2012-02-05, 16:48
Medlem
Jag har hört om den har läkaren i kaffe. Han var min systersläkare. Han är en snäll man men jag kan inte förstår hur en rehabeliteringsläkare kan misshandla en person och skada dem. Det är konstigt.
Citera
2012-02-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danskkille
....jag kan inte förstår hur en rehabeliteringsläkare kan misshandla en person och skada dem....

Kan inte heller fatta det, men det finns tydligen rötägg överallt
Citera
2012-02-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowleopard033
Kan inte heller fatta det, men det finns tydligen rötägg överallt

Ja .... men en läkare? Snälla? Vad är fel här?
Citera
2012-02-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsbergman
6, 9 och 10 februari är det förhandling

Domstolen är i morgon.
Citera
2012-02-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ja .... men en läkare? Snälla? Vad är fel här?

Vad som är fel är att en läkare kan skriva ut narkotikaklassade preparat till sig själv utan att någon ansvarig instans inser faran med detta, och när han sedan utsatte sin fru för grov kvinnofridskränkning (enligt brottsrubriceringen) så fick hon ingen hjälp från våra svenska myndigheter.... tills nu. Rättegången fortsätter senare i veckan. Hoppas att rättvisa skipas.
Citera
2012-02-07, 20:46
Medlem
Citat:
Vad som är fel är att en läkare kan skriva ut narkotikaklassade preparat till sig själv utan att någon ansvarig instans inser faran med detta, och när han sedan utsatte sin fru för grov kvinnofridskränkning (enligt brottsrubriceringen) så fick hon ingen hjälp från våra svenska myndigheter.... tills nu. Rättegången fortsätter senare i veckan. Hoppas att rättvisa skipas.
Min syster är väldigt ledsen över detta. Hon sa att många gånger hon hade ett läkarbesök han inte jobbade. Var han sjuk? Berusad? Eller deprimerad?
Citera
2012-02-08, 22:42
Medlem
Citat:
Min syster är väldigt ledsen över detta. Hon sa att många gånger hon hade ett läkarbesök han inte jobbade. Var han sjuk? Berusad? Eller deprimerad?

Ja det kan man fråga sig. Förmodligen en kombination av alla tre periodvis. I morgon fortsätter rättegången.
Citera
2012-02-13, 10:32
Medlem
Citat:
Ja det kan man fråga sig. Förmodligen en kombination av alla tre periodvis. I morgon fortsätter rättegången.
Dr. Norinder är sjukskriven igen. Han har varot det i flera månader och sjukhuset vet inte om eller när han kommer tillbaka. Hur mycket har vi betalt i skatt för denna drogberoende för att han ska kunna vara sjukskriven?
Citera
2012-02-13, 12:43
Medlem
Citat:

Dr. Norinder är sjukskriven igen. Han har varot det i flera månader och sjukhuset vet inte om eller när han kommer tillbaka. Hur mycket har vi betalt i skatt för denna drogberoende för att han ska kunna vara sjukskriven?

Nå´n som vet när domen avkunnas?
Citera
2012-02-14, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ransonn
Nå´n som vet när domen avkunnas?
Jag ringde till domstolen och de sa att beslutet kommer den 24 feb kl 11.00.
Citera
2012-02-17, 10:23
Medlem
Citat:

Han är borta till i slutet av mars. Han är sjukskriven på grund av depression och vi tror inte att han kommer tillbaka. Detta är bara en av flera gångersom han är frånvarande. Vi anser att han borde hamna i fängelse för vad han gjort. När han väl hamnar i fängelse kan sjukhuset äntligen byta ut honom. Men även om han inte hamnar i fängelse så vill vi inte att han ska komma tillbaka och jobba på vår avdelning.
Citera
2012-02-19, 23:59
Medlem
I Borås kom en läkare undan med att, bevisligen, ha stulit en mobiltelefon. Man undrar ju vad de kommer göra med en som misshandlat sin fru fyra gånger.

http://www.bt.se/nyheter/boras/overl...s-(3075056).gm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in