2012-03-10, 21:19
  #373
Medlem
El.Bundys avatar
KIllen är duktig på att sjunga också här en duet med Daniel Adams-Ray i Holland på nått event.

http://www.youtube.com/watch?v=rCvGfvxKxm4
Citera
2012-03-10, 22:36
  #374
Medlem
Thompson.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El.Bundy
KIllen är duktig på att sjunga också här en duet med Daniel Adams-Ray i Holland på nått event.

http://www.youtube.com/watch?v=rCvGfvxKxm4

Kul att se!
Citera
2012-03-10, 23:45
  #375
Medlem
maximum2s avatar
Ska bli sjukt intressant att se vad som händer med honom nästa säsong.

Ska City låna ut honom till ett mittenlag i PL eller ska de ha honom i truppen (och få alldeles för lite speltid för en grabb i hans ålder)
Citera
2012-03-11, 19:41
  #376
Medlem
Joontews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maximum2
Ska bli sjukt intressant att se vad som händer med honom nästa säsong.

Ska City låna ut honom till ett mittenlag i PL eller ska de ha honom i truppen (och få alldeles för lite speltid för en grabb i hans ålder)


Hoppas verkligen att någon annan förening är beredda att satsa på honom. Ser ingen framtid för honom i City. Är övertygad om att han hade fått göra en del inhopp i de flesta storklubbar i Europa utom just City och även Real. Hoppas som du säger att han går till något mittenlag i PL.
Citera
2012-03-11, 20:26
  #377
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El.Bundy
KIllen är duktig på att sjunga också här en duet med Daniel Adams-Ray i Holland på nått event.

http://www.youtube.com/watch?v=rCvGfvxKxm4
Killen kan sjunga också!
Citera
2012-03-16, 19:18
  #378
Medlem
JustZlatans avatar
Vem fan är Guidetti? Han ser ut som en fjolla.

Förstår inte varför han finns på stora affischbilder ute på stan som om han vore en frälsare. Jävla tönt skulle jag säja.
Citera
2012-03-16, 20:17
  #379
Medlem
El.Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vem fan är Guidetti? Han ser ut som en fjolla.

Förstår inte varför han finns på stora affischbilder ute på stan som om han vore en frälsare. Jävla tönt skulle jag säja.

Han är en stor talang precis som Zlatan var i hans ålder och även Marcus Berg återstår och se hur bra han blir. Är ju inte så ofta Sverige får fram stora talanger så klart det överhypas endel.
Citera
2012-03-18, 14:54
  #380
Avstängd
sossesuspensoars avatar
Bara jag som kollar på matchen nu?

Hoppas fan han nätar, gått två matcher utan mål nu...
Citera
2012-03-18, 15:17
  #381
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sossesuspensoar
Bara jag som kollar på matchen nu?

Hoppas fan han nätar, gått två matcher utan mål nu...
Han ser jävligt otajmad ut idag.
Citera
2012-03-18, 15:20
  #382
Medlem
El.Bundys avatar
finns matchtråd hollänska ligan
Citera
2012-03-18, 15:27
  #383
Medlem
Ferry31s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=FV_HGpOw7VE

Det här målet visar verkligen klass av Guidetti. En assist som konstigt nog inte uppmärksammades mer när det var aktuellt.

Cabral fick ett liknande läge idag, dock i ett klart mindre pressat läge, men lyckades slarva till det. Det visar verkligen klasskillnaden på Guidetti och vissa andra spelare i laget. Bara att inse att han kanske är lite för bra för ligan.
Citera
2012-03-18, 15:37
  #384
Medlem
El.Bundys avatar
edit trodde guidetti gjorde målet men det var v Röseler som gjorde självmål lol
__________________
Senast redigerad av El.Bundy 2012-03-18 kl. 15:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in