2011-12-10, 14:24
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Flera hundra? Om vi ser på samma stream så tror jag du har fel. Tyvärr.

Du är blind som sagt. Jag har ju sett hela tiden och sett zoomade bilder. Så tyst med dig du... Det är flera hundra på plats, så är det bara vare sig du vill det eller inte.
Citera
2011-12-10, 14:24
  #218
Medlem
ledarskaps avatar
Nu gick den igång igen!
Citera
2011-12-10, 14:25
  #219
Medlem
Rafos avatar
SVT börjar sin sändning nu också.
Citera
2011-12-10, 14:26
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Är det pga Daniel Wretström alla är där?

Stoppa svenskfientligheten är parollen! Daniel är en del av det som drabbar oss svenskar!
Citera
2011-12-10, 14:27
  #221
Medlem
KorvkastarNs avatar
http://svtplay.se/v/2638544/rapport/rapport_sander_direkt_fran_demonstrationerna_i_gam la_stan <<<<< från den högra sidan




http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalleochpolitik/article14059775.ab <<<<< vänstra sidan håll koll på båda
Citera
2011-12-10, 14:27
  #222
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Var tydligen slut på batteri på kameran för Aftonbladet
Citera
2011-12-10, 14:28
  #223
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
De vidriga jävlarna på svt är fan inte bättre än aftonbladet, det är helt sinnesjukt att de lever på skattepengar.
Citera
Offsures avatar

Moderatormeddelande

Postat av Offsure 2011-12-10, 14:28
Medlem
Livekommentarer är endast berättigade om de är begripliga i efterhand. Fortsatt, obegriplig live-kommentering kan rendera varning.

Kommentarer som inte har politisk relevans, t.ex. om någon är rolig eller ser ful ut, gäller det samma sak med.

Spam om "stream X är uppe" eller "stream X är nere" kommer i fortsättningen urskiljningslöst att belönas med varning. Kolla om någon annan har skrivit det innan du gör det.
/mod

Aftonbladets stream: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14059616.ab
Expressens stream: http://tv.expressen.se/nyheter/inrikes/1.2431625/live-kaos-i-centrala-stockholm
__________________
Senast redigerad av Offsure 2011-12-10 kl. 16:37.
2011-12-10, 14:28
  #225
Medlem
Rafos avatar
Av någon anledning så kommer aftonbladets enbart via min högra hörlur och svt via den vänstra.


Dock verkar SVT hävda att det är mer en minnes stund än demonstration.
Citera
2011-12-10, 14:28
  #226
Medlem
http://svtplay.se/v/2638544/rapport/rapport_sander_direkt_fran_demonstrationerna_i_gam la_stan

SVT play sänder också på länken!! Vilken uppmärksamhet!!
Citera
2011-12-10, 14:28
  #227
Medlem
Inte konstigt att de fick tillstånd att göra sin demonstration på samma dag som nobelfesten?
Citera
2011-12-10, 14:29
  #228
Medlem
popeondopes avatar
SVTs liverapportering är bara en svart skärm med ljud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in