2012-04-18, 11:52
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag har aldrig träffat en 10a på gymmet, men det verkar alla andra har gjort så var fan finns dom?

Samma här faktiskt för mestadels så är det bara överviktiga 3r som söker sig till mitt gym och går på rullbanden
Citera
2012-04-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PierreKirby
Om dig inte kan skilja på "de" och "dem", skriv "dom" konsekvent istället. Mig tycker det ser väldigt löjligt ut. Håller dig inte med?

Men du förstår, jävlar va petig du e
Citera
2012-04-18, 18:07
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Samma här faktiskt för mestadels så är det bara överviktiga 3r som söker sig till mitt gym och går på rullbanden

På mitt gym har jag mängder med övermogna 3or.
Samt ett par överviktiga...
De enda >3 sitter i receptionen, och de tränar ju aldrig.

Citat:
Ursprungligen postat av nummerseven
Men du förstår, jävlar va petig du e
menar du 'är'?
Citat:
Ursprungligen postat av PierreKirby
Om dig inte kan skilja på "de" och "dem", skriv "dom" konsekvent istället. Mig tycker det ser väldigt löjligt ut. Håller dig inte med?
Att skriva mig istället för jag ser klart löjligare ut egentligen...
Även om du antagligen bara ville visa en poäng.
Men om du också ska skriva fel kommer de aldrig att lära sig!
Senast redigerad av wh0re 2012-04-18 kl. 18:11.
Citera
2012-04-18, 19:13
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag har aldrig träffat en 10a på gymmet, men det verkar alla andra har gjort så var fan finns dom?

1994 såg jag en tia, satt på motionscykeln och hon stretchade på golvet i vita cykelbyxor två meter framför mig. No way att man hoppar av cykeln då, världens show på första parkett. Skiten började tjuta när pulsen kom upp i 200, bara att rycka sladden och fortsätta, inte som att man har ett val precis Blev ganska yr i bollen efter den upplevelsen hehe.
Citera
2012-04-18, 23:11
Medlem
Jag o min bror körde bröst idag. Kommer ner till rummet med bänkarna och där står det en jävla pingla med värsta röven&kör knäböj. Jösses tänkte vi båda&man föröskte låta bli att stirra

En lättvikts brud som körde rätt tungt, riktigt djupa knäböj

Hon körde 5 set för att sedan bege sej till övervåningen. Efter ca 20min kommer hon ner igen&kör knäböj i smith.

Tror fan att bruden gjorde det för att fresta oss
Citera
2012-04-19, 00:35
Medlem
Jag är kille och jag tittar på alla och jag är inte bög.

Det finns titta när man inte har nån annat och titta på.

Men sen om nån tjej skiljer sig ifrån mängden så kan man ju snegla men inte mer en så.

Själv om jag vorre tjej så skulle jag glad om nån titta på mig vilket självförtroende boost.
Citera
2012-04-19, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4u2envy

Tror fan att bruden gjorde det för att fresta oss

Tror inte jag.
Citera
2012-04-26, 14:07
Medlem
Prodelins avatar
Gillar inte tjejer som alltid glor på mig, jag är kille, bara glo som ett fån är oartigt, sen när man tittar tillbaka är dom så blyga.
Citera
2012-04-26, 16:29
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikenbole
Bara jag som tycker det är jobbigt att damer raggar på en på gymet?
Spelar fan ingen roll om man vräker på metal i lurarna och ser ut och skriker som en grobian med psykiska problem.. tro på fan att det kommer nån snärta och knackar på en och vill ha "hjälp".

Fan... låt mig träna i fred!
Håller med. Hatar när det kommer fram tjejer och vill prata med en. Ser det ut som om jag vill snacka eller? Jävla idioter alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av applemos
Hur ofta händer detta dig? Varje pass eller?
Händer säkert vartannat pass eller så.
Citera
2012-07-18, 13:31
Medlem
Ibland känns det som om man är en bit kött bland hungriga vargar. Men då är det bara att bita ihop. Tur att jag alltid tränar med killkompisar. Då känner man sig mindre utsatt!
Citera
2012-07-18, 14:33
Medlem
Blir så jävla lack på folk som är snygga, kan inte bara alla va skitfula så jag kan träna ifred?!?!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in