2014-05-29, 22:54
Medlem
regndroppens avatar
Ser verkligen fram emot att se han om han någonsin får chansen. Känns lite som om han kommer glömmas bort annars :O
Citera
2014-05-29, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Ser verkligen fram emot att se han om han någonsin får chansen. Känns lite som om han kommer glömmas bort annars :O

Ja, någon ´´En gång var jag bättre än John Guidetti´´ bok lär vi inte få se. Någon som kan uppskatta eller har några uppgifter på vad han kan tänkas tjäna i Man City?
Citera
2014-05-30, 01:02
Medlem
anteri17s avatar
På tal om JG så såg jag honom hetsskrika på Sirius senaste hemmamatch. Han satt några stolrader framför mig med sitt crew. Han känner Stefan Silva och Benyahia i Sirius, så det var såklart därför han var på Studenternas. Men det som förvånade mig var att han, som kändis, skriker varje gång någon av hans polare får bollen. "Gör han". "Utmana". "Bra Stefan". "Det är show". Inte så diskret direkt. Iofs verkade inte särskilt många bry sig att han satt där - kanske ett bevis i sig att även hypen är så gott som död.
Citera
2014-05-30, 01:28
Medlem
Ferry31s avatar
Verkar inte som att John har så mycket att göra nu när han har fått sommarlov.

Senaste nytt från snorvalpen på Rotterdams gator: https://www.youtube.com/watch?v=sbk9rgQLCSw#t=186
Citera
2014-05-30, 01:37
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Senaste nytt från snorvalpen på Rotterdams gator: https://www.youtube.com/watch?v=sbk9rgQLCSw#t=186

Där har vi ju JG med Silva och Benyahia. Fan det är ju Sirius han ska gå till.

Inte undra på att Benyahia och Silva är så fina dribblers när de lär sig av Cabral och Guidetti.
Citera
2014-05-30, 01:39
Medlem
snillet_1s avatar
Varför är han en sådan satans låtsasblatte?
Citera
2014-05-30, 01:44
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Han är väl uppväxt i orten? Dessutom haft en vistelse i Kenya. Visst är beteendet relativt barnsligt, men på ett sätt förståeligt.
Citera
2014-05-30, 01:46
Medlem
Ferry31s avatar
Sjukt jävla frustrerande att försöka ta bollen av såna som är riktigt bra på streetfootball. Jag tycker det är rätt coolt faktiskt, fast jag har inte själv tekniken för att kunna syssla med sån konst

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Där har vi ju JG med Silva och Benyahia. Fan det är ju Sirius han ska gå till.

Kanske är där han bör starta om, inte omöjligt.

Edit: Fördelen med ett svenskt lag är ju att han kan komma tillbaka direkt efter VM. Om nu inte JG suktar för mycket efter semester.

Citat:

Det har jag undrat längre. Lite patetiskt också eftersom det ofta känns så forcerat, men han är väl kanske starkt påverkad av den miljö han levt i under hela sitt liv?
Citera
2014-05-30, 01:52
Bannlyst
Citat:

Väldigt fin teknik de besitter.
Citera
2014-05-30, 10:18
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
På tal om JG så såg jag honom hetsskrika på Sirius senaste hemmamatch. Han satt några stolrader framför mig med sitt crew. Han känner Stefan Silva och Benyahia i Sirius, så det var såklart därför han var på Studenternas. Men det som förvånade mig var att han, som kändis, skriker varje gång någon av hans polare får bollen. "Gör han". "Utmana". "Bra Stefan". "Det är show". Inte så diskret direkt. Iofs verkade inte särskilt många bry sig att han satt där - kanske ett bevis i sig att även hypen är så gott som död.

Citat:

Enligt en kompis som spelade med honom i BP så verkar han ha någon bokstavskombination. Någon slags ADHD/DAMP.
Citera
2014-05-31, 23:52
Medlem
Problemet med Guidetti är väl hans förmodade storhetsvansinne. Att gå till någon pissklubb en säsong för att arbeta hårt tror jag sitter långt inne. Det ska naturligtvis vara PL helst, annars skapligt bra lag i Serie A eller Primeran. I absoluta nödfall kan väl ett bättre lag i Eredivisie duga, så han kan få göra några enkla mål i en liga där varje match innehållet 5 mål Hallå, det är ju stortalangen och geniet JG. Han som skulle spelat EM EGENTLIGEN och förstås göra succé där!
Citera
2014-06-01, 03:34
Medlem
jaochss avatar
Citat:

Åh, Touzani, vilken legend. Fick nog många inklusive mig själv att börja med freestyling efter följande video:
https://www.youtube.com/watch?v=j5g9u8KL0Vw

Inte så märkvärdig i dag men back in the days var det the shieeet.

Smyger in med att jag hoppas att Guidetti och grabbarna hade roligt så det håller sig lite till topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in