2011-12-30, 20:01
Medlem
KiteShields avatar
Men gubbar.. Är ni inte på gymmet för att träna?!
Jag blockerar bort alla störande moment. Klart man kan slänga en blick mellan setten men knappt det heller då man kan tappa fokus.
Citera
2011-12-30, 20:05
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anndreeaas
alla är inte förslavade av fittan..

Precis, varför komma på Flashback o klaga? Om hon nu var så snygg varför inte bara stötta på henne? Om du inte ska stöta på henne skit i henne då. Varför ska du tappa fokuset för en fitta?

Bitches come and go. Inget man ska bry sig om hur snygg tjejen än är. Fuck her

Hon är också "snygg" med flit och söker blickar. Om du tappar fokus och bara stirrar på henne vissar bara att du är en BETA hane. Jävla bekräftelse hora, att folk ens är intresserade av såna horer.
Senast redigerad av District9 2011-12-30 kl. 20:09.
Citera
2011-12-30, 20:09
Medlem
Bästa är när en snygg tjej i tighta träningsbyxor med fin bak springer på löpbandet, då gillar man att hålla på maskinen bakom, då får man väldigt mycket extra krafter och kan hålla på en evighet. Gillar snygga tjejer för de motiverar mig, jag tränar hårdare och längre när jag har något att kolla på samtidigt.
Citera
2011-12-30, 20:12
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busted17
Bästa är när en snygg tjej i tighta träningsbyxor med fin bak springer på löpbandet, då gillar man att hålla på maskinen bakom, då får man väldigt mycket extra krafter och kan hålla på en evighet. Gillar snygga tjejer för de motiverar mig, jag tränar hårdare och längre när jag har något att kolla på samtidigt.

Det bästa är när såna tjejer med sina tighta träningsbyxor springer framför en medans man springer bakom dom är att man aldrig kan springa ikapp dom haha. Så close but still so far :/
Citera
2011-12-30, 20:13
Medlem
GoranPongs avatar
Om du ser henne någon mer gång så fråga henne rakt ut omn gillar att killar stirrar på hennes gudomliga kropp, glöm inte säga att hon är en 10a
Citera
2011-12-30, 20:17
Medlem
Tog du bild?
Citera
2011-12-30, 20:18
Medlem
gipuzkoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busted17

Hahah att jag PRECIS tänkte skriva samma sak!
Citera
2011-12-30, 20:20
Medlem
Wibbe91s avatar
Är kille.

Tycker det är nice när någon tjej tittar och man tittar tillbaka lite, ger mig bättre fokus på träningen faktiskt. Kan tyckas konstigt men för mig går det mycket lättare om jag sitter och tänker på en het brud istället för hur många sets jag har kvar att köra, då man tänker på annat kör man tills man känner sig trött och på så sätt blir det en mer avslappnad träning. Men det är så det funkar för mig i alla fall. Kan tänka mig att tjejer som är vrålsnygga som kör med tighta kläder och har schysst kropp är hyffsat vana vid all attention, plus att jag tror att många gillar det!
Citera
2011-12-30, 20:23
Medlem
SummerWines avatar
Alltid svårt att klassa sig själv som snygg men just på gymmet brukar jag kunna sträcka lite extra på mig. Då tar jag förgivet att de beundrar resultatet av min träning och det rä alltid uppskattat.
Citera
2011-12-30, 20:37
Medlem
link71s avatar
För dom som vill ha uppmärksamhet så är det inge problenm, för dom som inte är snygga om man stirrar på dom så känner odm sig iaktagen på ett dåligt sätt för dom är inte vana med att få upmärksamhet
Citera
2011-12-30, 20:43
Medlem
Jag tycker det är jobbigt när jag är på gymmet med min flickvän och alla killar råstirrar på henne.
Citera
2011-12-30, 20:50
Medlem
sobshaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Idag när jag satt o körde lite rodd så kommer det en solklar 10:a och traskar mot mig.. (redan där börjar jag tappa fokus). Självfallet tar hon den maskinen som är närmast mig! Har problem i övrigt med att hålla takten när folk är i mitt synfält (som kör samma övning dvs), blir ju inte lättare av att personen är riktigt het heller för den delen

Märkte sedan att hon fick ju en hel del blickar från mer än bara mitt håll.

Tanken slog då mig, hur känns det för er tjejer som ser riktigt bra ut och går på ett gym med mycket män? Charmigt? Jobbigt?

Kan tänka mig det är lika jobbigt för er som jag tycker att hon störde mig, fast skillnaden är att hon känner sig konstant iakttagen.. Men vissa kanske gillar det?

Vill höra hur ni tänker!

MVH
Precis som på badstranden, man går till gymmet för att träna samtidigt som man får en möjlighet att visa upp resulatet av sin träning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in