2012-01-02, 22:56
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs Smith
Jag och många tjejer jag känner har slutat gå på gym så som SATS och Friskis, då det är otroligt störande med alla killar som raggar när en försöker träna. Det är även väldigt enerverade att se alla spättor och spännkillar som sminkar sig extra mycket, för att gå dit och visa upp sig. Det värsta är alla som stönar när de anstränger sig. Uuuh... Tacka vet jag gym endast för tjejer. Även då det inte borde behövas.

Värst är de som stönar när de anstränger sig?
Var du där för att träna eller visa upp dig?
Citera
2012-01-03, 01:39
Medlem
Pimpies avatar
Jag vet några tjejer som har förklarat liknande scenario.
Jag minns när en av dem berättade om när hon körde lårcurls i tights, och kände sig väldigt iakttagen, av någon anledning.

Jag har hört rykten om någon brud som brukar köra knäböj i tighta träningskläder på ett lokalt gym. Kanske borde dra dit och ta en titt. Flörta lite också.

Citera
2012-01-03, 16:10
Medlem
Jag brukar ha tighta kläder på gymmet, men det är för att jag känner mig som mest bekväm och sexig då. Tar jag på mig en stor t-shirt känner jag mig som en slusk. Jag vill kunna se exakt hur min kropp ser ut, för då blir jag mer motiverad att träna hårdare. Jag är nöjd med min rumpa, men den är inte stor. Ser jag den i en spegel så tänker jag att jag är där för att förbättra den. Men sminkar inte mig för att gå dit, och jag kör hårt på riktigt när jag är där.
Citera
2012-01-03, 16:20
Medlem
Kreatos avatar
FUCK jag är sexig när jag tar på mig mina tights och kör böj, då glor fan ALLA
Citera
2012-01-03, 16:27
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreato
FUCK jag är sexig när jag tar på mig mina tights och kör böj, då glor fan ALLA
Bög Haha nooo jks jks.... Jag hade säkert tittat
Citera
2012-01-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmelicious
Jag brukar ha tighta kläder på gymmet, men det är för att jag känner mig som mest bekväm och sexig då. Tar jag på mig en stor t-shirt känner jag mig som en slusk. Jag vill kunna se exakt hur min kropp ser ut, för då blir jag mer motiverad att träna hårdare. Jag är nöjd med min rumpa, men den är inte stor. Ser jag den i en spegel så tänker jag att jag är där för att förbättra den. Men sminkar inte mig för att gå dit, och jag kör hårt på riktigt när jag är där.
Snälla sätt på dig shorts eller något istället, gör en j*vla skillnad på träningseffektiviteten hos killarna på ditt gym - om du är snygg dvs.
Citera
2012-01-03, 19:30
Medlem
.adepts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zekatl
Snälla sätt på dig shorts eller något istället, gör en j*vla skillnad på träningseffektiviteten hos killarna på ditt gym - om du är snygg dvs.
Äsch bullshit. Klart man glor på brudarna men att det slöar ner passet är inte sant. Man får för fan mer ork när man ser en snygg brud!

Fast det finns inget bättre än brudar som verkligen vill få uppmärksamhet och så glor man inte på dem en sekund. Känns nästan som om de blir sura istället
Citera
2012-01-03, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emmelicious

Problemet är att du inte är snygg.
Citera
2012-01-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .adept
Äsch bullshit. Klart man glor på brudarna men att det slöar ner passet är inte sant. Man får för fan mer ork när man ser en snygg brud!

Fast det finns inget bättre än brudar som verkligen vill få uppmärksamhet och så glor man inte på dem en sekund. Känns nästan som om de blir sura istället
du kan snacka för dig själv, kan inte fokusera på träningen när dessa glädjedödare valsar runt på gymmet...

'ork' har jag aldrig nämnt utan snackar om fokus
Citera
2012-01-03, 20:06
Medlem
Milan.Barcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Problemet är att du inte är snygg.
Fy fan va jag garvade haha. Men man ska vara snäll mot tjejer. Har inte din mamma lärt dig det?
Citera
2012-01-04, 02:25
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Bög Haha nooo jks jks.... Jag hade säkert tittat
å jag hade bara slängt mig i din famn för att kyssa dig
Citera
2012-01-04, 14:30
Medlem
Citat: