Citat:
Ursprungligen postat av Airbourne667
hahaha....vilken fjant den där stefan är. konstigt att ändå såpass många som 200 dök upp och lyssna på han och hans gelikars dravel.
Håll truten på dig, till skillnad från dina idoler så sa han som det var och kunde stå för det.
200 personer är bra med den otroliga sociala stigmatiseringen som exempelvis media bedriver.
Det är svårt att ens ta sig dit, är det svårt att förstå för dig?
Det är väldigt MÅNGA som är trötta på svenskfientligheten och rasismen mot svenskar ute i landet. Visa respekt för det!