2015-02-13, 20:59
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Brukar känna mig lite extra varm första veckan, sen kommer svettningarna och brukar vakna ett par gånger per natt.
Tren e är ju lite segt att komma igång men du lär märka det
intresserad: på vilket/vilka sätt lär jag märka det?
Citera
2015-02-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
intresserad: på vilket/vilka sätt lär jag märka det?

Styrkan givetvis och ett jävla gott pump!

Edit:
Första gången jag körde ace fick jag en liten chock hur brutalt det är.
Tex ett biceps pass. Normalt tungt körde jag med 50kg rakt stång 10reps, pang sa det å kunde köra med 60kg helt plötsligt.
Märkligt skön känsla när 60 känns jävligt lätt!

Låg då på 525mg ew
Senast redigerad av Nitrous66 2015-02-13 kl. 21:11.
Citera
2015-02-13, 22:12
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Styrkan givetvis och ett jävla gott pump!

Edit:
Första gången jag körde ace fick jag en liten chock hur brutalt det är.
Tex ett biceps pass. Normalt tungt körde jag med 50kg rakt stång 10reps, pang sa det å kunde köra med 60kg helt plötsligt.
Märkligt skön känsla när 60 känns jävligt lätt!

Låg då på 525mg ew
låter riktigt Nice!
då har jag att vänta.
Citera
2015-02-14, 12:06
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
låter riktigt Nice!
då har jag att vänta.

Men du ligger på 200mg tren e ew? För väntar dej inte för mkt bara..
Citera
2015-02-14, 16:43
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Men du ligger på 200mg tren e ew? För väntar dej inte för mkt bara..

tren a är betydligt potentare enligt mig och ska han dessutom köra 500+mg/Ew av det lär han märka stor skillnad...
Citera
2015-02-15, 19:35
Medlem
Citat:
låter riktigt Nice!
då har jag att vänta.

Jag hade höjt till 400mg. Eller bytt till Tren A nästa gång.
Citera
2015-02-17, 10:42
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musclemouse
Jag hade höjt till 400mg. Eller bytt till Tren A nästa gång.
Jag kör på 200mg tren till o börja med.skulle det behövas så höjer jag till 400mg
Citera
2015-04-06, 05:52
Medlem
Vad upplever ni för effekt på självkänsla och självförtroende?
Citera
2015-04-06, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474

Personligen baseras den fysikmässigt när jag är sådär stark och hård. Inte exakt samma känsla som winnar osv men det är något speciellt med tren jag skulle säga. Tror det är den här överdrivna aggressiviteten som påverkar på något sätt att man känner sig mer "macho"

Btw har följt din rapport ett tag. Vet inte om du överväger att gå över till tren men jag skulle inte gjort det då det kan "fucka" lite med huvudet.

mvh

Slänger in en edit här efter att ha läst din senaste post. Har själv ej kört tren ace. Enligt vissa sägs det vara mindre bieffekter där men jag har inga bevis som styrker det här.

En nära vän ska dock hoppa på tren ace 75mg eod inom kort. Han klarade ej av Tren E pga problem med relationer och dåliga tankar. Får se hur han reagerar på ace och om det är så som alla säger.
Senast redigerad av randmp 2015-04-06 kl. 07:29.
Citera
2015-04-06, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randmp
Personligen baseras den fysikmässigt när jag är sådär stark och hård. Inte exakt samma känsla som winnar osv men det är något speciellt med tren jag skulle säga. Tror det är den här överdrivna aggressiviteten som påverkar på något sätt att man känner sig mer "macho"

Btw har följt din rapport ett tag. Vet inte om du överväger att gå över till tren men jag skulle inte gjort det då det kan "fucka" lite med huvudet.

mvh

Slänger in en edit här efter att ha läst din senaste post. Har själv ej kört tren ace. Enligt vissa sägs det vara mindre bieffekter där men jag har inga bevis som styrker det här.

En nära vän ska dock hoppa på tren ace 75mg eod inom kort. Han klarade ej av Tren E pga problem med relationer och dåliga tankar. Får se hur han reagerar på ace och om det är så som alla säger.

Förstår. Det jag funderar på är om den där ökade pondusen kan påverka mig positivt. Återkom gärna och berätta hur det går för din kompis!
Citera
2015-04-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randmp

mvh

Mera ös och aggro på ace. Tren e är för mig inte alls samma sak. Sämre på alla sätt.
Citera
2015-04-07, 10:28
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
I början är självförtroende och självkänsla på topp. På längre trenkurer sviktar det. Får optinojja och ätstörningar. Äter jag 50kcal mer eller mindre än jag "ska" stör det mig något fruktansvärt...

Ligger jag för länge på tren så brukar det sluta med ett återfall på sprit eller knark.
Tog bort tren nu efter 6månader och det var för länge... Min sambo står inte ut med mig längre på tren...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in