2012-02-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaningenting
intressant tråd detta,tren är ett prepp med mycket mystik runt om sig vissa hyllar det å andra hatar det....
jag hatar det men kan inte låta bli det ändå,blir nog 5månader om året på tren minst.
nått jag lärt mig är att jag alltid ska ha med EQ i mina tren kurer för att behålla mitt välmående som tex mjuka leder,hunger,mm...
om jag bulkar på tren brukar jag ha en hög dos eq samtidigt med trenet å teston funkar skit fint för mig!
har kört rätt många tren kurer å då testat tren a,tren e samt tritren.
tycker tren a är jobbigast att ligga på pga att de många sticken (hosta) samt att det är lite mer drömmar å skit men det kan vara min hjärna som spökar.man känner ju det man vill känna!
funkar ju olika för alla men ville bara berätta min bild....

Känner igen mig! Fast jag kör min första tren kur.
Citera
2012-02-05, 00:33
Medlem
Q.p85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Pallar heller inte att googla nu hehe, men jag ska göra det en dag snart, det är ju lättare för mig som vet vad jag letar efter.

Men jag hittade en väldigt bra text för ett tag sedan när jag skulle beställa med exackta ester vikter molekyldiagram och hela shobanget.

http://www.steroidology.com/forum/an...ren-ester.html

där har ni gubbar om det stämmer låter jag va osakt ?

MVH
Citera
2012-02-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q.p85
http://www.steroidology.com/forum/an...ren-ester.html

där har ni gubbar om det stämmer låter jag va osakt ?

MVH

Tack! Ja om det stämmer det vet vi ju inte men jag har läst väldigt likt de och samma på ett annant ställe, han verkar ju flyta lite på halverings tiderna jag trodde nog dom var mer pricisa, men det kanske är så.
Citera
2012-02-05, 13:07
Medlem
Hur lång tid tar det för testo A att kicka in då?
Citera
2012-02-05, 13:12
Medlem
Q.p85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Hur lång tid tar det för testo A att kicka in då?

testo Prop menar du ? brukar känna av det ordentligt efter ca 10 dar

MVH
Citera
2012-02-05, 13:42
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q.p85
testo Prop menar du ? brukar känna av det ordentligt efter ca 10 dar

MVH
eller kan det vara tren a? Tråden handlar trots allt om tren..
Citera
2012-02-05, 13:55
Medlem
Q.p85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
eller kan det vara tren a? Tråden handlar trots allt om tren..

ja iof sig men han skrev testo lättare att ta fel på ett a och p än ett helt annat namn

tren a märker jag styrkeökningar på nån vecka...

MVH
Citera
2012-02-05, 19:18
Medlem
så jävla dum e jag..TREN A menar jag..inte testo..

Tren a
Citera
2012-02-07, 11:23
Medlem
Stor-Franks avatar
Seriöst, hur gör ni med sömnen? 600mg dnp ed ger ju värsta skönhetssömnen jämfört med 100mg tren eod...
Citera
2012-02-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Seriöst, hur gör ni med sömnen? 600mg dnp ed ger ju värsta skönhetssömnen jämfört med 100mg tren eod...
Man tar igen det en annan dag... Fick sova 1h inatt mellan 2330-0600 sen fick jag 4h sömn. Vissa nätter är inga prob och andra ett helvete :/
Citera
2012-02-07, 12:42
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostNormal
Man tar igen det en annan dag... Fick sova 1h inatt mellan 2330-0600 sen fick jag 4h sömn. Vissa nätter är inga prob och andra ett helvete :/
Ok, hoppas på bättre nätter då. Varit på drygt 2v och nu har det börjat bli hemskt. Ligger vaken till 03 sen sover 30min, vaken 30min, sover 30, vaken 30min osv tills klockan ringer...

EDIT: Men min kropp verkar svara väldigt bra på tren. Bulk med testo.
Citera
2012-02-07, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ok, hoppas på bättre nätter då. Varit på drygt 2v och nu har det börjat bli hemskt. Ligger vaken till 03 sen sover 30min, vaken 30min, sover 30, vaken 30min osv tills klockan ringer...

EDIT: Men min kropp verkar svara väldigt bra på tren. Bulk med testo.
Är inne på v7 med 75mg eod. Lite mindre än dig men ja, svettas och känner sig rastlös gör man ju ändå om nätterna! Har iofs benzo/tramadol/imovane hemma ifall jag vill få lite lugn på kvällen. Men inget jag vill ta för att jag inte kan sova, vill inte fastna i den skiten Har ändå bara 3v kvar på det.

Är man med i leken får man trennet tåla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in