Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Vad är de då?
Har frågat men inte fått svar.
Många av dom är vanliga människor som demostrerar mot svenskfientligheten
Nazister är sånna som tror att den vita "rasen" är överlägsen alla andra "raser" och hatar framför allt judar.
Dom du ser bakom pike busarna är mest vanliga människor som har fått nog och blir stämplade som "nazister" och "rasister"