Citat:
Ursprungligen postat av The Big D
Bilen längst fram, OM det är samma bolag... skulle aldrig skicka fram en kund till en friåkare eller konkurrerande bolag.
Precis, så länge det är i samma bolag skickar jag också fram. Där jag kör fungerar det oftast mycket bra, förutom med vissa enstaka då, som alltid.
Vill kunden promt åka en viss bil, så får kunden självklart det. Det tjänar ingenting till att stå å tjafsa, utan säga till en gång - längst fram - annars om kunden protesterar så gör som kunden vill.