SVT är faktiskt riktigt bra för tillfället, mycket intressantare att höra det som de går igenom än de gormande man hör från aftonbladets stream. Särskilt att SVT tog upp att det inte bara är unga arga killar som ingår i demonstrationen.
Jag undrar hur vänstern har fått för sig att det är deras gator? Och då en större del av dessa "aktivister" inte ens är svenska eller skattebetalare gör det ju ännu dummare.
Hur många är de nationella ungerfär? Det ser inte ut som att det är så många tyvärr...Känner mig lite besviken...Jag hade hoppats på fler än vad som syns i bild iaf!