Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Jag tycker de lyckades väldigt bra. De tog bort fokus från saken.
Tog bort fokus från saken? Genom deras stök och bråk så har man lyckats få varje stor nyhetstidning i Sverige att rapportera från demonstrationen. Snarare så att vänster borde få ett antal tusenlappar av arrangörsgruppen för deras exceptionella reklam.
/Micke