2013-04-22, 17:23
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
En man i publiken somnar under en tidigare Dott-Ebdon-match: https://www.youtube.com/watch?v=msVLfPIFCH8
Hahaa fan vad man skulle skämmas, kan dock inte klandra han.
Tur inte domaren beordrade han att stå upp resten av matchen, vilket vår LT gjorde om man somnade när vi hade kvällstjänst.
Higgins illa ute, kan aldrig tänka han klarade detta.
Citera
2013-04-22, 17:58
Medlem
Skatteskolks avatar
När det blev 5-9 tänkte jag att nu är det godnatt. Om Higgins vunnit framet hade det blivit 6-8 och då hade han kunnat vända det. Higgins har dock inte marginalerna på sida och jag ger en eloge till Davis som han straffat Higgins hittils. Vi behöver lite "nya" ansikten även om Davis knappast är ny i gemet så är han sällan med i toppen så här.
Citera
2013-04-22, 18:09
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
När det blev 5-9 tänkte jag att nu är det godnatt. Om Higgins vunnit framet hade det blivit 6-8 och då hade han kunnat vända det. Higgins har dock inte marginalerna på sida och jag ger en eloge till Davis som han straffat Higgins hittils. Vi behöver lite "nya" ansikten även om Davis knappast är ny i gemet så är han sällan med i toppen så här.

10-6 för Davis mot Higgins.
Citera
2013-04-22, 18:10
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ok jag gillar inte Higgins men som du skriver, väldig otur med bollarna.
Vilken sista röd av Davis, dom stora elefanterna faller tungt på savannen, han är för rolig våra bästa Kim.
Citera
2013-04-22, 20:16
Medlem
pettachis avatar
Är Kim ute i köket och fixar kvällsmackan, väldigt tyst en lång stund.
Citera
2013-04-22, 20:18
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Är Kim ute i köket och fixar kvällsmackan, väldigt tyst en lång stund.

Han brukar ju säga till som nu när Mark King blev varnad.

Har ni tänkt på att Mark King ser ut lite som Bruce Willis?
Citera
2013-04-22, 20:27
Medlem
pettachis avatar
Citat:

Trodde först det var fel på ljudet.
Kan Kim ha tittat på reprisen av Ebdon Dott och somnat
Angående Kings likhet med Willis, aldrig tänkt på det kanske finns vissa drag.
Perry liknar advokaten I Siuts, kommer inte ihåg vad han heter i serien.
Citera
2013-04-22, 22:05
Medlem
Skatteskolks avatar
När första matchen är färdigspelad vill jag bara påminna om att Dott och Ebdon ska in och avsluta sin match. De har fått matchen avbruten i förtid även i första sessionen. Jag kommer inte stanna uppe för att se det.

Det kan bli en lång natt för snookerfansen. Jag kastar dock in handduken... Det tar väl säkert tio minuter från avslutad match innan de kommer in.
Citera
2013-04-22, 22:19
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Personligen tycker jag Mark King ser rätt otrevlig ut. Han har dessutom fått en del kritik för sitt uppförande och under 2012 blev han varnad av snookerförbundet pga att han svor och spottade under flera matcher. Jag tror det var Steve Davis som anmälde honom.
Citera
2013-04-22, 22:32
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Trodde först det var fel på ljudet.

Jag misstänker att Kim (eller någon annan) är och pillar på sändningsrattarna eftersom ljudet ibland försvinner nästan helt. Kollar jag med andra kanaler fungerar ljudet perfekt men Kim låter ibland väldigt avlägset.

Jag har Canal Digital med HD-box hemma och Canal Digital med standardbox på jobbet men är det dåligt ljud på jobbet så är det också så hemma. Jag har svårt att se att Canal Digital skulle fibbla med ljudet just på Eurosport...även om man kan anklaga dom för mycket.

I-landsproblem kan man ju tycka...
Citera
2013-04-23, 07:55
Medlem
Skatteskolks avatar
Höglandsterriern kom upp peppad och vann med 10-6 mot Ebdon.

Carter leder med 5-4 mot Wollaston.

Allen tappade matchen och förlorade. King vann med 10-8. Fan! Jag som unnar grabben all framgång.

Kvällens/nattens matcher.
Citera
2013-04-23, 10:17
Medlem
Skatteskolks avatar
Idag spelar:
Stevens mot Fu, Trump mot Dale och Ding mot McManus tror jag. Selby går in med tror jag.

Jag kollade på en bettingsida igår för att jag inte hittade något på worldsnooker.com.
Senast redigerad av Skatteskolk 2013-04-23 kl. 11:02. Anledning: Ingen Robertson idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in