2024-05-10, 09:28
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Ingen nattfrossa?

Jag fick nattfrossa en natt efter ett sinnessjukt hårt cardio pass men det är allt😁

Den ända kraftiga "bieffekter" jag fått är mina brutala ådror och sån sjukt galen pump😜
Citera
2024-05-10, 09:30
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reefers
Läst en hel del på reddit om sämre aptit på tren, är det bara jag som känner att aptiten ökar något enormt med tren i systemet?

Jag började käka som en häst när jag hoppade på tren.

Rent spontant/teoretiskt så borde man bli hungrigare av tren då den ökar metabolismen.

Men det är bara en kille gissning från min sida😅
Citera
2024-05-10, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Jag började käka som en häst när jag hoppade på tren.

Rent spontant/teoretiskt så borde man bli hungrigare av tren då den ökar metabolismen.

Men det är bara en kille gissning från min sida😅

Jo tänker det samma, men hört en hel del om just nedsatt aptit. Men det är väl såväl dosbaserat som tur/otur med vilka bieffekter man råkar ut för.
Citera
2024-05-10, 15:00
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reefers
Jo tänker det samma, men hört en hel del om just nedsatt aptit. Men det är väl såväl dosbaserat som tur/otur med vilka bieffekter man råkar ut för.

Antagligen. Känns lite som ett lotteri 😅
Citera
2024-05-14, 23:06
Medlem
matrixxxs avatar
Sömnproblem på tren är det en självklar sak o räkna med? Dem som har kört tren flera gånger är de nåt som alltid uppkommer och håller det på hela kuren eller bara i början? Sömnen är ju väldigt viktig för återhämtningen av musklerna liksom? Eller är preppet såpass effektivt att sömnproblem inte påverkar resultaten?
Tacksam för svar innan jag hoppar på första gången!
Mvh
Citera
2024-05-14, 23:33
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixxx
Sömnproblem på tren är det en självklar sak o räkna med? Dem som har kört tren flera gånger är de nåt som alltid uppkommer och håller det på hela kuren eller bara i början? Sömnen är ju väldigt viktig för återhämtningen av musklerna liksom? Eller är preppet såpass effektivt att sömnproblem inte påverkar resultaten?
Mvh

Har bara kört E och 200-400mg/vecka. Mindre nattliga svettningar (blöt kudde, fuktiga lakan) och skitstöriga drömmar (typ förlängning eller ändring av dagens beslutsfattanden och åtaganden).
Sovit bra. Vaknat nån timme tidigare och mer utvilad.

Tren är så kraftfullt så muskler bygger man fan oavsett sömn (och diet).
Men återhämtningen av det utsatta cardio systemet kanske inte mår så bra, om sömnen är kass, kanske.
Citera
2024-05-14, 23:51
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Har bara kört E och 200-400mg/vecka. Mindre nattliga svettningar (blöt kudde, fuktiga lakan) och skitstöriga drömmar (typ förlängning eller ändring av dagens beslutsfattanden och åtaganden).
Sovit bra. Vaknat nån timme tidigare och mer utvilad.

Tren är så kraftfullt så muskler bygger man fan oavsett sömn (och diet).
Men återhämtningen av det utsatta cardio systemet kanske inte mår så bra, om sömnen är kass, kanske.
Pågick det hela kuren eller bara i början? Tänkte köra acetate vet inte om de skulle vara nån skillnad på sömnproblemen där mellan E och A men tror inte det..
Citera
2024-05-14, 23:55
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Pågick det hela kuren eller bara i början? Tänkte köra acetate vet inte om de skulle vara nån skillnad på sömnproblemen där mellan E och A men tror inte det..

Ja, det pågick hela kurerna.
Har läst en å annan nämna mer svettningar på Ace, men kan såklart själv ej kommentera det.
Citera
2024-05-15, 20:52
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Mvh

Sömnproblemen löser du med lite cbd olja😁👌 funkar fin fint på mig.
Sover 8h + trotts nattsvettningarna 😁
Citera
2024-05-15, 22:12
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Sömnen störs hela kuren imo.
Möjligtvis att det stagnerar när man trycker tren (för)länge men man har aldrig nån skönhetssömn. Svettas som fan och vaknar blöt flera ggr per natt. Jag hade en förmåga att riva sönder sängkläder i sömnen dessutom.
Dock är det ju dosberoende, håller man sig till moderata doser på är det ingen fara imo.
Citera
2024-05-15, 23:07
Medlem
matrixxxs avatar
Tack för alla svaren! Kör väl igång strax så kan själv återkomma här i tråden efter ett tag vad jag upplever!
Mvh
Citera
2024-05-18, 00:41
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Tack för alla svaren! Kör väl igång strax så kan själv återkomma här i tråden efter ett tag vad jag upplever!
Mvh

Ta allt med en nypa salt men var beredd, det är en helt annan nivå än alla andra preparat. Alla reagerar olika.

Jag personligen får inga biverkningar mer än extrema svettningar på natten, vilket gör att jag vaknar 2-10 gånger per natt. Ett jävla meck med att byta kuddar, byta handdukar och skit hela nätterna.

Men humör, aggressivitet, paranoia, svartsjuka osv osv är inget jag någonsin upplevt.

Trenhostan har man fått ett antal gånger men en gång svartnade det helt så jag fick slänga mig i soffan.

När man läser, hör och pratar med andra så är min upplevelse MILD så ta det lugn, kör för fan Ace och minsta möjliga dos till en början, utvärdera och höj om du behöver.

Personligen aldrig gått över 700mg ew och föredrar Ace alla dagar i veckan.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in