2011-12-10, 13:03
  #85
Medlem
AfricanWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Säkerligen.. Tror du de bryter 2k-gränsen?

knappast imponerande ens om de gjorde.

@ivanivan.
Som jag sa "om några år" "anti-rasistern" har uppenbarligen gatan atm.
Kan säkert bli uppemot 5 tusen, men omöjligt att veta sånt innan.
Citera
2011-12-10, 13:03
  #86
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Säkerligen.. Tror du de bryter 2k-gränsen?

knappast imponerande ens om de gjorde.

@ivanivan.
Som jag sa "om några år" "anti-rasistern" har uppenbarligen gatan atm.
Det är inga vänsterkapitalister som "har gatan". Dom löper ju snabbare än Bolt när dom försöker sig på nåt.
Citera
2011-12-10, 13:07
  #87
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Varför nämner du då protester mot svenskfientlighet som larvigt och att en symbolisk kista för dom mördade är något dåligt?
Det är ett kontraproduktivt sätt av extremister. Jag tycker att kistan är fruktansvärt barnslig. Jag stödjer inte nån av sidorna av den här demon. Jag älskar Sverige alldeles för mycket för det.

Vänsterextremister, högerextremister, nationalister... Same shit, different name. Ingen av grupperingarna framstår som annat än omogna slynglar.
Citera
2011-12-10, 13:08
  #88
Medlem
AfricanWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det är ett kontraproduktivt sätt av extremister. Jag tycker att kistan är fruktansvärt barnslig. Jag stödjer inte nån av sidorna av den här demon. Jag älskar Sverige alldeles för mycket för det.

Vänsterextremister, högerextremister, nationalister... Same shit, different name. Ingen av grupperingarna framstår som annat än omogna slynglar.
Man hoppas nästan att alla åker i finkan när denna dag är slut
Citera
2011-12-10, 13:11
  #89
Medlem
10/12-11 13:08 Demonstrationen har nu nått fram till Raoul Wallenbergs torg. #nazifritt #94procent

10/12-11 13:00 Ett fåtal nazister har dykt upp på Mynttorget. #nazifritt

10/12-11 12:53 Polishästar rör sig kring Myntgatan där Brittans damgympa gymnastiserar. #nazifritt

10/12-11 12:51 Brittans damgympa står ca 100 personer på Myntgatan och dansar och jobbar till ljudsystem samt håller tal. #nazifritt

http://motkraft.net/2011/12/10/live-rapportering-fran-stockholm/
Citera
2011-12-10, 13:14
  #90
Medlem
Det lättaste vore att använda någon stad där enbart "de 6 procenten" fick vistas. En stad dit man inte får gå in utan tillstånd. Då kan ju dessa personer ha det bra med enbart svenskar och så kan resten av Sverige ha det bra utan de som har röstat på SD.

Skulle ju se fint ut för etablissemanget också om främlingsfientliga partier hade 0% av folkets röster utanför denna lilla fristad.
Citera
2011-12-10, 13:20
  #91
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av http://www.nationell.nu/2011/12/10/nationell-nu-direktrapporterar-fran-stockholm-med-livestreaming/
Nationell.nu direktrapporterar idag från demonstrationen i Stockholm. Vi kommer även köra videolivestreaming.
Info
Klockan 13.14
Stream
http://bambuser.com/channel/rlangeen (börjar cirka 14)
Bilder

Nationell.nu kör videostream.
Citera
2011-12-10, 13:22
  #92
Medlem
Ferraridatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det är ett kontraproduktivt sätt av extremister. Jag tycker att kistan är fruktansvärt barnslig. Jag stödjer inte nån av sidorna av den här demon. Jag älskar Sverige alldeles för mycket för det.

Vänsterextremister, högerextremister, nationalister... Same shit, different name. Ingen av grupperingarna framstår som annat än omogna slynglar.
Not. Otroligt omoget uttalande. Du kan knappast älska Sverige om du inte är nationalist samtidigt. Annat är hyckleri.
Citera
2011-12-10, 13:22
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bejs
Det lättaste vore att använda någon stad där enbart "de 6 procenten" fick vistas. En stad dit man inte får gå in utan tillstånd. Då kan ju dessa personer ha det bra med enbart svenskar och så kan resten av Sverige ha det bra utan de som har röstat på SD.

Skulle ju se fint ut för etablissemanget också om främlingsfientliga partier hade 0% av folkets röster utanför denna lilla fristad.

Det är betydligt fler än 6% som är invandringskritiska lille vän.

Men den staden hade varit perfekt jämfört med ditt mångkulturella och massinvandrings hat-Sverige som du företräder där oliktänkande inte får finnas och där man får panik och begår våld mot dessa oliktänkande och försöker hindra dom från sitt politiska utövande.

Jag spottar på din bild av hur Sverige ska vara!
Citera
2011-12-10, 13:22
  #94
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Det är inga vänsterkapitalister som "har gatan". Dom löper ju snabbare än Bolt när dom försöker sig på nåt.

Mja.. Stämmer väl det också, fast de är uppenbarligen fler i nuläget som vågar sig ut.
Men som jag sagt förut så, vänta lite, tills efter valet ev. när SD har ~10%, när de invandringskritiska rösterna blivit mer normaliserade och det börjar bli allmänt mer accepterat att också visa det, så kommer de nationalistiska demosarna att explodera i antal.
Det stämmer väldigt bra det "Anti-rasisterna" säger att man måste stoppa "rasisterna" med alla till buds stående medel, när man inte klarar detta längre så ligger dem risigt till .

Citat:
Ursprungligen postat av bejs
Det lättaste vore att använda någon stad där enbart "de 6 procenten" fick vistas. En stad dit man inte får gå in utan tillstånd. Då kan ju dessa personer ha det bra med enbart svenskar och så kan resten av Sverige ha det bra utan de som har röstat på SD.

Skulle ju se fint ut för etablissemanget också om främlingsfientliga partier hade 0% av folkets röster utanför denna lilla fristad.

Jag skulle flytta dit.

Kanske skulle det se ut såhär:http://expo.se/2011/sverigedemokraternas-monsterkommun_4534.html där?
Citera
2011-12-10, 13:23
  #95
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14059616.ab

Aftonbladet har startat sin liveuppdatering!!

11 danskar omhändertagna från vänsterextremisternas sida.
Citera
2011-12-10, 13:25
  #96
Medlem
Citat:
Enligt polisen är ett 100-tal motdemonstranter på väg från Kungsträdgården till Mynttorget, där högersidan ska samlas klockan 14 i en tillståndsgiven manifestation, uppger TT. Polisen vill stoppa konfrontation, men tänker låta motdemonstranterna hållas ett tag vid Mynttorget innan de måste lämna platsen. — Vi kanske måste flytta på dem om de inte vill gå självmant, men det brukar inte behövas, säger Anders Gillander, presstalesman vid polisen.

Vad är det för naivt pucko? Brukar det inte behövas att flytta på vänsterextremisterna?

Snacka om att be om att folk gör försök till överfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in