Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-31, 01:46
  #1
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Jag har testat: Stesolid, Valium (Diazepam) Xanor, Iktorivil, Tamesta, Flunitrazepam, Halcion, Nitrazepam, Sobril. ( Kanske har testat fler men det är dom jag kommer ihåg nu iaf)

Så Fråga 1: Vilken benzo är bäst/Skönast att flumma på enligt er? (Ni behöver inte skriva de benzodiazepinerna som jag skrev bara, skriv vilken ni tycker är bäst och skulle även vara bra med lite längre halveringstid än Xanor)

Mvh
Citera
2011-12-31, 01:57
  #2
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Ingen, benso käkar man när man har ångest.
Citera
2011-12-31, 01:59
  #3
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
ingen, benso käkar man när man har ångest.

Fel...

Många käkar Benzo för rus också.
Citera
2011-12-31, 02:01
  #4
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dope-ManXXXI
Fel...

Många käkar Benzo för rus också.
Jo finns ju folk som gör det. Är inte jätte erfaren när det gäller benso men jag skulle nog säga att xanax/xanor är bäst att flumma på. Får dock inte något speciellt rus av benso, blir bara dum i huvudet.
Citera
2011-12-31, 02:05
  #5
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Jo finns ju folk som gör det. Är inte jätte erfaren när det gäller benso men jag skulle nog säga att xanax/xanor är bäst att flumma på. Får dock inte något speciellt rus av benso, blir bara dum i huvudet.

Finns olika menigar om vilken som är bäst, brukar vara från person till person men jag vill veta vad de flesta tycker är skönaste benzon att flumma på. Du har rätt också, det är guld till ångest och då föredrar jag Xanor. Har Xanor själv och det är nice att flumma på men jag kom ihåg när jag testade Benzo första gången när jag var 16 år och det var aRDIN Valium från pakistan och fy fan vad sköna dom var kunde knappt gå och fick skrattnojjor.

Har aldrig fått skrattnojjor förut på någon annan benzo är Ardin.
Citera
2011-12-31, 02:11
  #6
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dope-ManXXXI
Finns olika menigar om vilken som är bäst, brukar vara från person till person men jag vill veta vad de flesta tycker är skönaste benzon att flumma på. Du har rätt också, det är guld till ångest och då föredrar jag Xanor. Har Xanor själv och det är nice att flumma på men jag kom ihåg när jag testade Benzo första gången när jag var 16 år och det var aRDIN Valium från pakistan och fy fan vad sköna dom var kunde knappt gå och fick skrattnojjor.

Har aldrig fått skrattnojjor förut på någon annan benzo är Ardin.
Soft fan, har bara testat benso ett antal gånger och senast va xanax. Köpte 50 st nu i mellandagarna men de är redan slut (tre dagar tog det, ska jag vara stolt eller skämmas?) men det slutade med en grandios torskning och noll minnen. (Inte kul att logga in på facebook dagarna efter, haha)

Sedan har jag bara testat sobril och ett par z-analoger.
Citera
2011-12-31, 02:14
  #7
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Soft fan, har bara testat benso ett antal gånger och senast va xanax. Köpte 50 st nu i mellandagarna men de är redan slut (tre dagar tog det, ska jag vara stolt eller skämmas?) men det slutade med en grandios torskning och noll minnen. (Inte kul att logga in på facebook dagarna efter, haha)

Sedan har jag bara testat sobril och ett par z-analoger.

Hehe du slog nog inte mig iaf, jag drog i mig 80 mg Xanor samtidigt + 2 kartor lyrica 300 mgare sen in på akuten.. Vaknade på sjukhuset och tänkte vad fan har hänt haha... Ville bara komma bort då, jag satt på behandlingshem och orkade inte vara där.
Citera
2011-12-31, 02:15
  #8
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dope-ManXXXI
Hehe du slog nog inte mig iaf, jag drog i mig 80 mg Xanor samtidigt + 2 kartor lyrica 300 mgare sen in på akuten.. Vaknade på sjukhuset och tänkte vad fan har hänt haha... Ville bara komma bort då, jag satt på behandlingshem och orkade inte vara där.
Haha, ja jävlar det va inte illa!
Citera
2011-12-31, 02:19
  #9
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Haha, ja jävlar det va inte illa!

Hehe kan man säga. Men väntar på någon som har ett svar nu? Har hört att ikto är bättre att flumma på, har för mig att de är längre halveringstid också?
Citera
2011-12-31, 02:34
  #10
Avstängd
700mg xanor brukar bli lagom
Citera
2011-12-31, 02:47
  #11
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukneger
700mg xanor brukar bli lagom

Säger du de....
Citera
2011-12-31, 03:27
  #12
Medlem
För mig blev det så här iaf: Hade käkat Imovane/Stilnoct switchat mellan dom dvs 7.5mg/10mg per natt men sen började ta för rusen, hatar att jag jgorde det för Stilnoct ruset är så extremt skönt under första 10 minuterna fyfan så epic det är. Men hur som helst fick utskrivet Xanor Depot 2mg per dag men har haft 3 mg mesta av tiden (ca 2år) Men nu har jag börjat faila som fan jag har ALLTID tuggat dom men endå delat upp på 2 doser per dag istället för allt på morgonen för att få rus. Men nu måste jag typ känns det som ta Xanoren för att få någon känsla av att det hjälper. Suger att jag kan ta ut från apoteket det som ska räcka 20 dagar kan jag ta ut efter 14 så 3 recept. Blir alltid att jag tagit ut alla 3 recept efter 14 dagar så då har jag typ en månad kvar tills nästa gång jag kan ringa å be om mer. Ja vafan detta hade väll ingen relevans till detta men.

Detta är för min kropp och mitt tankesätt.
Stess/valium = Perfekt för att hålla sig på låga doser för att slippa avtändning under en period. Men även med låg tolerans är de enormt sköna att ta högre doser och känna sig kung för en dag(Xanor effekten tar slut för fort och jag förblir bara kung för en halvdag på X )

Ikto = Perfekt för slöflumm ungefär som när man ska röka CB blir slö och skön i kroppen men ångest försvinner inte så detta är bara en Flummdrog imo. Dock så är man ganska skarp i skallen ändå.

Xanor = Riktigt perfekt för ångesthantering men detta är den benso som ger mest flumm och eufori(euforin upplever jag om jag varit utan ooch börjat avtända lite och/eller bara mår riktigt skit och med Xanooren blir det poff perfekt)

Roppar = Som Xanor men de håller i sig längre men jag blir mer flummad och korkad slöddrande på Roppar mer än vad jag blir på xanor. Roppar är lite svårhanterbara för mig iaf.

Så de final answer. Xanor och Roppar är det bästa flummbenson. Men enligt mig är du helt normal i ditt mående så gör benson inte mkt än gör dig slöbäng och korkad. Mår du dåligt av vilken anledning som helst så blire så här typ

__________________________________________________ ___
Jag är INTE bensad detta är något jag tänkt på väldigt mkt
Siffrorna är i rus/måendeökande faktor

Bensat mående ____________ (4)
Extra glatt mående__________(3) <--- Ej påverkad
Normalt Mående ___________ (2) <--- Ej påverkad
Dåligt mående _____________(1)
Ännu sämre________________(0)

Är du normal = 2 och tar benso känner man bara av 1.
Mår du riktigt piss alltså 0 och tar benso får du en ökning av 4. Vilket gör att själva ruset du får av att må bättre upplevs av en högre grad som siffran visar för att du låg så lågt ner innan.

Har man ätit benso varje dag i en vecka så blir varje morgon dos typ en ökning av (1) ungefär som jag känner det iaf. För då är man så van att må som man gör alltså bra/bättre att man inte riktigt går från Skit till riktigtbra utan man går från bra till bättre bara.

Osv. Säg gärna till om ni fattar och hänger med vad jag menar och om ni tänkt ungefär samma sak.______________________________________________ ______


PS. Det ovan var bara nerskrivet och nu när jag läser igenom det är det väldigt babbligt. Fan blir alltid så jag skriver direkt från skallen utan att redigera hehe :P
__________________
Senast redigerad av sserenity 2011-12-31 kl. 03:43.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback