Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
För femtielfte gången... Vilka jävla fysiska bevis? Och vem eller vilka är det som "tror på TV" enligt dig?
Det här är ju en oerhört luddig definition måste jag säga. Kan du utveckla lite mer?
Det är inte alls jämförbart. Jag mfl sitter här och ber dig lägga fram varför du tror på chemtrails men du vägrar. Om jag går och pratar med en präst så kommer denne att berätta om möten med Gud och hur det finns profetior grundade på berättelser osv. Du kommer inte ens med något sådant.
Vilka fysiska bevis? Jag noterar att du är fullt övertygad om att när det gynnar din sak så skulle media ha rätt. Annars är alla som tittar på TV idioter och ignoranta.
Vilka fysiska bevis? Åsikter är inte bevis i en vetenskaplig diskussion där någon påstår sig veta till 100% vad något innehåller. Förstår du det?
Men vänta nu... Du har ju fysiska bevis? Eller hur var det med det?
Jag orkar tänka. Ge mig något att tänka på.
Jag har ingen tro tyvär, men du är fri att tro på att jag tror.
Det enda jag behöver för att se bevis för chemtrails är att flygplanen sprayar sträck som inte beter sig som contrails.. det är lixom fysiskt bevisat för mig då att flygplanen sprayar nånting som inte liknar contrails alls.
Sen kommer jag söka svaren på vad flygplanen sprayar..
detta gjorde jag för att media inte berättat om att flygplanen sprayar nånting som inte ser ut eller beter sig som contrails gör.
Jag ignorerar alla troende idioter som har teorier om att chemtrails är contrails.. för jag har inte förmågan att tro på massa dynga som vanligt folk väljer att tro på.
i grund och botten så är det min kunskap över vad ett contrails är , som gör att jag vet att chemtrails inte är contrails.. sen spelar det ingen roll om nån vetenskapsnisse i en tv-ruta försöker övertala mig om at tro på dennes teori om att chemtrails är contrails.
Jag frågar mig själv vad jag tycker om chemtrails, de flesta andra svenskar som är troende, frågar ingen men dom tror att media skulle pratat om det om det var sannt att chemtrailsen är chemtrails.
Därför tror dom att dom vet att chemtrails egentligen är konstiga contrails som ingen sett innan 13 år sedan då himmlen blev fylld av konstiga "contrails".
Citat:
Ursprungligen postat av
Hallowen
Jag testar igen, kan du svara på nedanstående frågor;
Nu får du svara på frågor som ställs och inte fortsätta att upprepa samma mantra igen och igen.
Jordens befolkning var strax över 7 Miljader 2013, låt oss hålla oss till den siffran.
Enligt dig kommer 90% att ätas upp av 2 m stora insekter. 1 Miljard är det samma som 1000 miljoner så 90% av 7 000 miljoner är 6,3 Miljader som ska ätas upp. Om vi för saken skull räknar lågt så ligger genomsnittet per person på 50-60 Kg. (låt oss säga 55 Kg)
Du menar alltså att det kommer hit insekter på två meter och äter upp 6,3 Miljader 55 Kg tunga troenden Det blir 346 500 000 000 Kg som de ska äta upp , förklara hur det går till.
Men det som jag är mest intresserade av är de 10% som fattat läget och inte blir uppätna, om vi håller oss till 2013 befolkning så finns de 0,7 Miljader som kommer att överleva för de tror på chemtrail och äter någon diet och tittar inte på tv och allt du har räknat upp.
Men var är alla dessa 0,7 Miljader de borde vara ett av de största samling människor med ett gemensamt mål och en hemlighet som bara de vet.
Du verkar tämligen ensam så min fråga är var är/gör de resterande 0,7 Miljader överlevarna.
Nu har du fått två frågor.
1. Hur ska insekterna kunna äta upp alla människor.
2, Var är alla andra 0,7 miljader överlevare, varför är du så ensam i diskussionen.
Svara på m1 & 2 och inga predikningar,tack
Insekterna är väldigt många i jämförelse med mänsklighetens futtiga miljarder. det är därför dom bestämmde sig för att spraya chemtrails , hålla snabbmatresturangerna öppna och terraforma hela planeten medans bodskapen gör sig tjocka och välsmakande.
Vi bor i sektlandet där kyrkor och Sverige AB tjänar pengar på trälar som lärt sig sen barnsben att dom ska mobba och frysa ut alla människor som inte passar in i gruppen för att dom är sig själva.. för dom som ä annorlunda är trots allt en cancersvulst på den svenska samhällskroppen, och dom måste frysas ut.
Det är lixom lärare som mobbar barnen som inte följer reglerna i skolan.. och när lärare gör det så har dom lärt alla de duktiga trälarna hur man ska mobba och skratta åt alla som är annorlunda eller ha utstickande åsikter som inte passa in i den svenska samhällskroppen..
ni chemtrailsförnekare är just dom där duktiga trälarna, som lärt er i skolan och genom media att ni ska skratta och försöka mobba alla som pratar om konspirations"teorier", utomjordingar och om dom inte vill jobba för den svenska samhällskroppen med trälarna som hittat meningen med livet framför en tv-skärm och på arbetsplatsen.
Och som jag redan skrivit, det finns inga bevis för chemtrails för er som tror att dom är contrails.. att chemtrails inte ser ut eller beter sig som cntrails är nånting som ni bara kan välja att inte tro på, och sen ignorera alla fysiska bevis som finns.. och fortsätta ställa lite frågor som baseras i samma mobbningsmetod som läraren lärde er när en leve gjorde fel i skolan och fick lov att bli bestraffad av läraren genom lite förudmjukning inför klasskompisarna.
Det är inte ens möjligt att prata logik med människor som chemtrailsförnekare, som är så totalt hjärntvättade att dom ska försöka mobba människor genom inlägg på flashback , bara för att dom människorna försöker skriva om den enda sanningen som kunde fått dom att se sanningen.
Som sagt, fysiska bevis är när sträcken över hela himmlen ligger kvar på himmlen.. medans contrails är när ett flygplan stiger vid en flygplats och ett litet sträck som dunstar på 30 sekunder bildas efter planet.. det är ett contrails.
Chemtrails är när hela himmlen fylls med nånting som sprids med vinden och ser ut som avlånga moln efter ett tag.
Ingen av er chemtrailsförnekare kan se fysiska bevis eftersom ni inte förstår att allt som är synligt bevisar eller motbevisar saker.. därför är det tusentals videos på youtube som bevisar att ett brott som heter chemtrails händer ovanför huvudet på oss alla..
men med tanke på hur ni chemtrailsförnekare förnekar att det händer så är det inte ens ett brott att spraya gifter och utrota 90% av befolkningen.. för det är trots allt samma människor som de troende följer som är dom som sprayar chemtrails, arbetar med utomjordingar och terraformar hela planeten.
Men det är ju även dom som lärt er vilka människor ni ska mobba om ni är duktiga trälar.
Chemtrailsvetare blir mobbade tillåmed i kommentarer på Flashback..
därför skriver inte folk om chemtrails i Sverige, eftersom dom undviker bara mobbingen som ni står för, och jag förstår dom.
Jag bryr mig dock så lite om vad trälarna tycker om mig, så jag tar mobbingen med glädje.
Men visst skriver chemtrailsvetarna mail till mig privat istället och tackar mig för att jag orkar fäktas med alla verklighetsförneknde troll på flashback.
Men förvänta dig inte åsikter i ett land där alla blivit lärda sen barnsben att dom blir mobbade om dom inte passar in bland de andra trälarna som bryr sig om den svenska samhällskroppen som aldrig hört talas om chemtrails.