2019-01-28, 00:33
Bannlyst
Blir helt förvirrad av ditt inlägg, 0,5 mg?? du menar 0,5 ml va då det är omöjligt att dosera så lågt som 0,5 mg.
Tren har inte någon uttorkande effekt som du skriver, och nej 4 veckor on och 4 veckor off är ingen ide att köra, är det tren a så minst 10-11 veckor och är det tren e så minst en 15-16 veckor, du sticker även subkutant vilket innebär att det tar längre tid för kroppen att ta upp substansen.
Citera
2019-01-28, 00:37
Medlem
LastCigarettes avatar
Sorry, 0.5ml ska det vara.
Citera
2019-01-28, 10:39
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Sorry, 0.5ml ska det vara.

0,5 ml säger inte så mycket. Vad är det för styrka på oljan? Tren E eller A?

Rent generellt tycker jag 4 v on 4 v off låter som en dålig idé. Kör en vända med tren och sen låter du kroppen vila från preparatet. Att låta kroppen åka berg-och-dalbana upp och ner på tren är inget vidare upplägg.

EDIT: Såg nu att det var tren A det gällde, jag gissar att det är 75-100 mg/ml. Snabb halveringstid så korta vändor borde vara OK, men tycker du ska vila från preparatet längre än några veckor ändå. Tren har sina baksidor också.
Citera
2020-01-13, 18:08
Medlem
Har precis hoppat på Tren A igen. Är 2 år sen sist. De må va en snabb ester men tycker att jag känner skillnad på trycket redan efter andra stick.. Någon annan som känner likadant?
Är det att jag inte kurat trenet på länge kanske eller möjligtvis placebo
Citera
2020-01-13, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fanis
Har precis hoppat på Tren A igen. Är 2 år sen sist. De må va en snabb ester men tycker att jag känner skillnad på trycket redan efter andra stick.. Någon annan som känner likadant?
Är det att jag inte kurat trenet på länge kanske eller möjligtvis placebo

Tren experten här med 8 tren kurer i bagaget!
Trycket kommer rätt snabbt för mig med på Tren A, 2 dagar e helt normalt, brukar va full effekt efter 1 vecka.
Citera
2020-01-14, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Tren experten här med 8 tren kurer i bagaget!
Trycket kommer rätt snabbt för mig med på Tren A, 2 dagar e helt normalt, brukar va full effekt efter 1 vecka.

Exakt! Kanske inte fullt tryck efter en vecka men det är väll super individuellt.
Känner iallafall att vi är igång. När känner du att styrkeökningarna börjar komma...? Du som har erfarenhet
Vecka 2-3??
Citera
2020-01-14, 18:30
Bannlyst
Citat:
Exakt! Kanske inte fullt tryck efter en vecka men det är väll super individuellt.
Känner iallafall att vi är igång. När känner du att styrkeökningarna börjar komma...? Du som har erfarenhet
Vecka 2-3??

Styrkan brukar komma vid vecka 3 för mig när jag kör tren A, och då blir det en rejäl styrke ökning nästan direkt.
Nån vecka längre om man kör Tren E.
Citera
2020-01-15, 10:42
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Styrkan brukar komma vid vecka 3 för mig när jag kör tren A, och då blir det en rejäl styrke ökning nästan direkt.

Instämmer till fullo här!

Stick nr 3-4 vid tren a känner man det där lite extra "agget" sen i slutet på vecka 2 kommer styrkan för att sedan explodera vid v3-4.

Hoppade på tren A för 1 vecka sedan så ska köra 8v nu lite extra blast så blir denna vinter lite roligare då man skippade att resa iår till varmare breddgrader
Citera
2020-01-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Instämmer till fullo här!

Stick nr 3-4 vid tren a känner man det där lite extra "agget" sen i slutet på vecka 2 kommer styrkan för att sedan explodera vid v3-4.

Hoppade på tren A för 1 vecka sedan så ska köra 8v nu lite extra blast så blir denna vinter lite roligare då man skippade att resa iår till varmare breddgrader

Okej nice en vecka in, då börjar det braka loss lite.
Börjar känna att sömnen blir något sämre senaste två dagarna men inget anmärkningsvärt så.
Citera
2020-01-15, 18:49
Medlem
Citat:

Ok, fint. Då kan man förvänta sig en liten ökning snart.
Men du som har ett par kurer i bagaget minst sagt, gällande Tren. Har läst endel om att testot ska ligga på samma nivå som tren. Dvs 500 mg tren i veckan samt 500 mg testo. Tankar kring det?
Citera
2020-01-15, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ok, fint. Då kan man förvänta sig en liten ökning snart.
Men du som har ett par kurer i bagaget minst sagt, gällande Tren. Har läst endel om att testot ska ligga på samma nivå som tren. Dvs 500 mg tren i veckan samt 500 mg testo. Tankar kring det?

Jag mår mycket bättre om jag ligger lågt på testot, brukar ligga på 250 mg testo och 600 mg tren i vecka, men det är individuellt vad man mår bäst av och något man får testa sig fram till.
Citera
2020-01-15, 19:57
Medlem
Citat:
Jag mår mycket bättre om jag ligger lågt på testot, brukar ligga på 250 mg testo och 600 mg tren i vecka, men det är individuellt vad man mår bäst av och något man får testa sig fram till.

Ok.
Ligger på 350 respektive 350 snabba estrar på bägge.
Kör 10 veckor. Ska bli jävligt fint o se resultat om ett par veckor. Och kanske lite ökningar de tre stora
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in