2013-10-04, 23:54
  #973
Bannlyst
John Guidetti ska gå till Liverpool enligt min åsikt.
Citera
2013-10-05, 17:54
  #974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steel-Garden
John Guidetti ska gå till Liverpool enligt min åsikt.

Varför det? Sturridge och Suarez flyttar man inte på i första taget. Han ska gå till ett lag där han får konstant speltid.
Citera
2013-10-05, 17:59
  #975
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Varför det? Sturridge och Suarez flyttar man inte på i första taget. Han ska gå till ett lag där han får konstant speltid.
For det forsta ska han val se till att bli skadefri.

Varit borta i mer an ett och ett halvt ar nu.
Citera
2013-10-05, 18:00
  #976
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Bojan var inte längre fram än vad Olsson är i Arsenal idag. Bara lite kaxigare. Denne Olsson har förresten en fantastik möjlighet att bli vår nästa storstjärna.
Har du ens sett Olsson spela? Fruktansvart overskattad talang. Varje gang han far chansen slar han bort passning efter passning.
Citera
2013-10-05, 18:03
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
For det forsta ska han val se till att bli skadefri.

Varit borta i mer an ett och ett halvt ar nu.

Jo, självklart.
Citera
2013-10-05, 23:25
  #978
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Skitsnack. Bojan spelade EN match i United. En ligacupmatch. Han fick även ett inhopp i en betydelselös ligamatch. Det var allt. Ligacupen har även Guidetti spelat.
Det är väl inte så konstigt om han lever på ryktet från året i Feyenoord, det var ju trots allt då han senaste spelade. En säsong som för övrigt inte är jämförbar med någon säsong i hela Djordjics karriär.

Det är märkligt att Guidetti varit borta såpass länge som han ha varit. Men om inte du har väldigt väl insatta källor som vi andra och media inte fått ta del av, så vet vi ju egentligen ingenting. Kan för övrigt inte minnas att Guidettis attityd på något sätt förändrats ända sedan det först började talas om honom. Han har väl alltid varit på ungefär samma sätt. Men det är ju inte första gången du skrivit ned Guidetti, vet inte riktigt vad du har emot honom. Att sedan komma med "ni är nog lite för unga-argumentet" är ju bara trams, för övrigt.


Vi får se..Ärligt talat så vet vi alla väldigt lite om allt detta. Det blir bara dumt att bestämt hävda si eller så, eller att kasta skit på varandra...Det är mycket som jag stör mig på i detta då.....

jag har absolut inget emot Guidetti personligen eller något annat. Däremot stör jag mig på den hysteri som är kring honom. Att så många inklusive du reagerar så starkt om någon är kritisk är rätt talande. John Guidetti är en öm tå hos många. Jag tycker inte att han förtjänar mer uppmärksamhet än någon annan liknande genom åren. Det enda gör är att uttrycka personliga åsikter. Jag har aldrig hävdat att jag skulle sitta på någon sanning..men det gör ingen annan här heller. Nej..han är ingen ny Zlatan..och det tror jag inte att hysteripöbeln trott heller innerst inne. Men en mycket lovande spelare är han helt klart, om han bara kan få komma igång inom rimlig framtid kan han fortsätta vara det.
Citera
2013-10-06, 01:13
  #979
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Har du ens sett Olsson spela? Fruktansvart overskattad talang. Varje gang han far chansen slar han bort passning efter passning.

Ja. De minuter han fått på försäsongen, i ligacupen, samt en del längre sammandrag från u-21-matcher.

Ha i åtanke att han bara är 95:a, och faktiskt tränar en del med Arsenals a-trupp. Har varit kapten i u-21 och är högt aktad inom Arsenal. Vem av de yngre svenska talangerna håller du högre då?
Citera
2013-10-06, 04:42
  #980
Medlem
Guidetti har förmodligen använt något dopningsklassat kosttillskott t.ex Craze eller liknande. Mvh en inbiten fotbollsjournalist.
Citera
2013-10-06, 09:19
  #981
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vi får se..Ärligt talat så vet vi alla väldigt lite om allt detta. Det blir bara dumt att bestämt hävda si eller så, eller att kasta skit på varandra...Det är mycket som jag stör mig på i detta då.....

jag har absolut inget emot Guidetti personligen eller något annat. Däremot stör jag mig på den hysteri som är kring honom. Att så många inklusive du reagerar så starkt om någon är kritisk är rätt talande. John Guidetti är en öm tå hos många. Jag tycker inte att han förtjänar mer uppmärksamhet än någon annan liknande genom åren. Det enda gör är att uttrycka personliga åsikter. Jag har aldrig hävdat att jag skulle sitta på någon sanning..men det gör ingen annan här heller. Nej..han är ingen ny Zlatan..och det tror jag inte att hysteripöbeln trott heller innerst inne. Men en mycket lovande spelare är han helt klart, om han bara kan få komma igång inom rimlig framtid kan han fortsätta vara det.

Det var ju du som bestämt hävdade att karriären liknade Bojans, trots att enda likheten i princip är att båda var ungdomsproffs i staden Manchester.

Jag reagerade inte på någon kritik mot honom, folk får ha sin fulla rätt att kritisera honom bäst man vill, även om jag anser det är svårt att komma med något nytt eftersom han inte spelat på snart ett och ett halvt år, vad finns det att kritisera? Är det någon som rycks med i hysterin är det ju snarare du än dom du kallar "hysteripöbeln" Mediebevakningen kring Guidetti har mest handlat om att försöka få reda på när han egentligen blir skadefri, vilket är högst relevant då det är något av ett mysterium. Samt något uttalande från Pellegrini, vilket inte heller är konstigt, då han bevisligen ville ha Guidetti redan när han tränade Malaga.

Någon ny Zlatan är det väl knappt någon som ens hävdat att han ska bli? Att han skulle varit en del av en svensk landslagstrupp om han varit skadefri kan nog dom flesta vara överens om. Med tanke på den forwardsbrist som råder i svensk fotboll är det väl inte konstigt om det finns ett intresse för vad som egentligen händer med Guidetti.
Citera
2013-10-06, 09:40
  #982
Medlem
Bojan kunde bara snacka och hade ingen talang alls. Men vad som hänt Giudetti börjar bli en gåta ?
Citera
2013-10-06, 12:48
  #983
Medlem
johnny_viciouss avatar
Bara jag som tänker på likheterna mellan Guidettis och Robin Söderlings skador? Kanonsäsong till okänd skada, borta i över ett år, ingen säger något till media, ingen vet nuvarande status eller när det kan bli aktuellt med spel igen.

Jag tror att de har dopat sig.
Citera
2013-10-06, 15:13
  #984
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Bara jag som tänker på likheterna mellan Guidettis och Robin Söderlings skador? Kanonsäsong till okänd skada, borta i över ett år, ingen säger något till media, ingen vet nuvarande status eller när det kan bli aktuellt med spel igen.

Jag tror att de har dopat sig.
Fast Söderling fick väl körtelfeber... Ja, någonting är märkligt med hela Guidetti-historien, men å andra sidan vet vi ju väldigt lite för att kunna spekulera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in