2012-01-01, 19:02
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadmau5omg
Alla smygkollar på den stora killen

Man uppskattar väll en vackert skulpterad kropp helt enkelt, så jag kollar absolut in andra killar som jag tycker ser bra ut och om jag ska ändra någonting i min träning för att få liknande resultat
Citera
2012-01-01, 22:43
Medlem
SMBHs avatar
På mitt (fd) gym så ligger träningscyklarna som jag satt på en 15min inför varje styrkepass framför en glasvägg in till den hallen där man tränade aerobics. Måste säja att det var en fröjd att sitta där och svettas på cykeln, se fina damer som guppar upp och ner i takt till musik.
Citera
2012-01-02, 00:18
Medlem
Jag och många tjejer jag känner har slutat gå på gym så som SATS och Friskis, då det är otroligt störande med alla killar som raggar när en försöker träna. Det är även väldigt enerverade att se alla spättor och spännkillar som sminkar sig extra mycket, för att gå dit och visa upp sig. Det värsta är alla som stönar när de anstränger sig. Uuuh... Tacka vet jag gym endast för tjejer. Även då det inte borde behövas.
Citera
2012-01-02, 00:21
Medlem
Milan.Barcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs Smith
Jag och många tjejer jag känner har slutat gå på gym så som SATS och Friskis, då det är otroligt störande med alla killar som raggar när en försöker träna. Det är även väldigt enerverade att se alla spättor och spännkillar som sminkar sig extra mycket, för att gå dit och visa upp sig. Det värsta är alla som stönar när de anstränger sig. Uuuh... Tacka vet jag gym endast för tjejer. Även då det inte borde behövas.
Killar som sminkar sig? Annars kan du och alla andra tjejer träna gratis i mitt gym. Endast tjejer (och jag såklart) får träna där
Citera
2012-01-02, 00:25
Medlem
Citat:
Hahaha.. Detta är ju bara komiskt!

Hur i helvete vet du att dom "raggar" när du "försöker" träna?

ALLA som tränar ordentligt gör ljud, mer eller mindre. Om du nu tänkte svara med "men inte tjejer" eller något annat pantat svar, kolla på damtennis och kom tillbaks o säg att tjejer inte stönar vid ansträngning.

Herregud, man undrar ju vad det är för jävla land man lever i..

Tacka vet jag för att majoriteten på mitt gym faktiskt är där för att träna och inte inbilla sig att man är jordens mittpunkt.
Citera
2012-01-02, 00:38
Medlem
LagomSnigels avatar
Om ni tjejer råkar ut för det så är det bara att gå fram och säga: "Har du käkat glosoppa eller?"

Om han inte lyssnar då så hoppa på honom och tugga på hans öron. Nom nom nom.
Citera
2012-01-02, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagomSnigel
Om ni tjejer råkar ut för det så är det bara att gå fram och säga: "Har du käkat glosoppa eller?"
Du menar väl ändå blängsylta?
Citera
2012-01-02, 01:00
Medlem
LagomSnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Du menar väl ändå blängsylta?
Det är en annan rätt, det finns även kikärtor och stirrkaka. Man kan använda vilket som.

"Har du käkat kikärtor? Jag ser ju hur du sitter och kikar på mig!"
Senast redigerad av LagomSnigel 2012-01-02 kl. 01:04.
Citera
2012-01-02, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Hahaha.. Detta är ju bara komiskt!

Hur i helvete vet du att dom "raggar" när du "försöker" träna?

ALLA som tränar ordentligt gör ljud, mer eller mindre. Om du nu tänkte svara med "men inte tjejer" eller något annat pantat svar, kolla på damtennis och kom tillbaks o säg att tjejer inte stönar vid ansträngning.

Herregud, man undrar ju vad det är för jävla land man lever i..

Tacka vet jag för att majoriteten på mitt gym faktiskt är där för att träna och inte inbilla sig att man är jordens mittpunkt.

För att de vid för många tillfällen (läs: tills det blev störande och jag slutade gymma där), kom upp och RAGGADE PÅ MIG (aka dumma one-liners, fråga om att ses osv). Inte så svårt att veta när någon raggar på en. Syftar inte på endast när någon glor.

Tennis är väl ett perfekt exempel på när folk stönar för att få uppmärksamhet. Hade gärna sett ett montage med golfspelare som stönar. Men det kanske finns? Givetvis accepterar jag att vissa "stön" är ofrivilliga vid riktig tung belastning, men gå runt på SATS och lyssna...

Grattis till att ditt gym är så bra, hoppas det finns fler sådana.

Anledningen till att jag bytt bort dessa gym är inte för att jag är jordens mittpunk (även då jag definitivt är mitt livs mittpunkt), utan för att jag som sgt inte orkar med alla dessa spännisar och tjejer som försöker göra extra sexiga rörelser osv för att få uppmärksamhet och stilla deras exhibitionistiska behov. Och JA, ett stort gäng killar sminkar sig. På gym finns det en mängd anabolamän, de av dem som inte redan gör det, kanske borde börja och täcka över alla sina finnar. (som i fan vad äckliga de är)
Citera
2012-01-02, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagomSnigel

Om han inte lyssnar då så hoppa på honom och tugga på hans öron. Nom nom nom.

Haha... det tas säkert som en invit Går ju knappast hålla masken när en säger något så 90-taligt som det
Citera
2012-01-02, 04:04
Medlem
Citat:
För att de vid för många tillfällen (läs: tills det blev störande och jag slutade gymma där), kom upp och RAGGADE PÅ MIG (aka dumma one-liners, fråga om att ses osv). Inte så svårt att veta när någon raggar på en. Syftar inte på endast när någon glor.

Tennis är väl ett perfekt exempel på när folk stönar för att få uppmärksamhet. Hade gärna sett ett montage med golfspelare som stönar. Men det kanske finns? Givetvis accepterar jag att vissa "stön" är ofrivilliga vid riktig tung belastning, men gå runt på SATS och lyssna...

Grattis till att ditt gym är så bra, hoppas det finns fler sådana.

Anledningen till att jag bytt bort dessa gym är inte för att jag är jordens mittpunk (även då jag definitivt är mitt livs mittpunkt), utan för att jag som sgt inte orkar med alla dessa spännisar och tjejer som försöker göra extra sexiga rörelser osv för att få uppmärksamhet och stilla deras exhibitionistiska behov. Och JA, ett stort gäng killar sminkar sig. På gym finns det en mängd anabolamän, de av dem som inte redan gör det, kanske borde börja och täcka över alla sina finnar. (som i fan vad äckliga de är)
Jaha men okej..

Eftersom så många säger att ett "vanligt gym" är så hemskt, aka SATS/Friskis som man brukar skriva, och eftersom jag själv gymmar på just Friskis och svettis, så antog jag att det är lika överallt.. Men jag kanske har tur eller du otur? Bor i en av Sveriges 5-8största städer så det är inte överdrivet liten håla heller, men där har jag ALDRIG sett någon ragga på någon annan med "dåliga oneliners" eller dyl.

Kan tänka mig att om man bor i sthlm kanske det e lite annorlunda osv..
Citera
2012-01-02, 22:41
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Jag försöker att inte titta så mycket på tjejer i gymmet. Tittar bara lite när de inte ser. Men när det kommer en tjej med värsta stora rumpan så kan jag helt enkelt inte låta bli att stirra så mycket jag bara kan. Det är en fysisk omöjlighet.
Precis så är det. Det går att snegla normalt på vanligt snygga tjejer på gymmet men då man ser någon med värsta rumpan så spårar allt ur. Även då försöker jag att inte stirra (det känns aldrig ok) och lyckas väl hyfsat men visst tittar man så mycket man bara kan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in