra dos som första kur? Förstår att detta är väldigt subjektivt. Nu är det som sagt en cutmix jag ska köra planerat med start 26/4 - men det är trennet jag har respekt för och det prepp jag kommer utgå från.

Har lite olika alternativ på injektionsfrekvens samt dos som påverkar längden på deffkuren.

Antingen 1 mL EoD vilket blir en veckodos på 200 mg och kurlängd 12 veckor.

Alternativ två: 2 ml mån / ons / fre = 300 mg ew - 6 veckors kur.

Alternativ 3: 2 ml EoD = 400 mg ew - kurlängd 5 veckor.

12 veckor känns lite väl saftigt första gången på tren och vet ju inte hur jag svarar på preppet. 6 veckor är ju ofta en rekommenderad riktlinje för en trenkur - blir lite grövre veckodos då bara.

Kanske är bäst att ha lite tålamod och börja så enkelt som 150 mg ew och eventuellt höja ifall allt känns bra.

Hur har dina kurer sett ut?

Mvh

Du verkar ju påläst och svarar själv på dina frågor egentligen. Om du inte kört tren eller annat prepp förut så börja lågt eftersom du inte vet hur du reagerar. Du kanske hatar eller älskar det? Om det känns bra med 150 mg eller 200 mg ew så kan du höja veckodosen.

Börja med 1 ml eod i fyra veckor och beroende på hur det känns så kan du antingen höja eller fortsätta på samma dos.
Senast redigerad av RalfSvensson 2021-03-09 kl. 21:57.
Citera
2021-03-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfSvensson
Du verkar ju påläst och svarar själv på dina frågor egentligen. Om du inte kört tren eller annat prepp förut så börja lågt eftersom du inte vet hur du reagerar. Du kanske hatar eller älskar det? Om det känns bra med 150 mg eller 200 mg ew så kan du höja veckodosen.

Börja med 1 ml eod i fyra veckor och beroende på hur det känns så kan du antingen höja eller fortsätta på samma dos.

Det är av stort intresse att läsa om AAS och endokrinologi så den kommentaren uppskattar jag.

Har prövat många olika preparat men aldrig tren då jag alltid haft så stor respekt för den. Skadar aldrig att få höra lite andra personers erfarenheter.

Hur upplevde du Trenbolones fettbrännande effekt på stubborn areas?

Likt anavar så blockerar tren glucocorticoid receptorn från att binda sig till kortisol och fett på svåra ställen har just mycket stress från kortisol. Därför preparatet är så anabol i katabol miljö som ett kaloriunderskott som jag nämnt tidigare. För mig är det här hur fascinerade som helst.

Gjort ett par anavarkurer och experimenterat på överskott - även då brände denna milda steroid bra med fett på svåra ställen. Undra då vad Tren gör.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Glucocorticoid_receptor.
Citera
2021-03-12, 13:06
Medlem
Unniss avatar
Rekommenderar tren hex, herrugud den sopar ju mattan med tren e och a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in