2011-12-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fykla
Brukar det vara sånt här drag på salemmarschen (är väl menat som det i grunden med lite andra aktiviteter)? Hjälper det verkligen att sjunga fotbollsramsor?

Vilka sjunger fotbollsramsor? Det låter ju onekligen oerhört töntigt.
Citera
Medlem
kabloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Är motdemonstranterna på samma plats som nazistpacket?
Det tycks som att de försöker flytta på sig som i att följa fackeltåget längs vägen. Men ibland har de ju försvunnit helt för ett tag. Någon som är i närheten och kan bekräfta?
Citera
Medlem
Vackert, man blir stolt över att några verkligen stor upp för nationalismens rättigheter och motsäger sig pk-kommitén.

Hade jag bott kvar i Stockholm hade jag utan tvekan varit där och visat mitt missnöje mot Sveriges pk-politker.
Citera
Medlem
SUPERINTENSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Är motdemonstranterna på samma plats som nazistpacket?

'nazistpacket' hade sitt demonstrations tåg gåendes på den gata som motdemonstranterna kastar smällare från, om det är det du undrar. Jag antar att dom möts vid flera avspärrningar.
Citera
2011-12-10, 16:24
Medlem
johanbtks avatar
Jag hade blivit så glad om en Anders Behring Breivik hade varit där och gjort rent hus bland vänsterpacket.
Citera
Medlem
Helt sjukt många poliser över hela centrala Stockholm just nu. Helt galet!
Citera
Medlem
hane1s avatar
Säger man neger är det hets mot folkgrupp, men skriker man nassesvin är det OK.
Dagens Sverige i ett nötskal.
Dags för riksdagen att aggera, antingen förbjuds allt vad demonstrationer heter eller så tillåts inte någon form av protester mot en laglig demonstration. För så här kan det inte fortsätta med att vänsterrasisterna stör en alglig demonstration.
Citera
Medlem
Glutamines avatar
Hur många är det mån tro i fackeltåget? Ser till min glädje att det verkar vara rätt så många. Helt otroligt att vänster orkar hålla på. Dem skämmer alltid ut sig och begår gång på gång lagbrott vid dessa demonstrationer.
Citera
2011-12-10, 16:25
Medlem
Det är trist att polisen använder sej av RAKEL nuförtiden så man inte kan avlyssna radiotrafiken vid sådana här tillställningar!
Citera
Medlem
NollottAs avatar
Om det finns något läge att råna en bank i stockholmsområdet är det ju fan nu! Helt galet mycket poliser insatta.
Citera
Medlem
Philofobi82s avatar
Jag är också emot svenskfientlighet och vill att den skall stoppas, på samma sätt som jag också vill att invandrarfientligheten skall stoppas och är emot den också. Men eftersom jag är emot även svenskfientligheten så gör väl detta mig till både rasist och nazist.
Citera
Medlem
Mindfuckeds avatar
Vad är det för namn som läses upp i bakgrunden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in