2010-01-13, 17:27
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag skulle i och för sig pissa positivt, men jag tar inget jag inte är ordinerad, förutom alkohol och det är ju helt normalt och socialt accepterat, även om man själv har lyckats förvandla det till något abnormt och tabubelagt.

Edit: Min T-Rödsperiod är också över, men självklart står det en nödflaska i städskrubben.
Tråkigt, då blir det inga fler videor då? Hur går det med självsvaret förresten, tekniken att ha lite luft i pumpen så att man får svar automatiskt? Något som du har haft stor nytta utav eller fick du återfall och klev på din gamla teknik? Alltså att dra tillbaka kolven manuellt för att få svar.
Citera
2010-01-13, 17:56
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Tråkigt, då blir det inga fler videor då? Hur går det med självsvaret förresten, tekniken att ha lite luft i pumpen så att man får svar automatiskt? Något som du har haft stor nytta utav eller fick du återfall och klev på din gamla teknik? Alltså att dra tillbaka kolven manuellt för att få svar.

Vem vet, jag har ju ändå fler roliga grejer i samma stil som den ryska serveringsvagnen, och jag kan ju alltid råka trilla dit igen och behöva litet galghumor och självdistans, så det är inte uteslutet... även om det inte heller är planerat.

Självsvar har jag begagnat mig av i stor utsträckning, och det är en helt klart överlägsen metod; jag skulle aldrig få för mig att inte lämna luft i pumpen längre, men vid det här laget har jag lagt verktygen på hyllan, så det kan i och för sig kvitta. Dock skulle jag i samband med ett eventuellt återfall använda självsvar, om det var din huvudsakliga fråga.
Citera
2010-01-13, 21:34
Medlem
santanders avatar
Citat:
Jag skulle i och för sig pissa positivt, men jag tar inget jag inte är ordinerad, förutom alkohol och det är ju helt normalt och socialt accepterat, även om man själv har lyckats förvandla det till något abnormt och tabubelagt.

Edit: Min T-Rödsperiod är också över, men självklart står det en nödflaska i städskrubben.
nödflaska måste man ha...så man slipper nödraketerna
Citera
2010-01-15, 22:01
Medlem
Rofers avatar
Man vill ju prova lite allt möjligt här i livet, så jag slog slag i saken och köpte en flaska efter att ha läst igenom tråden. Piggelin dito.
För tillfället avnjuter jag den på samma vis som herr Diesel och Arkomann, men får se hurvida man hittar sin egen stil sedermera.

Underbar tråd för övrigt. Skål!
Citera
2010-01-16, 01:36
Medlem
TjackadHamsters avatar
Söp även idag på en DAX Alcogel, för att idag var det ju fest! Drog fram pumpflaskan på festen och tryckte lite diskret på pumpen rakt i käften. Folk tittade föraktande och lite skumt på mig under tiden, och resten av festen.. Säg mig, är det för att jag är narkoman, eller för att jag alkoliserar mig på detta fattigmanssätt?

Edit: Men vad fan gör det mig, jag är fortfarande glad och snurrig i bollen! Det funkar ju fanimej helt sjukt utmärkt!
Citera
2010-01-16, 03:40
Medlem
Rofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Men vad fan gör det mig, jag är fortfarande glad och snurrig i bollen! Det funkar ju fanimej helt sjukt utmärkt!

Underbart!
Citera
2010-01-16, 06:41
Medlem
Om ni har ont om groggvirke eller vill göra groggen lite nyttigare så kan jag tipsa om att ta en berocca brustablett, samt lite vatten och så en massa sprit då givetvis. Först får ni i er en massa vitaminer och mineraler, ni slipper massa onyttigt som oftast förekommer i de flesta groggvirken samt det bästa av allt är att den smakar förvånansvärt gott och ser rätt aptitlig ut.
Citera
2010-01-16, 19:19
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Underbart!

Oh ja! Sov ända fram till kl. 18:00 idag, och är inte ett dugg bakis. Det gillar vi!
Citera
2010-01-17, 02:03
Medlem
Lite OT: Hur hinner med andra delar av det goda livet har att erbjuda såsom sliddjur och samlag? Som jag förstått är ni alltid hemma och super eller däckade?.

Hur länge har ni avnjutit T-spriten på detta vis?
Citera
2010-01-17, 03:05
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpawnOfSatan
Lite OT: Hur hinner med andra delar av det goda livet har att erbjuda såsom sliddjur och samlag? Som jag förstått är ni alltid hemma och super eller däckade?.

Hur länge har ni avnjutit T-spriten på detta vis?

Det är väl egentligen inget problem att hinna, men av någon anledning träffar man bara brudar med diagnoser och beroenden. Kaka söker maka, antar jag... inte för att jag har hunnit med någon det senaste halvåret.

Nu dricker jag inte T-Röd längre, men Bitrex-smaken gick väl inte direkt hem hos damerna, när jag gjorde det. "Du smakar någon konstig sprit", har jag fått höra, haha...
Citera
2010-01-20, 19:48
Medlem
Citat:
Det är väl egentligen inget problem att hinna, men av någon anledning träffar man bara brudar med diagnoser och beroenden. Kaka söker maka, antar jag... inte för att jag har hunnit med någon det senaste halvåret.

Nu dricker jag inte T-Röd längre, men Bitrex-smaken gick väl inte direkt hem hos damerna, när jag gjorde det. "Du smakar någon konstig sprit", har jag fått höra, haha...

Haha
Jag "avnjöt" t-röd en tid, blandade ut med vatten. För billigt, fanns ju ingen plånbok som sa ifrån.
Citera
2010-01-20, 21:12
Medlem
soppskals avatar
Blandade med Resorb svartvinbärsmak. Känns lite som 2 flugor i en smäll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in