2014-04-17, 10:54
Medlem
connykrigaren123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Eftersom du är på deff dra du inte på dej vätska. Så du bränner 1 kg fett i veckan o Lägger på dej 1 kg muskler under tiden?!
Siffrorna kanske man kan ifrågsätta men att folk minskat på midjan med oförandrad eller ökad vikt på tren är väl typ standard?... jag har iaf upplevt att formen blev bättre trots att vågen stod still
Citera
2014-04-17, 12:44
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av connykrigaren123
Siffrorna kanske man kan ifrågsätta men att folk minskat på midjan med oförandrad eller ökad vikt på tren är väl typ standard?... jag har iaf upplevt att formen blev bättre trots att vågen stod still

Säger inte emot. Dock tro jag inte på det underskottet i detta fall.
Dessutom frågade han hur man gör för att tappa fett på tren! Han minskar inte runt midjan trots underskott påstod han....
Citera
2014-04-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag tycker inte att du missar något alls av att inte köra tren. Den enda gången jag skulle tycka det är värt att köra tren är om man ligger på extremt lågt bf och ska tävla edl.
Jag mår verkligen bajs på tren, så jag skulle inte heller säga att det är någon risk att bli beroende. Det är helt underbart att sluta med tren för först då inser man hur jävla dåligt man har mått under kuren. Grymt skönt att slippa bieffekterna på tren, som att kunna gå några trappsteg utan att vara sjöblöt av svett och helt andfådd, kunna ha sex i mera än 10min innan tjejen frågar om hon ska ringa ambulans för jag inte får någon luft, att kunna sova mera än 2h per natt och slippa sjöblöta lakan. Men framförallt kunna känna sig glad och normal i psyket. Så det är ett moget och bra beslut att skita i tren.

Effekten av tren är inte heller något wow om man ser till bieffekterna, jag tycker inte att det är värt alls. Jag har legat på 2g deca + 1-1.5g testo ew som högst tror jag utan några märkbara biverkningar alls. Jag kollade mig hos läkaren och alla värden var perfekta då, men när jag sänkte testo/deca till 500mg var + 300mg tren började jag må SKIT och mina världen blev kraftigt förändrade till det sämre. Så om jag ska välja mellan att gå på flera gram prepp och må bra eller låg dos tren och må skit är valet enkelt för mig.

Klart du tycker att man inte missar nåt om du mår så dåligt av det! Men för mig är allt psykiskt positivt. Blodfetterna går lite åt skogen och blodtrycket går upp. I Övrigt inga bieffekter och bara positiva saker för mig!

Alla är olika. Jag får inget ut av deca t.ex.. kört 1,3g EW och nästan inte fått nån massa alls(men fet blev jag så jag låg på överskott). SÅ det är ett skit prepp som jag aldrig mer kommer lägga pengar på.

Mvh
Citera
2014-04-17, 13:29
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Klart du tycker att man inte missar nåt om du mår så dåligt av det! Men för mig är allt psykiskt positivt. Blodfetterna går lite åt skogen och blodtrycket går upp. I Övrigt inga bieffekter och bara positiva saker för mig!

Alla är olika. Jag får inget ut av deca t.ex.. kört 1,3g EW och nästan inte fått nån massa alls(men fet blev jag så jag låg på överskott). SÅ det är ett skit prepp som jag aldrig mer kommer lägga pengar på.

Mvh

Hur många olika deca har du kört?
Citera
2014-04-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Hur många olika deca har du kört?

kört phoenix remedies 525mg EW och hulk 1,3g EW. Fick inte mycket av nån. Personligen kommer jag inte köra deca igen.

Mvh
Citera
2014-04-18, 01:15
Medlem
Citat:
Säger inte emot. Dock tro jag inte på det underskottet i detta fall.
Dessutom frågade han hur man gör för att tappa fett på tren! Han minskar inte runt midjan trots underskott påstod han....

Sluta snacka så mkt skit, du själv har ju aldrig kurat. Mannen som kan allt utan att ha kurat själv. "Jag har gått läkarutbildningen så nu kan jag operera och allt utan problem" är ungefär ditt tankesätt.

Jag fick panik i början för att vikten stod kvar trots dessa underskott, 2000-2100 på träningsdagarna. Sa aldrig nåt om att fettet aldrig försvann men trots att jag va så blind så har jag fått gått ner i storlek i jeans. Jag scannar in allt och väger sedan maten så att jag räknar fel, nono.
Citera
2014-04-18, 12:08
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Sluta snacka så mkt skit, du själv har ju aldrig kurat. Mannen som kan allt utan att ha kurat själv. "Jag har gått läkarutbildningen så nu kan jag operera och allt utan problem" är ungefär ditt tankesätt.

Jag fick panik i början för att vikten stod kvar trots dessa underskott, 2000-2100 på träningsdagarna. Sa aldrig nåt om att fettet aldrig försvann men trots att jag va så blind så har jag fått gått ner i storlek i jeans. Jag scannar in allt och väger sedan maten så att jag räknar fel, nono.

snacka skit? hade du mått bättre om jag satt 10000stick tren? allt du läser är inte sant

detta postade du 20/3:Varför går man inte ner i vikt på tren a/ testo p under deff?! Legat på 1800 vilodagarna +400 träningsdagarna (81-82 kg) men nu har ju vikten stannat helt...

Kommer aldrig bli av med det sista på magen...

det sista är intressant!!! går du inte ner i fettvikt ligger du inte på 1000kcal i underskott. du har överskattat ditt bmr

så lägg av lillkuken
Citera
2014-04-18, 20:35
Medlem
Citat:
snacka skit? hade du mått bättre om jag satt 10000stick tren? allt du läser är inte sant

detta postade du 20/3:Varför går man inte ner i vikt på tren a/ testo p under deff?! Legat på 1800 vilodagarna +400 träningsdagarna (81-82 kg) men nu har ju vikten stannat helt...

Kommer aldrig bli av med det sista på magen...

det sista är intressant!!! går du inte ner i fettvikt ligger du inte på 1000kcal i underskott. du har överskattat ditt bmr

så lägg av lillkuken

du har misstolkat mitt inlägg men skitsamma, diskussionen kommer inte leda nånvart ändå.

Ja förlåt, har ingen fbkuk
Citera
2014-04-18, 20:37
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Dödsfall i familjen, hela mitt liv har vänts upp och ner. Har inget stöd från någon.

Är det en dum idé att köra tren då? Vill bara stänga av mina känslor och köra mitt race (TRÄNA)
Citera
2014-04-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Dödsfall i familjen, hela mitt liv har vänts upp och ner. Har inget stöd från någon.

Är det en dum idé att köra tren då? Vill bara stänga av mina känslor och köra mitt race (TRÄNA)

Ja det är dumt! Iaf om du inte kört det förut så du vet hur du svarar på det!

Mvh
Citera
2014-04-18, 21:35
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux

Beklagar sorgen.
Du ska INTE ta tren.
Citera
2014-04-18, 22:35
Medlem
dajolles avatar
Tren e sämsta du kan köra nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto