2014-06-01, 03:44
  #1585
Medlem
ragingcows avatar
Varför var inte han med mot Danmark? kommer han att vara med mot Belgien?
Citera
2014-06-01, 08:23
  #1586
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Varför var inte han med mot Danmark? kommer han att vara med mot Belgien?
Nej. Han är inte uttagen.
Citera
2014-06-02, 13:29
  #1587
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Varför är han en sådan satans låtsasblatte?

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Han är väl uppväxt i orten? Dessutom haft en vistelse i Kenya. Visst är beteendet relativt barnsligt, men på ett sätt förståeligt.


Han är från ett svensson område i västerort typ varken liksom "Ken Ring" aktiga Hässelby eller de finare områderna som Ängby och Äppelviken.....

Dock är ju hela västerort extremt historielöst och identitetssökande (än mer än söder om söder).

Så det är ju inte ovanligt att två grabbar som bor vägg i vägg med varandra i samma radhus är varandras motpooler. Den ena har blont bakåtslickat hår, drar ut sina iiiiiiin och eeeen på extrem lidingö svenska, går runt med halvdyra märken typ Gant, Ralph Lauren, mdfl gärna med stora labels & drömmer om att köpa en "man bag" från Prada/LV

Medan den andra går runt i baggy eller mjukis byxor, lyssnar på Wiz Kaleifa... Drar sig med termen som "brush" "yao" "abou" snaggat hår och något jack i ogonbrynet för att se extra gangster ut.

Men båda är egentligen två identitetssökande ungdomar från ett indentitetslöst & historielöst område....

JG fall innebär hans tvåfaldiga vistelse i Kenya att han har tillräkligt mycket med streetcred (känner ju folk från riktiga kåkstäder där vad kan va mer gangsta än det?) för att stå rakryggad och dra sig med förortsslang till vilken Hässelbyättad eller Tenstättad snubbe som helst.
__________________
Senast redigerad av L-illuminato 2014-06-02 kl. 13:31.
Citera
2014-06-09, 17:44
  #1588
Medlem
ragingcows avatar
Han måste ha en av de längsta namnen inom fotbollsvärlden.

Citera
2014-06-09, 22:47
  #1589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Varför var inte han med mot Danmark? kommer han att vara med mot Belgien?

Han har spelat 60 minuter a-lags fotboll senaste 1,5 året, borde han varit med?
Citera
2014-06-10, 19:32
  #1590
Bannlyst
Denna grabb måste vara den mest överskattade sen Djordjic. Han kommer inte att tillhöra världseliten detta garanterar jag utan att kunna lottoraden. Inga spetsegenskaper, bra rent generellt men det är 5000 andra spelare i Europa. Zlatan hade tekniken och spelförståelsen, Henke hade arbetsmoralen och var en måltjuv av rang vad fan har Guidetti?
Citera
2014-06-10, 19:38
  #1591
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Denna grabb måste vara den mest överskattade sen Djordjic. Han kommer inte att tillhöra världseliten detta garanterar jag utan att kunna lottoraden. Inga spetsegenskaper, bra rent generellt men det är 5000 andra spelare i Europa. Zlatan hade tekniken och spelförståelsen, Henke hade arbetsmoralen och var en måltjuv av rang vad fan har Guidetti?

Som spelartyp är han som en mix av dessa två spelare. Största styrkan är att han är en bra avslutare.
Nu gäller det att hitta en klubb där han har bra chanser att få bli långvarigt ordinarie.
Citera
2014-06-10, 19:40
  #1592
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Denna grabb måste vara den mest överskattade sen Djordjic. Han kommer inte att tillhöra världseliten detta garanterar jag utan att kunna lottoraden. Inga spetsegenskaper, bra rent generellt men det är 5000 andra spelare i Europa. Zlatan hade tekniken och spelförståelsen, Henke hade arbetsmoralen och var en måltjuv av rang vad fan har Guidetti?

Guidetti gjorde 20 mål på 23 matcher som 19 åring i Holländska ligan. Du säger att han är överskattad bara för att du inte har sett honom spela på 2 år.
Citera
2014-06-10, 20:07
  #1593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Guidetti gjorde 20 mål på 23 matcher som 19 åring i Holländska ligan. Du säger att han är överskattad bara för att du inte har sett honom spela på 2 år.

Det är ju ingen som sett honom spela de senaste 2 åren :-P
Citera
2014-06-10, 20:44
  #1594
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Det är ju ingen som sett honom spela de senaste 2 åren :-P
Precis. Just därför tycker jag inte att man kan säga att han är överskattad
Citera
2014-06-10, 21:28
  #1595
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Som spelartyp är han som en mix av dessa två spelare. Största styrkan är att han är en bra avslutare.
Nu gäller det att hitta en klubb där han har bra chanser att få bli långvarigt ordinarie.
Kanske är där John har problem. Hur många klubbar kan va intresserade om han nu inte är villig att sänka sin lön? Dags sen länge att svälja stoltheten och börja om på nytt nånstans med lägre nivå. Skulle säkert gynna John långsiktigt.
Citera
2014-06-10, 21:32
  #1596
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kanske är där John har problem. Hur många klubbar kan va intresserade om han nu inte är villig att sänka sin lön? Dags sen länge att svälja stoltheten och börja om på nytt nånstans med lägre nivå. Skulle säkert gynna John långsiktigt.

Samtidigt är fönstret långt. Kan vara läge att vänta en aning.

Men samtidigt skulle han nog tjäna på en hel försäsong med sitt nya lag. För att tidigt kunna bevisa sig och få chansen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in