Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Hahaha.. Detta är ju bara komiskt!
Hur i helvete vet du att dom "raggar" när du
"försöker" träna?
ALLA som tränar ordentligt gör ljud, mer eller mindre. Om du nu tänkte svara med "men inte tjejer" eller något annat pantat svar, kolla på damtennis och kom tillbaks o säg att tjejer inte stönar vid ansträngning.
Herregud, man undrar ju vad det är för jävla land man lever i..
Tacka vet jag för att majoriteten på mitt gym faktiskt är där för att träna och inte inbilla sig att man är jordens mittpunkt.
För att de vid för många tillfällen (läs: tills det blev störande och jag slutade gymma där), kom upp och RAGGADE PÅ MIG (aka dumma one-liners, fråga om att ses osv). Inte så svårt att veta när någon raggar på en. Syftar inte på endast när någon glor.
Tennis är väl ett perfekt exempel på när folk stönar för att få uppmärksamhet. Hade gärna sett ett montage med golfspelare som stönar. Men det kanske finns? Givetvis accepterar jag att vissa "stön" är ofrivilliga vid riktig tung belastning, men gå runt på SATS och lyssna...
Grattis till att ditt gym är så bra, hoppas det finns fler sådana.
Anledningen till att jag bytt bort dessa gym är inte för att jag är jordens mittpunk (även då jag definitivt är mitt livs mittpunkt), utan för att jag som sgt inte orkar med alla dessa spännisar och tjejer som försöker göra extra sexiga rörelser osv för att få uppmärksamhet och stilla deras exhibitionistiska behov. Och JA, ett stort gäng killar sminkar sig. På gym finns det en mängd anabolamän, de av dem som inte redan gör det, kanske borde börja och täcka över alla sina finnar.

(som i fan vad äckliga de är)