2011-12-30, 17:57
Medlem
Idag när jag satt o körde lite rodd så kommer det en solklar 10:a och traskar mot mig.. (redan där börjar jag tappa fokus). Självfallet tar hon den maskinen som är närmast mig! Har problem i övrigt med att hålla takten när folk är i mitt synfält (som kör samma övning dvs), blir ju inte lättare av att personen är riktigt het heller för den delen

Märkte sedan att hon fick ju en hel del blickar från mer än bara mitt håll.

Tanken slog då mig, hur känns det för er tjejer som ser riktigt bra ut och går på ett gym med mycket män? Charmigt? Jobbigt?

Kan tänka mig det är lika jobbigt för er som jag tycker att hon störde mig, fast skillnaden är att hon känner sig konstant iakttagen.. Men vissa kanske gillar det?

Vill höra hur ni tänker!

MVH
Citera
2011-12-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
vill du leta efter snygga tjejer på fb ?

ingen stöter på snygga tjejer i gymet gör det du.
What? Varför kan folk inte hålla topic bara.

Nej jag letar inte "snygga tjejer på fb"
Citat:
Ursprungligen postat av Fitnessgirl
hur gammal är du? väx upp! låter som du tränar på ett gym med apor!
Wtf, att växa upp? Vem är det som ska växa upp? Är du asexuell? Då det sistnämnda är jävligt ovanligt så antar jag, nej, det är du inte. En vanlig person, oavsett sexuell läggning tänker självklart på det kön man är attraherad av? Om personen i fråga ser bra ut, klart som fan folk lägger märke till det?

Väx upp! Jävla svensson attityd..
Citera
2011-12-30, 18:19
Medlem
JJSs avatar
Ovanstående: Men va.. vadå väx upp? Tror du allvarligt att det är ovanligt att snygga tjejer blir ut stirrade på gymmet? Händer hela tiden, spelar ingen roll vilket gym du hänger på.

OnT: Är ingen tjej, men visst tror jag det är jobbigt. På mitt gym är det mindre tjejer så när det väl kommer in en snygg sådan så märker man att majoriteten av killar tappar fokus
Citera
2011-12-30, 18:25
Medlem
Fitnessgirls avatar
Ja man kan se att nån ser bra ut, kolla till en gång eller två, men att stirra ut någon som tränar är typ oförskämt. De flesta går väl ändå till gymet för att träna och inget annat! Själv stör jag mig nåt enormt om någon stirrar ut mig. Automatiskt undrar man ju då om personen har problem, om de inte kan ägna sig åt sitt och låta mig träna ifred. (därav mitt uttryck "apor" dvs folk som inte kan bete sig).
Citera
2011-12-30, 18:28
Medlem
Deadmau5omgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitnessgirl
Ja man kan se att nån ser bra ut, kolla till en gång eller två, men att stirra ut någon som tränar är typ oförskämt. De flesta går väl ändå till gymet för att träna och inget annat! Själv stör jag mig nåt enormt om någon stirrar ut mig. Automatiskt undrar man ju då om personen har problem, om de inte kan ägna sig åt sitt och låta mig träna ifred. (därav mitt uttryck "apor" dvs folk som inte kan bete sig).
Titta men inte röra.
Citera
2011-12-30, 18:29
Medlem
Fitnessgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka

Tanken slog då mig, hur känns det för er tjejer som ser riktigt bra ut och går på ett gym med mycket män? Charmigt? Jobbigt?

MVH

För att hålla mig till topic då, även om jag kanske inte direkt klassar mig själv som någon som "ser riktigt bra ut", så skulle jag vilja säga att de gånger killar kollar till en extra gång eller två (som jag nämnde innan) kan man tycka det är lite charmigt såklart, men om någon verkligen rå-glor och fortsätter stirra mer eller mindre hela passet tycker jag det känns irriterande. Så där är mitt svar
Citera
2011-12-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Idag när jag satt o körde lite rodd så kommer det en solklar 10:a och traskar mot mig.. (redan där börjar jag tappa fokus). Självfallet tar hon den maskinen som är närmast mig! Har problem i övrigt med att hålla takten när folk är i mitt synfält (som kör samma övning dvs), blir ju inte lättare av att personen är riktigt het heller för den delen

Märkte sedan att hon fick ju en hel del blickar från mer än bara mitt håll.

Kan tänka mig det är lika jobbigt för er som jag tycker att hon störde mig, fast skillnaden är att hon känner sig konstant iakttagen.. Men vissa kanske gillar det?

Vill höra hur ni tänker!

MVH

Ofta du inte blev lite extra motiverad?
Citera
2011-12-30, 18:52
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampsladd
Ofta du inte blev lite extra motiverad?

alla är inte förslavade av fittan..

ont:
finns knappt 7or på mitt gym, om nån snygg kollar stör man sig inte, men är de något fläskberg som råglor blir man irriterad
Citera
2011-12-30, 19:00
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Vissa ligger i hårt in i det sista för att försöka skapa årets dummaste FB-trådar.
Haha för många dumma trådar på samma gång eller?

Undrar hur det känns för snygga kvinnor som går på stan då, där är det gott om män alltså...
Citera
2011-12-30, 19:02
Medlem
Fitnessgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anndreeaas
alla är inte förslavade av fittan..

ont:
finns knappt 7or på mitt gym, om nån snygg kollar stör man sig inte, men är de något fläskberg som råglor blir man irriterad

.. ditt resonemang fick mig att inse att det nog inte finns några 10: or bland killarna på mitt gym isånafall
Citera
2011-12-30, 19:19
Medlem
Lite blickar har ju aldrig skadat och helt ärligt om ett gäng killar börjar tappa fokus när bruden i fråga kommer in i ett gym så lär hon var ganska van helt ärligt..
Citera
2011-12-30, 19:54
Medlem
Jag har varit med om detta fenomen några ggr då jag är på gymmet, kom ihåg senast, en 18 åring (ca) lång och sexig kropp, såg tränad ut med tighta svarta träningsbyxor och en uringad t-shirt, hon gjorde ryggövning, stog med ena knät på bänken och putade ut med sin sjukt tighta röv och drog upp hanteln, jag satt och gjorde hantelcurls och såg in i hennes klyfta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in