2009-05-05, 02:03
Bannlyst
Okej, hur länge har ni lyckats skjuta avtändningen framför er?
Jag blir t.ex. sjukt rädd när jag gått på Xanor bara några veckor med tanke på den helvetesångest som kommer, att bara kröka i t.ex. 3-4 dagar gör mig rädd. Hur ser eran framtida avtändning ut?
Hur länge har ni lyckats skjuta den framför er?

Vidare, jag köpte T-röd, trodde jag. Jag blev lurad! Jag hade tydligen köpt ICAs Röd-sprit. Isopropanol och Etanol innehåller den.

Bra eller anus? Går den att dricka lika bra som Kemetyls riktiga "dojja"?
Citera
2009-05-05, 02:36
Bannlyst
Arkomann, nu ska du fan tacka mig!
http://www.blocket.se/vi/20960885.htm?ca=11_s

Förresten fick jag aldrig hemskickat några benzo av CharlieR. Men hon har du kastat ut, eller hur ser det ut?
Citera
2009-05-05, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Jag blir t.ex. sjukt rädd när jag gått på Xanor bara några veckor med tanke på den helvetesångest som kommer, att bara kröka i t.ex. 3-4 dagar gör mig rädd. Hur ser eran framtida avtändning ut?

Vidare, jag köpte T-röd, trodde jag. Jag blev lurad! Jag hade tydligen köpt ICAs Röd-sprit. Isopropanol och Etanol innehåller den.

Isopropanol är samma ämne som spolarvätskan innehåler har jag för mig. Och den är mycket vidrigare än t-röden. Så jag skulle rekommendera att avnjuta kemetyls variant istället.

Hur länge vi har lyckats skjuta avtändningen framför oss är väl inte speciellt länge. När det gäller etanol så är det sen i januari typ. När det gäller övriga substanser är det dock mycket längre.
Senast redigerad av Diesel 2009-05-05 kl. 10:00.
Citera
2009-05-05, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Hur får ni bort smaken och den konstiga andedräkten i det långa loppet? Piggelin kan väll bara funka ett tag sen när glassen är slut kommer det tillbaka iaf?

Enligt mig funkar ju tuggumi bäst men jag har faktiskt aldrig provat glass.

Ts får du oxå den här grejen med att man luktar bitrex som fan dagen efter?

Låter dyrare, mycket dyrare.
Sen är det inte enklare om man är under 20... även fast jag håller med om att t-röd + anus är en trevlig kombination.

edit:
Varför ligger den här på övriga droger för? Borde den inte ligga på alkohol och dryck? Eller skrevs tråden möjligtvis innan det nya alko forumet.

Edit2:
Fan va dyrt att köpa massa glass hela tiden, måste ju vara billigare och godare att bara bränna hemma eller köpa en dunk för 3-500 kr.

Tycker piggelin funkar utmärkt. när man ätit upp halva glassen så är den icke så goda smaken borta. Lukten av bitrex dagen efter är inte så farlig tycker jag. Dock så är det en hemsk odör när man rapar.

Jag la tråden i övriga droger för att det kändes som att det skulle finnas större intresse här än i alkohol & dryck forumet.

Visst kostar det en del att köpa massor av glass varje dag. Men man måste ju unna sig något gott. Piggelin, entrecote och t-röd dagarna i ända.
Citera
2009-05-05, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iuvenesco
Denna tråden startades för runt en vecka sedan. De flyttade väl alkoholforumet för c:a ett år sedan? Känns som minst ett halvårsedan iallafall.

Varför de inte bränner själva och istället köper t-röd och en jävla massa glass var eftersom att de hade fått smak för t-röd eller något.

För det första har vi fått smak för teknik sprit sen så är vi för lata för att bränna hemma. Våran tjackkran kommer hit varje dag och macken samt ica ligger 3-4 minuter härifrån. Det är ungefär vad vi orkar göra förutom att kolla på rederiet.
Citera
2009-05-05, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iuvenesco
Nå, hur går det med detta? Det hade nog faktiskt varit lite roligt. Se till att folk ringer polisen också och när de kommer så säg att ni självklart inte dricker skiten utan använder det till att ta bort måsskit på stenar och liknande så att det ska bli trevligare i parken eller något. Filma givetvis deras reaktioner på detta.

Lycka till nu grabbar.

Det kommer en liknande film, var så säker. Det där med polisen vettefan dock. Är så pass känd av de flesta snutar i stan och har haft två lvm samt suttit i fängelse för grovt narkotikabrott så känns som de ej skulle tro oss.
Citera
2009-05-05, 12:06
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Tja... flera veckor i alla fall.
Edit: eller månader? Tidsuppfattning är inte min starka sida.
Citat:
Häromdagen blev jag nykter.
Det var helt horribelt. Jag kunde inte tänka klart och satt bara och ticsade och kände mig orolig. Skakningarna och frossan ända in i märgen är inte heller att leka med, men sedan blev det T-röd igen, och då ordnade allting sig.
Citat:
Det beror väl på... Man genomlider ju aldrig hela avtändningen, så den skjuts ju upp hela tiden. Däremot hade jag väl lyckats undvika att ens inleda avtändningen i några veckor fram till i förrgår, eller när det var.
Citat:
Det är som spolarvätska och går också att dricka. Vad är det för procenthalt?
Citat:
Arkomann, nu ska du fan tacka mig!
http://www.blocket.se/vi/20960885.htm?ca=11_s
Tror du jag har två lakan över?
Citat:
Förresten fick jag aldrig hemskickat några benzo av CharlieR. Men hon har du kastat ut, eller hur ser det ut?
Nja, det har jag väl egentligen inte gjort. Det gjorde hon så bra själv, haha... Hon låg med alla mina vänner och var aldrig hemma, så jag tyckte inte det funkade; men jag träffade henne häromdagen och det var trevligt. Man behöver ju inte vara ovänner.
Dina benso kan du nog glömma.
Senast redigerad av Arkomann 2009-05-05 kl. 12:11.
Citera
2009-05-05, 12:39
Medlem
zoN-s avatar
Måste inte alkohol vara det absolut sämsta av allt man kan missbruka? Skulle hållt mig till ett djupt tjackmissbruk eller opiater eller vafan som helst, avtändningen på alkohol verkar fan värre än allt annat . Du borde väll veta som kört det mesta arkomann
Citera
2009-05-05, 13:28
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Hur får ni bort smaken och den konstiga andedräkten i det långa loppet? Piggelin kan väll bara funka ett tag sen när glassen är slut kommer det tillbaka iaf?

Enligt mig funkar ju tuggumi bäst men jag har faktiskt aldrig provat glass.

Ts får du oxå den här grejen med att man luktar bitrex som fan dagen efter?

Låter dyrare, mycket dyrare.
Sen är det inte enklare om man är under 20... även fast jag håller med om att t-röd + anus är en trevlig kombination.

edit:
Varför ligger den här på övriga droger för? Borde den inte ligga på alkohol och dryck? Eller skrevs tråden möjligtvis innan det nya alko forumet.

Edit2:
Fan va dyrt att köpa massa glass hela tiden, måste ju vara billigare och godare att bara bränna hemma eller köpa en dunk för 3-500 kr.
Yeye, om du vill spara en hundring till priset av att spy sönder ditt tandkött och riskera att börja må illa som fan så är det ditt val, i dont care
Citera
2009-05-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Måste inte alkohol vara det absolut sämsta av allt man kan missbruka? Skulle hållt mig till ett djupt tjackmissbruk eller opiater eller vafan som helst, avtändningen på alkohol verkar fan värre än allt annat . Du borde väll veta som kört det mesta arkomann

Jag körde höga doser metadon, oxycontin samt tjack givetvis i 6 månader innan vi började köra t-röd och tjack. Den avtändningen var hemsk även fast fyllan var/är konstant. Visserligen lär denna avtändning också bli horribel när vi väl tar en paus från t-röden, men då blir det gbl och tjack. Den avtändningen är i och för sig värst enligt mitt tycke. Men när den väl blir aktuell så blir det t-röd igen.
Citera
2009-05-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Yeye, om du vill spara en hundring till priset av att spy sönder ditt tandkött och riskera att börja må illa som fan så är det ditt val, i dont care
Vadå spy sönder sitt tandkött? Spyr man av t-röd eller?
Har du inte smakat själv tycker jag inte du ska yttra dig faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
För det första har vi fått smak för teknik sprit sen så är vi för lata för att bränna hemma. Våran tjackkran kommer hit varje dag och macken samt ica ligger 3-4 minuter härifrån. Det är ungefär vad vi orkar göra förutom att kolla på rederiet.
Jo smaken påminner ju om bittermandel så man kan ju lära sig att gilla det. Tycker de va rätt gott i små doser

Fan va det måste tära på levern om man super så mycket som ni.
Citera
2009-05-05, 17:31
Medlem
Citat:
Vadå spy sönder sitt tandkött? Spyr man av t-röd eller?
Har du inte smakat själv tycker jag inte du ska yttra dig faktiskt.

Jo smaken påminner ju om bittermandel så man kan ju lära sig att gilla det. Tycker de va rätt gott i små doser

Fan va det måste tära på levern om man super så mycket som ni.

Jag brukar dock spy så ofta att jag har en kräkkopp vid datorerna. Dock kan jag inte påstå att det är så jädra äckligt men jag har lätt för att spy av det ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in