Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-06, 01:09
  #349
Medlem
Första gången på stilnoct

Hej fb:-)
Nyss käkat 30mg zolpidem och det är första gången jag käkar det, hur lång tid tar det innan man börjar få hallisar? Käkade i russyfte för en sådär 20 minuter sedan mer eller mindre och inget speciellt händer, borde jag ta mer? Jag vill juu trippa, varit sjukt taggat på testa zolpidem efter att läst här om det.
Kan tillägga att jag tog 170mg kodein för några timmar sedan. Börjat känna mig som när man tagit en lågdos benzo nu men inga hallisar ffaaaan, vill ha en rejäl stilnoct tripp!!!😭

ska nog käka mina sista 30mg /mvh
Citera
2021-02-06, 01:13
  #350
Medlem
Ta de lugnt med dem. Vänta iallafall en timme till. Det värsta är när man inte minns vad man gjort. Tog den mot sömnlöshet men ibland kicka de in senare och man märkte inget förrän morgonen när man skickat konstiga meddelanden till folk.
Citera
2021-02-06, 01:29
  #351
Medlem
Det är inte så jävla nice egentligen. Men avvakta lite till innan du trycker i dig fler. Det är ett vanligt misstag om man har dåligt tålamod att ta en till, en till, och en till, tills man till slut ballar ut totalt.

Vill du däremot skämma ut dig inför vänner och familj utan att minnas ett skit nästa dag så ta några till och så gärna en sup eller två.
Citera
2021-02-06, 01:29
  #352
Medlem
Som ovan säger ta det jävligt lugnt med dom man vet inte vad man gör förrän man vaknar dagen efter och ser att man klippt sönder hela sin garderob eller rånat en bensinmack utan att minnas ens en enda sekund av natten (inte minneslucka utan verkligen inte minnas en sekund).
__________________
Senast redigerad av BillClintonsCigarr 2021-02-06 kl. 01:33.
Citera
2021-02-06, 01:51
  #353
Medlem
Joo hört många historier om sånt och om hur folk fuckar ur helt och får hallisar. Sitter nu ca 1,5 timme efter första intaget 30mg) och känner Inge speciellt, vet att dem är äkta eftersom en bekant hämtar ut dem från apoteket, har små hallisar asså att orden jag skriver nu rör på sig lite och lutar.
Hur lång tid tar det tills man börjar se saker?
Vilken dos bör man ta om man vill trippa riktigt grovt?
Citera
2021-02-06, 01:55
  #354
Medlem
SexSexSexs avatar
är det verkligen sant att man kan göra saker utan att minnas det efteråt av att ta stilnoct?

jag fick tre tabletter av en kompis när jag inte kunnat sova bra på flera veckor och sov jättegott i exact 8 timmar och vaknade ny och fräsh som en nyponros

ps, vad ska jag säga till doktorn för att få bra sömnpiller på recept , är det någon som vet?
Citera
2021-02-06, 02:16
  #355
Medlem
Har totalt tagit 50 nu hoppas på kalas, folk säger här på fb att det räcker med 5-10 mg för att trippa kan det vara jag som har naturlig tolerans eller? Händer lite småskumma saker som hör röster tydligt i huvudet, förvänta mig mycket mer:/
Citera
2021-02-06, 02:59
  #356
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BusFabian666
Har totalt tagit 50 nu hoppas på kalas, folk säger här på fb att det räcker med 5-10 mg för att trippa kan det vara jag som har naturlig tolerans eller? Händer lite småskumma saker som hör röster tydligt i huvudet, förvänta mig mycket mer:/
Det finns ingen som trippar på 5-10mg, det är vad man tar för att sova. Brukar ta 10 men ibland glömmer man bort att gå och lägga sig så då blir det en tia till. Har nog tatt upp mot 30 för att sova men aldrig upplevt att jag skulle trippa eller få några minnesförluster. Men jag har bara tagit dom för att sova så jag har inte förväntat mig något annat. Tar man för att trippa så förväntar man sig att något ska hända och då är det nog lättare att man tycker att det händer lite småskumma saker.

Nu är jag ingen doktor men som jag har förstått det så går det ur kroppen så snabbt så man kan inte bygga upp en tolerans. Men sen har ju alla olika personlig toleranser mot olika droger så vissa behöver mer än andra.

Men återkom gärna om det händer något kul, har väldigt många tabletter så man ska kanske testa att trippa på dom någon gång

Trevlig kväll/natt.
Citera
2021-02-06, 03:32
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimar
Det finns ingen som trippar på 5-10mg, det är vad man tar för att sova. Brukar ta 10 men ibland glömmer man bort att gå och lägga sig så då blir det en tia till. Har nog tatt upp mot 30 för att sova men aldrig upplevt att jag skulle trippa eller få några minnesförluster. Men jag har bara tagit dom för att sova så jag har inte förväntat mig något annat. Tar man för att trippa så förväntar man sig att något ska hända och då är det nog lättare att man tycker att det händer lite småskumma saker.

Nu är jag ingen doktor men som jag har förstått det så går det ur kroppen så snabbt så man kan inte bygga upp en tolerans. Men sen har ju alla olika personlig toleranser mot olika droger så vissa behöver mer än andra.

Men återkom gärna om det händer något kul, har väldigt många tabletter så man ska kanske testa att trippa på dom någon gång

Trevlig kväll/natt.
Jodå. Är man ovan så är 10 mg tillräckligt för en lätt tripp.
Käkar de rätt ofta pga sömnsvårigheter och väldigt sällan för rusets skull.

Efter man käkat dom ett par dagar bara så känner man inte av 10mg speciellt mycket, inte ens för att sova.
Toleransen ökar rejält på Stilnoct. Redan efter 3 dagar eller så behöver jag 20 mg ens för att somna.

Att käka 50mg första gången är åt helvete för mycket.
Citera
2021-02-06, 11:07
  #358
Medlem
Aldrig hört att man kan få hallisar eller att någon fått de. Har själv haft de på recept i några år.
Enda är att man gör skumma saker och minns inget dan efter.
Så att du inte känner nått när du är i ruset är normalt det är dagen efter när du ska pyssla ihop kvällen och inser att påverkad vart man.
Citera
2021-02-06, 11:24
  #359
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Första gången på stilnoct" infogad./mod
Citera
2021-02-07, 16:39
  #360
Medlem
EastCoastWays avatar
Lorazepam, mysig varm effekt

Midazolam, om du får tag i Buccolam. Men den är ju bäst IV. Men hur kul är det att genomgå en extremt jobbig procedur på sjukhuset bara för att prata massa nonsens i en timme
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback