2016-06-13, 21:17
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Kört Tren hex 233 mg EW och testo E 750 mg EW nu i 2 veckor, käkar även 0,6 mg prami och 0,5 mg ari ED.
Känner inte av några biverkningar på trenet än, vaknat mitt i natten skit svettig ibland och svettas lite mer än jag brukar det är det enda, kommer biverkningarna senare eller kör jag för låg dos för att få biverkningar? funderar på att höja tren dosen lite då jag verkligen vill få ut allt ur denna kuren.
Vänta några V o se. Var glad så länge du slipper sides! Jag fick bra resultat på 1ml hex e3d ibörjan nästan utan sides, men dubblade den dosen snart nog eftersom bristen på bieffekter gjorde mig lite optinojjig.
Skit i bieffekterna och fokusera på spegelbilden och progressionen. Ska du höja trennet så dra ner testot lite.
Mvh
Citera
2016-06-13, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Vänta några V o se. Var glad så länge du slipper sides! Jag fick bra resultat på 1ml hex e3d ibörjan nästan utan sides, men dubblade den dosen snart nog eftersom bristen på bieffekter gjorde mig lite optinojjig.
Skit i bieffekterna och fokusera på spegelbilden och progressionen. Ska du höja trennet så dra ner testot lite.
Mvh

exakt så jag tänker, har ju hört om alla bieffekterna och så får man knappt några så undrar man vad grejen är, blir nog att skära ner lite på testot å höja tren dosen, vill känna på trenet.
Citera
2016-06-17, 10:49
Medlem
ligger på 450 tren ace/wk legat på 10 dagar och känner absolut ingenting, hade vivid dreams första 5 dagarna men dessa har nu också försvunnit. Börjar kännas som att det är bunk eller underdosed.

Är det vanligt att det tar flera veckor för en att märka något överhuvudtaget på ace? Ingen styrka, ingen skillnad på kroppen, inga biverkningar.

GP från K**A****N
Citera
2016-06-17, 10:55
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semex
ligger på 450 tren ace/wk legat på 10 dagar och känner absolut ingenting, hade vivid dreams första 5 dagarna men dessa har nu också försvunnit. Börjar kännas som att det är bunk eller underdosed.

Är det vanligt att det tar flera veckor för en att märka något överhuvudtaget på ace? Ingen styrka, ingen skillnad på kroppen, inga biverkningar.

GP från K**A****N
På 10 dagar ska man känna av ace. Kanske inte på styrkan och utseende på kroppen, så fort går det inte men drömarna brukar ändra sig snabbt samt trycket på gymet är ju lite speciellt på tren och brukar komma snabbt.
Mvh
Citera
2016-06-17, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
På 10 dagar ska man känna av ace. Kanske inte på styrkan och utseende på kroppen, så fort går det inte men drömarna brukar ändra sig snabbt samt trycket på gymet är ju lite speciellt på tren och brukar komma snabbt.
Mvh

Tack för input jao drömmarna fick jag den första veckan, men nu händer det inte varje dag längre. Sen tror jag att jag har fått lite mörkare urin samt svettas lite mer på gymmet men kan vara för att det varit så varmt. Blir o köra på nån vecka till o se vad som händer
Citera
2016-06-17, 12:29
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semex
Tack för input jao drömmarna fick jag den första veckan, men nu händer det inte varje dag längre. Sen tror jag att jag har fått lite mörkare urin samt svettas lite mer på gymmet men kan vara för att det varit så varmt. Blir o köra på nån vecka till o se vad som händer
Ja gör det. Att man svettas extremt mkt på gymet är oxå ett av dom tidigaste tecknen på tren för mig.
Mvh
Citera
2016-06-17, 13:06
Medlem
Ge de mer tid. Alla svarar olika på effekt / sides. Ja själv får inte så myckes sides.
Citera
2016-06-18, 03:57
Medlem
Själv kände jag av acetaten ganska omgående, biverkningarna är nog mest berömde av prolaktin (som byggs upp efter en tid) på 10 dagar hade jag klar förändring på både psyke å kropp.
Citera
2016-06-18, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Kört Tren hex 233 mg EW och testo E 750 mg EW nu i 2 veckor, käkar även 0,6 mg prami och 0,5 mg ari ED.
Känner inte av några biverkningar på trenet än, vaknat mitt i natten skit svettig ibland och svettas lite mer än jag brukar det är det enda, kommer biverkningarna senare eller kör jag för låg dos för att få biverkningar? funderar på att höja tren dosen lite då jag verkligen vill få ut allt ur denna kuren.

0.25 mg Adex ED gjorde mig nästan handikappad fyfan vad knä och leder tog stryk, troode hade reumatism sen kom jag på och läste bieffekterna av det så drog ner på det värken försvann fort.
Citera
2016-06-18, 10:49
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dqdqd
Själv kände jag av acetaten ganska omgående, biverkningarna är nog mest berömde av prolaktin (som byggs upp efter en tid) på 10 dagar hade jag klar förändring på både psyke å kropp.

Tren ökar inte prolaktin däremot höjs det när ditt östrogen stiger.
Citera
2016-06-18, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HulkQvist
0.25 mg Adex ED gjorde mig nästan handikappad fyfan vad knä och leder tog stryk, troode hade reumatism sen kom jag på och läste bieffekterna av det så drog ner på det värken försvann fort.

inget jag märker av, legat på 1 mg Arimidex ED i 4 månader utan att känna av torra leder m.m. bara sexlusten som försvunnit, även legat på 2,5 mg letro ED i över 3 månader utan ledproblem, det enda jag känner av är sexlusten som sagt, har väl tur med bieffekterna.
Citera
2016-06-18, 20:46
Medlem
OG-lovers avatar
Tren är gött men det är inte mysigt att vakna i princip varje natt av att sängen att blöt och iskall av svett. Hur i helvete kan man svettas så mycket under natten av just tren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in