Citat:
Ursprungligen postat av
Smekfarfar
Varför tror du att contrails endast kan bildas när planet stiger? Jag ser contrails på himlen varje dag, du misstar dig.
För att svara på din fråga: jag, till skillnad från dig, har en förståelse för elementär fysik som tillåter mig att förstå varför det bildas vattenånga vid förbränning i kall luft. Om någon tomte påstår att vattenångan är sockervaddsdimma ber jag om goda bevis innan jag upphäver min skepsis. Det är DU som har bevisbördan när DU hävdar stolligheter.
Kan du använda din enorma förståelse för elementär fysik och förklara varför dessa chemtrails är contrails som inte beter sig som vattenånga , utan mer som metalldamm som sprayats?
Enligt elementär fysik så skulle contrailsen ha regnat ner eller dunstat.. men dom ligger kvar på himmlen och sprider sig med vinden och regnar långsammt ner ett metalldamm.
Jag har redan de bevisen jag behöver.
Men vill du diskutera varför din tro är bättre än de fysiska bevis som finns så måste du ha lite bevisbörda och förklara vetenkskapligt hur dessa vattenångor kan göra nåntin som varken moln eller contrails kan göra.. dvs spridas ut sig med hjälp av vinden och regna ner ett metalldamm som nästan är omöjligt att se.
Jag fick se metalldammet som dom sprayar för några år sen när jag gick ut en solig dag och såg att solens strålar reflekterades av något extremt smått metalldamm som kom uppifrån där flygplanen sprayar långa sträck.
Jag hade inte sett detta metalldamm om inte solen reflekterade på dom.. det var antgaligen nanopartiklar eftersom dom var för små för att se.
i 13 år har människor andats nanomaskiner som är för små för att se med ögonen.
Det som ni troende chemtrailsförnekare absolut inte vill tro på är att det är vetenskapsmän i det officiella som har planer för transhumanism.. det är vetenskapsmän i mainstreamen som förespråkar transhumanism och att dom ska avsluta mänskligheten.
Chemtrails är bara en del av omvandlingen av människorträlarna som snart kommer ställa sig på kö för att få bli robotslavar.
Det är bankägare och kungligheter på den här planeten, som är helt öppna med sin övertygelse om att det är bäst att utrota 90% av mänskligheten. Jag tror tillåmed Bill Gates har sagt att det är väldigt viktigt med vacciner bara för att det är så mycket människor som måste rensas bort.
Det som ni troende absolut inte vill se är att det är samma människor som ni tror på, som kommer låta er utrota er själv genom att andas chemtrails i 13 år och äta mer och mer tillsatser i mat.. och såklart ta lite vacciner eftersom det är viktigt att avbefolka Sverige också, vaccinbussen står utanför ICA, men kön kan vara lång eftersom det är så många svenskar som vill bli räddade av Sverige AB.. medans prästen ska släppa in dom i himmelriket sen bara för att dom betalat kyrkskatten.
Telia håller på med mikrochippet som bibeln kallar för bestens märke, The mark of the beast, och Telia beskriver framtidens arbetsplats med mikrochip i handen, i en artikel på Aftonbladet..
allt hänger lixom ihop med trälarna som alla är chemtrailsförnekare och verklighetsförnekande trälar som fortfarande inte fattat att dom är trälar som har ägare som har stora planer för hur dom ska bli robotslavar.
När man lyssnar på dessa människo som tycker att 90% av mänskligheten bör utrotas så blir man såklart chockad först, men sen klarnar allt när man förstår att dessa chemtrailsförnekare väljer själva att inte rensa ur metallerna ur kroppen eller kolla innehållsförteckningen på det dom äter..
så tyvär, eftersom chemtrailsförnekare existerar så har dom full rätt att spraya chemtrails över dessa idioter och sen ät upp dom.. för dom har redan gett upp sin fria vilja och väntar nu på att media och slavdrivarna ska berätta om framtiden och vilket utopia som politiker, media och NASA ska ordna åt alla duktiga trälar som ignorerade chemtrails och att kolla innehållsförteckningen.
Tyvär så bevisar eran ignorans när det gäller chemtrails , att dom faktist har rätten att servera gifterna till er så ni tar livet av er själva.. för ni gör det själv även om dom sprayar hela himmlen fylld av chemtrails och stoppar extra mycket tillsatser i alla livsmedel som idag borde kallas för dödsmedel pga alla tillsatsämnen.
Men jag önskar även chemtrailsförnekare lycka till i deras kommande liv, nästa gång kanske ni förstår vad livet går ut på.
Mvh