Sjukt jävla frustrerande att försöka ta bollen av såna som är riktigt bra på streetfootball. Jag tycker det är rätt coolt faktiskt, fast jag har inte själv tekniken för att kunna syssla med sån konst
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Där har vi ju JG med Silva och Benyahia. Fan det är ju Sirius han ska gå till.
Kanske är där han bör starta om, inte omöjligt.
Edit: Fördelen med ett svenskt lag är ju att han kan komma tillbaka direkt efter VM. Om nu inte JG suktar för mycket efter semester.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Varför är han en sådan satans låtsasblatte?
Det har jag undrat längre. Lite patetiskt också eftersom det ofta känns så forcerat, men han är väl kanske starkt påverkad av den miljö han levt i under hela sitt liv?