Citat:
Ursprungligen postat av maximum2
Ska bli sjukt intressant att se vad som händer med honom nästa säsong.
Ska City låna ut honom till ett mittenlag i PL eller ska de ha honom i truppen (och få alldeles för lite speltid för en grabb i hans ålder)
Hoppas verkligen att någon annan förening är beredda att satsa på honom. Ser ingen framtid för honom i City. Är övertygad om att han hade fått göra en del inhopp i de flesta storklubbar i Europa utom just City och även Real. Hoppas som du säger att han går till något mittenlag i PL.