2012-01-01, 16:13
Bannlyst
Bara en liten notering här. Tråden handlar väl om snygga tjejer. Jag skulle nog inte kalla dig för snygg direkt. Bara ett litet sidospår så här på nyårsdagen..
Citera
2012-01-01, 16:24
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Haha what? Finns detta?

Känns rent spontant som om det skulle finnas ett män-only gym skulle DO gå lös på detta med ett stort gäng feminister bakom sig..?

Får man fråga vad dom har för "policy" där? Alltså, vad lockar dom sina kunder med?
"Kom hit, du kan träna ifred utan äckliga gubbar som stirrar!" ?

Håller helt med detta, fast sedan får man faktiskt ha i åtanke att Sverige faktiskt bedriver i praktiken olika lagar och straff, för olika kön/religioner/status i sammhället, och att meningen att alla är lika inför lagen är bara skitsnack.
Citera
2012-01-01, 16:37
Medlem
Vafan här låter det ju som att alla tjejer som går in på ett gym blir överfallna av kåtblickar från alla män på plats?! Har ni som påstår liknande ens varit i ett gym?

Jag får inte ihop det. Hur kan man vara medvetet om att man är så jääävla snygg och att det är därför folk stirrar - samtidigt som det är jättejobbigt att folk tittar?
Är ni så snygga - skaffa lite självförtroende!

Sen - att titta är inte att glo/stirra. Det är fullt normalt att låta blicken vandra mellan seten eller titta sig omkring när man kommer in i gymmet. Att råka möta någons blick är inte alltid avsiktligt, och det kan t.o.m anses vara artigt.

Och till sist: Hej snygga tjejer - folk stirrar inte pga er skönhet. Dom noterar inte ens den utan är fullt upptagna med att hånskratta inombords åt bebisvikterna ni kör med.
Citera
2012-01-01, 16:40
Medlem
Tjejgym finns ja. Även gym där endast tjejer får träna vissa tider. Grundtanken var väl nånstans att fler tjejer ska våga sig in i gymmet bland alla stora, starka karlar......
Citera
2012-01-01, 17:30
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Bara en liten notering här. Tråden handlar väl om snygga tjejer. Jag skulle nog inte kalla dig för snygg direkt. Bara ett litet sidospår så här på nyårsdagen..
HAHAHA

Jag tittar hur mycket jag vill på vem jag vill, känner någon sig iakttagen och stör sig på det - I don't give a shit ^_^
Citera
2012-01-01, 17:35
Medlem
Zhuls avatar
Kan inte påstå att jag råglor på snygga tjejer vid gymbesök, däremot brukar jag bli lite impad av gymmare som lyfter aktningsvärda mängder och därmed titta lite extra.
Citera
2012-01-01, 17:38
Medlem
Deadmau5omgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhul
Kan inte påstå att jag råglor på snygga tjejer vid gymbesök, däremot brukar jag bli lite impad av gymmare som lyfter aktningsvärda mängder och därmed titta lite extra.
Alla smygkollar på den stora killen
Citera
2012-01-01, 18:15
Medlem
Zhuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadmau5omg
Alla smygkollar på den stora killen

Hah, sant, men ibland kan det lika gärna vara när man ser en tjej dra på en del i böj eller marklyft.

Tja, att se en tjej lyfta tunga vikter är nog en raritet överhuvudtaget för mig.
Citera
2012-01-01, 18:25
Medlem
Deadmau5omgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhul
Hah, sant, men ibland kan det lika gärna vara när man ser en tjej dra på en del i böj eller marklyft.

Tja, att se en tjej lyfta tunga vikter är nog en raritet överhuvudtaget för mig.
Tjejer använder små vikter även fast dom kan hantera tyngre för dom vill inte bli för biffiga.
Citera
2012-01-01, 18:29
Medlem
Revoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadmau5omg
Tjejer använder små vikter även fast dom kan hantera tyngre för dom vill inte bli för biffiga.

Just det, tjejer besitter ju sjuka gener och blir stora av att ens kolla på silverhantlarna.
Citera
2012-01-01, 18:35
Medlem
Deadmau5omgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revole
Just det, tjejer besitter ju sjuka gener och blir stora av att ens kolla på silverhantlarna.
Det är sjukt hur stora dom blir om dom använder andra hantlar...
Citera
2012-01-01, 18:36
Medlem
wh0res avatar
Vad har den här tråden med gymträning att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in