Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-20, 11:34
  #3421
Medlem
Generalanderssons avatar
Har det nånsin funnits en mer överskattad, eller rättare sagt överhypad, svensk spelare?

Killen var ju sjukt överhypad när han var yngre.
Citera
2023-12-20, 12:10
  #3422
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Har det nånsin funnits en mer överskattad, eller rättare sagt överhypad, svensk spelare?

Killen var ju sjukt överhypad när han var yngre.
Inte så konstigt ändå. Lovande City-talang och 20 kassar i Holland är ändå fog för en del hype.
Vem menar du har hypad honom de senaste 10 åren?
Citera
2023-12-20, 12:14
  #3423
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Inte så konstigt ändå. Lovande City-talang och 20 kassar i Holland är ändå fog för en del hype.
Vem menar du har hypad honom de senaste 10 åren?
Ärligt talat, så har jag aldrig varit speciellt impad över Guidetti - inte ens när han var som bäst under tiden i Feyenoord. Jag menar att Guidetti var löjligt överhypad från typ 2008-13.
Citera
2024-03-12, 15:37
  #3424
Medlem
buisnismannens avatar
Att han la ner karriären för några år sedan vet vi alla men har han slutat på riktigt nu? Hörs och syns inte mer och spelar aldrig.
Citera
2024-03-12, 15:55
  #3425
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Att han la ner karriären för några år sedan vet vi alla men har han slutat på riktigt nu? Hörs och syns inte mer och spelar aldrig.


Han är skadad
Citera
2024-03-12, 17:19
  #3426
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Nä, jag håller med dig. Jag tror hans hot streak fortsatt lite längre bara, men hans utveckling hade nog allteftersom börjat stagnera och karriären gått i samma riktning oavsett. Lite märkligt bara att han inte drog till Kina, Saudi, USA eller nåt sånt när han nån gång på vägen bör ha insett att karriären är körd. Istället harvade han runt i ett bottenlag i La-Liga i flera år, vilket knappast kan vara en dröm för en iskall forward. Han kanske trodde väldigt länge att det till slut skulle vända eller så trivdes han bra av andra anledningar och försökte bara hänga kvar så länge han kunde behålla en dräglig lön därnere.
Inte så märkligt egentligen om man tänker efter. USA är kört av självklara anledningar, och Sanna ville nog varken sitta och glo i Saudi eller Kina i flera år.
Citera
2024-03-12, 18:48
  #3427
Medlem
Jag antar att försäkringspengar betalas ut tills han förklaras spelduglig så för AIKs del så har man ju inga incitament att rehabiliteringen ska gå fort.

Nog ganska bekvämt för John också att vara bortglömd.
Citera
2024-03-12, 19:16
  #3428
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Jag antar att försäkringspengar betalas ut tills han förklaras spelduglig så för AIKs del så har man ju inga incitament att rehabiliteringen ska gå fort.

Nog ganska bekvämt för John också att vara bortglömd.

Det är exakt denna anledningen vilket var anledningen till att jag bumpade tråden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback