2010-01-20, 21:38
Medlem
Rofers avatar
Svartvinbärssaft skär sig något otroligt tycker jag. Är ju lite knepigt att blanda ut starka drycker, lättsammare att shotta och dricka något till.
Citera
2010-01-20, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Svartvinbärssaft skär sig något otroligt tycker jag. Är ju lite knepigt att blanda ut starka drycker, lättsammare att shotta och dricka något till.

Jo precis. Alltså egentligen skär väl bitrexen igenom allt?
Citera
2010-01-20, 23:02
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Det är väl egentligen inget problem att hinna, men av någon anledning träffar man bara brudar med diagnoser och beroenden. Kaka söker maka, antar jag... inte för att jag har hunnit med någon det senaste halvåret.

Nu dricker jag inte T-Röd längre, men Bitrex-smaken gick väl inte direkt hem hos damerna, när jag gjorde det. "Du smakar någon konstig sprit", har jag fått höra, haha...
hahaha, vilken klassiker!
Citera
2010-01-21, 00:39
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:

Svartvinbärssaft funkar bra till handsprit, men det är nog inte så lyckat till T-Röd.

Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
hahaha, vilken klassiker!

Ja, hehe... man fick låta bruden somna, innan man kunde korka upp en flaska av husets röda.
Citera
2010-01-21, 13:14
Medlem
Rofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Svartvinbärssaft funkar bra till handsprit, men det är nog inte så lyckat till T-Röd.

Det var faktiskt till handspriten jag provade. Den blev odrickbar, hehe. T-röden är nog ett hopplöst projekt att leta groggvirke till.
Citera
2010-01-21, 14:28
Medlem
Citat:
Det var faktiskt till handspriten jag provade. Den blev odrickbar, hehe. T-röden är nog ett hopplöst projekt att leta groggvirke till.

Exakt
Men kan man på nåt sätt, med någon smak göra det "gott", i den bemärkelsen att man skulle kunna inta den på annat sätt än att svepa
Citera
2010-01-21, 22:58
Medlem
TjackadHamsters avatar
Kan tipsa om att en 50-50 grogg med apelsinjuice och isbitar i var till och med gott. Gärna sugrör och ett paraply på kanten, så smälter man ju in fint på festen. Prövades häromdagen. Slutade dock med akuten för en annan, men vafan.
Citera
2010-01-26, 20:02
Medlem
Tjackadsmurfs avatar
haha, klassisk tråd, en eloge till TS
Citera
2010-01-26, 21:06
Bannlyst
Alltså är de inte "farligare" att dricka t-röd?

varför dricker inte fler de då?
Citera
2010-01-26, 21:28
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haiti
Alltså är de inte "farligare" att dricka t-röd?

varför dricker inte fler de då?
smaken? stämpeln man får om man gör det öppet?
my guess
Citera
2010-01-26, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av santander
smaken? stämpeln man får om man gör det öppet?
my guess

sen när bryr sig majoriteten av fyllesökande moppefjunisar om något av de?
Citera
2010-01-27, 10:57
Medlem
CoupDeGraces avatar
Har själv funnit att t-röd är lättast att få ner genom att bara dricka som det är med en öl på sidan. Handsprit har jag inte så mycket problem att få ner. Om den är varm däremot... Usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in