Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Okej, hur länge har ni lyckats skjuta avtändningen framför er?
Tja... flera veckor i alla fall.
Edit: eller månader? Tidsuppfattning är inte min starka sida.
Citat:
Jag blir t.ex. sjukt rädd när jag gått på Xanor bara några veckor med tanke på den helvetesångest som kommer, att bara kröka i t.ex. 3-4 dagar gör mig rädd. Hur ser eran framtida avtändning ut?
Häromdagen blev jag
nykter.
Det var helt horribelt. Jag kunde inte tänka klart och satt bara och ticsade och kände mig orolig. Skakningarna och frossan ända in i märgen är inte heller att leka med, men sedan blev det T-röd igen, och då ordnade allting sig.
Citat:
Hur länge har ni lyckats skjuta den framför er?
Det beror väl på... Man genomlider ju aldrig hela avtändningen, så den skjuts ju upp hela tiden. Däremot hade jag väl lyckats undvika att ens inleda avtändningen i några veckor fram till i förrgår, eller när det var.
Citat:
Vidare, jag köpte T-röd, trodde jag. Jag blev lurad! Jag hade tydligen köpt ICAs Röd-sprit. Isopropanol och Etanol innehåller den.
Bra eller anus? Går den att dricka lika bra som Kemetyls riktiga "dojja"?
Det är som spolarvätska och går också att dricka. Vad är det för procenthalt?
Citat:
Tror du jag har två lakan över?
Citat:
Förresten fick jag aldrig hemskickat några benzo av CharlieR. Men hon har du kastat ut, eller hur ser det ut?
Nja, det har jag väl egentligen inte gjort. Det gjorde hon så bra själv, haha... Hon låg med alla mina vänner och var aldrig hemma, så jag tyckte inte det funkade; men jag träffade henne häromdagen och det var trevligt. Man behöver ju inte vara ovänner.
Dina benso kan du nog glömma.