2008-12-11, 15:19
Medlem
Citat:
Angående Morgen:
[/quote]

Citat:
Toland asks: "Now you know all the claims after the war, at Nuremberg, 6 Million Jews etc. What do you think of that?"
Morgen answers: "I think it's right."
/..../
Morgen says of the 6 Million: "It is hard to believe such a figure";
http://www.fpp.co.uk/History/General/Morgen/MorgenToland.html

Att tänka det rätta, fast det är svårt att tro...

a spoonful of BS makes the doublespeak go down /repeat/ in a most ambiguous way... ungefär.
Citera
2008-12-11, 15:36
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Försöker du nu dra dessa fåniga fotografier en vända till i Ho£ocau$tmytbönekvarnen, trots den förödande kritik som riktats mot de "bevisen"?

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=1103&highlight=spaghetti
Varför skulle inte dessa foton kunna vara autentiska??
Citera
2008-12-11, 15:50
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Varför skulle inte dessa foton kunna vara autentiska??

Vad tyder på att de verkligen skulle vara autentiska? Vänligen läs den diskussionstråd jag länkade till och se en del av vad som talar mot autenticiteten för dessa "smygtagna fotografier".
Citera
2008-12-11, 15:56
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Vad tyder på att de verkligen skulle vara autentiska? Vänligen läs den diskussionstråd jag länkade till och se en del av vad som talar mot autenticiteten för dessa "smygtagna fotografier".

Diskussionstråd?
Monolog menar du väl eftersom inga ickerevisionister får komma till tals utan att bli modererade så fort de slaktar av revisionisterna.

Den där sajten är lögnen objektifierad.

/VV
Citera
2008-12-11, 16:09
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
En punkt rörde tydligen detaljer som ej såg naturliga ut.
Mycket fånig kritik!
Det syns ju tydligt att upplösningen är låg eftersom det just är en liten detalj av bilden som är förstorad. Till det tillkommer att det var rök runt omkring. Detta tillsammans gör att konturer nödvändigtvis ej behöver se naturliga ut. Jämför med männen från sonderkommandot. Även en del av dessa har armar som har onaturliga konturer.

Vad beträffar stängslet får vi väl ta och jämföra med andra bilder.
Notera att låg upplösning, rök, samt en udda vinkel kan göra att ett objekt ser annorlunda ut.

Det var inte mycket att komma med från revisionisterna ärligt talat.
Senast redigerad av FritzDaCat 2008-12-11 kl. 16:14.
Citera
2008-12-11, 16:37
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erleb
Erkänt vad?

Fabulerade vad?
'jag fick då svaret att hon aldrig hade arbetat där.'
Citera
2008-12-11, 17:03
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Diskussionstråd?
Monolog menar du väl eftersom inga ickerevisionister får komma till tals utan att bli modererade så fort de slaktar av revisionisterna.
---

Nu ska du inte låta dina personliga blodtörstiga fantasier om att "slakta av" revisionister förleda dig till absurda lögner. Om gaskammartroende inte förmår hävda sig i diskussionerna på CODOH TRF torde det bero på deras benägenhet att begå regelbrott, spela ut "nazistanklagelsekortet", försöka outa meningsmotståndare, tramsa och dodga. Den som respekterar det forumets regler ska inte ha några problem att få sina inlägg postade.

FritzDaCat: Vad verifierar dessa fotografiers autenticitet? Vad "bevisar" de, om de skulle vara autentiska? När och hur "upptäcktes" dessa foton?
Senast redigerad av Ezzelino 2008-12-11 kl. 17:10.
Citera
2008-12-11, 17:14
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
FritzDaCat: Vad verifierar dessa fotografiers autenticitet? Vad "bevisar" de, om de skulle vara autentiska? När och hur "upptäcktes" dessa foton?
Jag är mycket medveten om möjligheten att förfalska bilder. Jag skulle aldrig använda just dessa (tre stycken allt som allt) som bevis. Men om de är äkta så illustrerar de en ohygglig händelse.
Men den kritik som fanns på revisionistforumet var som sagt fånig.
Citera
2008-12-11, 17:18
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:

Du menar väl 'Vad verifierar INTE dessa fotografiers autencitet?

http://www.auschwitz-muzeum.oswiecim.pl/html/eng/historia_KL/foto/krematorium_komora_5_foto_spalanie.html

Fotografierna bevisar att det brändes döda kroppar.
Eller hur?

/VV
Citera
2008-12-11, 17:23
Medlem
FritzDaCats avatar
Som sagt, det är lättare att fejka foton än vittnesmål, och sådana finns det mängder av.
Citera
2008-12-11, 17:25
Medlem
Dessa foton, det är väl ett eller två st har jag för mig, har analyserats noga. Det man kommit fram till i seriösa kretsar, är att foto är taget över just den plats där en massa vittnen uppger att det just skedde likbränningar ute i det fria när den enorma krematoriekapaciteten trots allt inte räckte till av olika skäl.

Man har identifierat staketet, träddungen, huset det fotades från, och det stämmer mycket väl med vittnesmål och flygfoton från spaningsplan på vilka även denna massiva rök tydligt kan ses. Alltså pågick sådan likbränning på den platsen då dessa flygfoton togs.

Dr Tinnitus
Citera
2008-12-11, 17:28
Medlem
FritzDaCats avatar
BTW Fotot utanför Krema V sägs vara taget av en grek vid namn Alex och kan mycket väl vara autentiskt, även om det i sig inte skulle räcka som bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in