Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Underbart VM är igång.
Vet inte vad det är med Gould, retar mig något fruktansvärt på han.
Har läst igenom tråden, men hur såg The Rocket ut?
Var den enkel seger, hade han mera att ge?
Ska bli kul att se hans nästa match.
Han gör massa konstiga grimascher som liknar de man ser hos apor. När han spelade mot Selby hade han bestämt sig att han minsann skulle spela på Selbys villkor. Det gick väl an en timme innan hans tålamod tröt och körde sitt vanliga spel. Typ som Judd Trump skulle börja spela som Peter Ebdon.
Dömt att misslyckas...
Ronnie spelade skapligt men brände mycket. Mot en toppspelare hade han förlorat de jämna framen men nu fick han nya chanser. Sista sessionen kändes han lite rastlös och otålig. Det stod i pannan på honom att han ville hem och fått nog för idag. En spelare som Ebdon och Selby hade kunnat göra livet riktigt surt för honom. Därför tror jag det tar slut i nästa omgång när jag såg att
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Kims engelska är inte den bästa, jag tror vi lite grann får skylla på hans ålder. Den dagen han lägger av med kommenterandet blir det tomt...
Jag tror ingen i tråden insinuerar att Kim dricker. Däremot brukar vi skämta om hans långa frånvaroperioder. Det blir tyst i rutan länge och ingen vet om han lagt sig en stund...
Ibland hörs det tydligt att Kim äter samtidigt som han kommenterar. Inget märkligt i det, han behöver ju äta eftersom vissa sändningar håller på länge.
Helga känner vi till!
Kl 11 kör det igång. Eurosport bevakas via TVn på mitt rum och Eurosport 2 via den TV som jag placerat i kafferummet. Enda orosmomentet är cyklingen...

Jag tror att han sagt att han inspirerats mycket av Bengt Grive som också var sparsam med orden. De kommenterade snooker ihop för en herrans massa år sen.
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Vi är minst tre med skatteskolk.
Jag drar, återkommer i kväll.
King leder, kom igen nu Allen.
Jag är inbiten landsvägscyklist. Speciellt insöad på backträning nu. Dock är jag lite för muskulär för att bli en bergsget men jag gnetar på efter bästa förmåga.