Citat:
Ursprungligen postat av
NiklasPetterson
Om man börjar få pension, hur kvittas det mot aktivitetsstöd? Är det bättre att ta risken och inte deklarera den lilla extra slanten? Finns risken att alla pengar försvinner och den lilla extra pensionspengen kvittas mot aktivitetsstödet?
Om man börjar få pension... den börjar man väl inte få hur som helst?
Pensionen hamnar på deklarationen by default, hur hade du tänkt att inte deklarera den menar du?