2011-12-10, 14:21
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Vad är de då?

Har frågat men inte fått svar.

Dom flesta är nationalister, fattar du det din skithög?
Citera
2011-12-10, 14:21
  #206
Medlem
SVT om ca 3 min, så det är lugnt!

http://svtplay.se/v/2638544/rapport/rapport_sander_direkt_fran_demonstrationerna_i_gam la_stan
Citera
2011-12-10, 14:21
  #207
Medlem
Propagandadas avatar
SVT:s stream börjar om 3 min. Får se om det vevats under tiden...
Citera
2011-12-10, 14:21
  #208
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Vad är de då?

Har frågat men inte fått svar.


Många av dom är vanliga människor som demostrerar mot svenskfientligheten
Nazister är sånna som tror att den vita "rasen" är överlägsen alla andra "raser" och hatar framför allt judar.

Dom du ser bakom pike busarna är mest vanliga människor som har fått nog och blir stämplade som "nazister" och "rasister"
Citera
2011-12-10, 14:22
  #209
Medlem
nerdrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Det var med flit dom bröt fattar du väl?

Varför skulle dom bryta med flit? Dom tjänar väll på att visa polisens "övervåld" mot vänsterextremisterna.
Citera
2011-12-10, 14:22
  #210
Medlem
maper74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Hur många nazzar är på plats då?

Motkraft skriver att de är ca 200
Citera
2011-12-10, 14:22
  #211
Medlem
AfricanWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Dom flesta är nationalister, fattar du det din skithög?
Nej, det är nazister som demonstrerar.
Citera
2011-12-10, 14:22
  #212
Medlem
River99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Dom flesta är nationalister, fattar du det din skithög?

Same shit, different name..

ny stream: http://svtplay.se/v/2638544/rapport/rapport_sander_direkt_fran_demonstrationerna_i_gam la_stan
Citera
2011-12-10, 14:22
  #213
Medlem
tn-scorpions avatar
SVT kör live nu

http://svtplay.se/v/2638544/rapport/rapport_sander_direkt_fran_demonstrationerna_i_gam la_stan?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2638347/sb,p103263,1,f,-1
Citera
2011-12-10, 14:23
  #214
Medlem
Hur går det med nationell.nu övervakning? Verkar lite dött?
Bättre att se på deras än skrik och skrän (ss)vänstern.
Citera
2011-12-10, 14:23
  #215
Medlem
AfricanWarriors avatar
För mig funkar streamen och ingenting specielt händer kan jag lägga till.
Citera
2011-12-10, 14:23
  #216
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanWarrior
Nej, det är nazister som demonstrerar.

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in