Citat:
Ursprungligen postat av
L-illuminato
Monaco kommer ju tappa Falcao med 98% sannolikhet och har bestämt sig för att inte ersätta spelare den här säsongen.
Så där skulle han faktiskt kunna konkurerra med den late Berbatov vilket inte är helt omöjligt.
QPR har ju precis släppt Remy (även om han var utlånad förra året så de kanske har budget)
Redknapp har ju varierat i inledning med 1 respektive 2 anfallare. Nu senast när de vann och spelade betydligt bättre än de 2 första matcherna så startade de med 1 anfallare. Man har redan Austin, Vargas(inlånad från Napoli), Zamora och det ryktas att Borini är på ingång. Guidetti har givetvis ingen att hämta.
Citat:
Ursprungligen postat av
chran508
Fiorentina känns inte optimalt för John.
Instämmer. Palermo som det även ryktas om och Olympiakos låter som rimligare alternativ.