Var smart sura 160 pi om du kommer att bli arbetslös. Dra in på pastan eller nötfärsen istället.
Det kan komma i röven senare i livet om du har otur.
Jag gick ur akassan för typ 10 år sedan hade soft arbete lastbilschaffis.
Trygg anställning det fanns arbeten runt om på alla ställen, Dvs det var sjukt meningslöst jag betalade typ 750 spänn /Månad. Jag tänkte shit jag har varit medlem i 7 år aldrig fått hjälp.
Så det var ju onödiga pengar att bara kasta iväg. Om jag skulle bli av med arbetet hadee jag alltid ett par stående erbjudande på plats.
1 dag ändrades allt. Jag drog till asien blev fast där medvetet och omedvetet


.
Jag ringde cheffo sa upp mig med förståelse. Nu kommer det tragiska pga jag gick ur Akassan var jag endast berättigad till ALFA Kassa. Tror jag drog in kanske 5500 svenska var månad.
Om jag hade vart med i Akassan skulle jag kunna dra in typ 15000. Nu ser du vad som kan ske.
Så gilla läget och betala denna lilla summa för du kan trots allt bara vinna.
Sedan 160 pengar är bara en liten del i sverige idag.