Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-02, 22:11
  #337
Medlem
Va mer specifik, vadå hallisar?
Citera
2021-02-02, 22:11
  #338
Medlem
AlfredSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annorlunden
Hvilken benzodiazepin kan man ruse seg på?

Og kan man få hallusinasjoner av dem?
Du kan få rus av alla bensodiazepiner men det är svårt att uppfatta att man är skev medan man är berusad. Om du är ute efter hallucinationer så är z-analoger bättre men fortfarande inte garanterat. Zolpidem och Zopiklon isåfall.

Om du endast vill ha benso och så stark som möjligt så skulle jag välja triazolam eller klonazepam beroende på om du vill ha hypnotisk effekt eller muskelavslappnande. Eller ännu bättre - RC-benso som flubromazolam.
Citera
2021-02-02, 23:31
  #339
Medlem
yournotlikemes avatar
Zolpidem (Stilnoct) kan du utan tolerans hallucinera ganska mycket på 2-3 10mg:are.
Citera
2021-02-02, 23:36
  #340
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Hvilken benzodiazepiner kan man ruse seg på?" infogad./mod
Citera
2021-02-02, 23:38
  #341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dope-ManXXXI
Jag har testat: Stesolid, Valium (Diazepam) Xanor, Iktorivil, Tamesta, Flunitrazepam, Halcion, Nitrazepam, Sobril. ( Kanske har testat fler men det är dom jag kommer ihåg nu iaf)

Så Fråga 1: Vilken benzo är bäst/Skönast att flumma på enligt er? (Ni behöver inte skriva de benzodiazepinerna som jag skrev bara, skriv vilken ni tycker är bäst och skulle även vara bra med lite längre halveringstid än Xanor)

Mvh

Lär dig flumma på livet så slipper du knarka!
Citera
2021-02-03, 09:18
  #342
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Xanor är svaret. Ta inte för många bara.
Citera
2021-02-03, 14:45
  #343
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Midazolam såklart!
Citera
2021-02-03, 15:01
  #344
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Glömde nämna Bromazepam.
Citera
2021-02-04, 12:21
  #345
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Midazolam såklart!
Den är riktigt flummig. Råkade av "misstag" ta någon sådan och vara vaken. Problemet var dock att det inte kändes speciellt produktivt. För dyrt också. Kan ju också varna för dom ovana att midazolam är jävligt hypnotisk, även om jag inte lyckats somna på en stol (eller något annat) av någon benso så skulle det inte förvåna mig om det lätt skulle kunna hända med midazolam.

Bromazepam/Lorazepam kan jag ju i alla fall göra något vettigt under påverkan.
Citera
2021-02-04, 12:30
  #346
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Den är riktigt flummig. Råkade av "misstag" ta någon sådan och vara vaken. Problemet var dock att det inte kändes speciellt produktivt. För dyrt också. Kan ju också varna för dom ovana att midazolam är jävligt hypnotisk, även om jag inte lyckats somna på en stol (eller något annat) av någon benso så skulle det inte förvåna mig om det lätt skulle kunna hända med midazolam.

Bromazepam/Lorazepam kan jag ju i alla fall göra något vettigt under påverkan.
Haha ja man blir helt väck.
Citera
2021-02-04, 14:46
  #347
Medlem
Krickerts avatar
Eftersom flunitrazepam knappt går att få tag på längre så lägger lag min röst på lorazepam.
Midazolam hinner jag aldrig få ett flum på,jag bara tvärdäckar.
Citera
2021-02-04, 21:31
  #348
Medlem
Litteraturs avatar
Flunitrazepam, hands down. Hade det på recept en gång i tiden och fy satan vad jag gick loss på dem. Slår som en jävla slägga. Funkade upperligt både för fest och för att chilla. Poppade jag en fm1:a var det som att min amygdala blev helt utslagen, rädsla fanns inte.

Nummer två är RC(?) benson Klonazolam, slår också som en slägga men inte lika kul som den förstnämnda.
Nummer tre är klassisk Klonazepam
Nummer tre är alpra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback