2011-12-10, 14:29
  #229
Medlem
GeorgeCusters avatar
Vad är det för djävla kärring på Svtplay?

Vad hette hon?
Citera
2011-12-10, 14:29
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harkel
Inte konstigt att de fick tillstånd att göra sin demonstration på samma dag som nobelfesten?

Nej, polisens uppgift att ha beredskap. Vi har rätt att demonstrera i det här landet.
Citera
2011-12-10, 14:29
  #231
Medlem
Åsiktstorget med helene lööw är på svt.

Så klart svenskvänliga ska bashas ned på och motdemo är demokratins änglar.
Citera
2011-12-10, 14:30
  #232
Medlem
vassapennans avatar
Kommer något att hända?

Är det tänkt att demonstranterna ska marschera?

Eller ska dom bara stå där?
Citera
2011-12-10, 14:30
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeondope
SVTs liverapportering är bara en svart skärm med ljud.

Nej, det är bild. Det är du som har något fel på din dator.
Citera
2011-12-10, 14:31
  #234
Medlem
Rafos avatar
SVT är faktiskt riktigt bra för tillfället, mycket intressantare att höra det som de går igenom än de gormande man hör från aftonbladets stream. Särskilt att SVT tog upp att det inte bara är unga arga killar som ingår i demonstrationen.
Citera
2011-12-10, 14:31
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vassapennan
Kommer något att hända?

Är det tänkt att demonstranterna ska marschera?

Eller ska dom bara stå där?

Tal, musik, sedan fackeltåg.
Citera
2011-12-10, 14:31
  #236
Medlem
Jag undrar hur vänstern har fått för sig att det är deras gator? Och då en större del av dessa "aktivister" inte ens är svenska eller skattebetalare gör det ju ännu dummare.
Citera
2011-12-10, 14:32
  #237
Medlem
Man ska erkänna när man har fel. Helene Lööv, historikern på SVT var ovanligt neutral och påläst i sammanhanget.

Hatten av för henne, och dumstrut till mig.
Citera
2011-12-10, 14:32
  #238
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Hur kan det inte vara allvarligt när dom kastar smällare mot poliserna?
Fattar inte hur rapportetern tänker
Citera
2011-12-10, 14:33
  #239
Medlem
GeorgeCusters avatar
Hur många är de nationella ungerfär? Det ser inte ut som att det är så många tyvärr...Känner mig lite besviken...Jag hade hoppats på fler än vad som syns i bild iaf!
Citera
2011-12-10, 14:33
  #240
Medlem
Varför filmar de bara motdemonstrationen och inte demonstrationen? Horungarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in